kontrolka INSPECTION
kontrolka INSPECTION
kdyz sviti INSPECTION s ikonkou hodin tak to je doporuceni servisni prohlidky? Po zapnuti klicku sviti jen 2 z 5ti zelenych kontrolek, po startu spolu s INSPECTION zadna, ani zluta, ani cervena. Neridi se to nahodou datumem na hodinach? dik
Re: kontrolka INSPECTION
Máš novější typ přístrojovky, kde:crysa píše:kdyz sviti INSPECTION s ikonkou hodin tak to je doporuceni servisni prohlidky? Po zapnuti klicku sviti jen 2 z 5ti zelenych kontrolek, po startu spolu s INSPECTION zadna, ani zluta, ani cervena. Neridi se to nahodou datumem na hodinach? dik
-INSPECTION se rozsvěcí po roce - upozorňuje na potřebu prohlídky v servisu (INSPECTION I, II).
-barevné LED mají vazbu na funkci OILSERVICE. Cyklus pro výměnu pleje je tedy zhruba v polovině.
- po startu motoru musí LED zhasnout, pouze žlutá a červená zůstává svítit spolu s nápisy a symbolem hodin, pokud již byly aktivovány. Pokud ne, nesvítí zy chodu motoru na SI nic.
- datum na hodinách s tím nesouvisí, hodiny nejsou s indikátorem servisních intervalů nijak funkčně svázány..
priznam se, ze nevim, jestli rok nebo 2 .. tak dlouho jeste e34 nemam ..Venca píše:E30 od 1986 jí má taky, zatím se mi nepovedlo zjistit, čím je aktivovaná.ajfel píše:je to tak u e34.. zapomel jsem ...Venca píše: Na základě čeho se rozsvěcí?
tam je to na zaklade casoveho intervalu
petr
Jaký je interval u E34 pro ten symbol hodin?
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Je to tak, máš 2 inspection. Tzv. malou a velkou. Intervaly jsou 1 za rok a tím pádem je každá druhá tzv. Velká inspekce a při ní se rozvítí hodiny - to znamená vyměnit brzdovku. Vyměníš brzdovku, pokud nebyla měněna a následně vynuluješ stejným zpusobem jako při výměně oleje, akorát ten propojovací drát v pinech necháš zasunutej cca 14 sekund.
To by mohlo sedět - a patrně při tom zůstane nevyresetován záznam OILSERVICE.Koby píše:Je to tak, máš 2 inspection. Tzv. malou a velkou. Intervaly jsou 1 za rok a tím pádem je každá druhá tzv. Velká inspekce a při ní se rozvítí hodiny - to znamená vyměnit brzdovku. Vyměníš brzdovku, pokud nebyla měněna a následně vynuluješ stejným zpusobem jako při výměně oleje, akorát ten propojovací drát v pinech necháš zasunutej cca 14 sekund.
venca: Ne. Vynuluje se ti uplně všechno včetně oil service.
Na olej stačí cca 4 sekundy, na Inspection I 10 sekund a na velkou cca. těch 12-14 sekund. Takže všechno se nuluje stejně, myslim přes pin 19 ( kostra ) a pin 7? akorát se mění dýlka propojení.
Svítilo mi Inspection bez hodin a po propoení se vynuloval i oil service.
Na olej stačí cca 4 sekundy, na Inspection I 10 sekund a na velkou cca. těch 12-14 sekund. Takže všechno se nuluje stejně, myslim přes pin 19 ( kostra ) a pin 7? akorát se mění dýlka propojení.
Svítilo mi Inspection bez hodin a po propoení se vynuloval i oil service.
U staršího typu přístrojovky to tak mám.Koby píše:venca: Ne. Vynuluje se ti uplně všechno včetně oil service.
Na olej stačí cca 4 sekundy, na Inspection I 10 sekund a na velkou cca. těch 12-14 sekund. Takže všechno se nuluje stejně, myslim přes pin 19 ( kostra ) a pin 7? akorát se mění dýlka propojení.
Svítilo mi Inspection bez hodin a po propoení se vynuloval i oil service.
U novějšího typu se mi to jeví jinak:
Na 318i M40 jsem měnil olej a při resetu na cca 4 sec. se nestalo nic, až po cca 12 sec. se restoval INSP, OIL ale zůstal na 3. zel. LED.
Udělal jsem tedy další reset a tentokrát po cca 3 sec zhasl.
venca: Hele, je to možný, nehádám se... Každýmu to dělá jinak, jinym stylem, jiný časy a něco jinýho
Znám kluka s e36 kterej to doma nevynuluje ani kdyby se rozkrájel, to samý s e30, někomu se to celý vynuluje za 5 sekund a zustane třeba ten Oil, někdo musí dráty vytáhnout s klíčkama, někdo jenom když už má klíče vypnutý, někdo dokonce musí zašroubovat víčko od diagnostiky, aby to fungovalo. Mě na e36 to dělá to, jak jsem řekl, že se to jakoby nabaluje, v prcních 3 sekudnách jde pryč oil, po dalších 5 inspekce 1 a poté inspekvce 2. Tohle je co jsem se na bmwforu mohl dočíst asi i nejčastejší, proto jsem to sem napsal. Ale jak řikám, chce to vyzkouešt, každýmu to dělá něco jinýho 

