kontrolka INSPECTION

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
crysa
Příspěvky: 172
Registrován: 08. 10. 2006 19:53
Bydliště: Brno

kontrolka INSPECTION

Příspěvek od crysa » 02. 12. 2006 12:41

kdyz sviti INSPECTION s ikonkou hodin tak to je doporuceni servisni prohlidky? Po zapnuti klicku sviti jen 2 z 5ti zelenych kontrolek, po startu spolu s INSPECTION zadna, ani zluta, ani cervena. Neridi se to nahodou datumem na hodinach? dik

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 02. 12. 2006 12:45

hodiny jsou brzdovka ..
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 02. 12. 2006 13:23

ajfel píše:hodiny jsou brzdovka ..
petr
Na základě čeho se rozsvěcí?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: kontrolka INSPECTION

Příspěvek od Venca » 02. 12. 2006 13:31

crysa píše:kdyz sviti INSPECTION s ikonkou hodin tak to je doporuceni servisni prohlidky? Po zapnuti klicku sviti jen 2 z 5ti zelenych kontrolek, po startu spolu s INSPECTION zadna, ani zluta, ani cervena. Neridi se to nahodou datumem na hodinach? dik
Máš novější typ přístrojovky, kde:

-INSPECTION se rozsvěcí po roce - upozorňuje na potřebu prohlídky v servisu (INSPECTION I, II).
-barevné LED mají vazbu na funkci OILSERVICE. Cyklus pro výměnu pleje je tedy zhruba v polovině.
- po startu motoru musí LED zhasnout, pouze žlutá a červená zůstává svítit spolu s nápisy a symbolem hodin, pokud již byly aktivovány. Pokud ne, nesvítí zy chodu motoru na SI nic.
- datum na hodinách s tím nesouvisí, hodiny nejsou s indikátorem servisních intervalů nijak funkčně svázány..

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 02. 12. 2006 20:41

Venca píše:
ajfel píše:hodiny jsou brzdovka ..
petr
Na základě čeho se rozsvěcí?
je to tak u e34.. zapomel jsem ...
tam je to na zaklade casoveho intervalu
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 02. 12. 2006 21:06

ajfel píše:
Venca píše:
ajfel píše:hodiny jsou brzdovka ..
petr
Na základě čeho se rozsvěcí?
je to tak u e34.. zapomel jsem ...
tam je to na zaklade casoveho intervalu
petr
E30 od 1986 jí má taky, zatím se mi nepovedlo zjistit, čím je aktivovaná.

Jaký je interval u E34 pro ten symbol hodin?

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 04. 12. 2006 13:52

Venca píše:
ajfel píše:
Venca píše: Na základě čeho se rozsvěcí?
je to tak u e34.. zapomel jsem ...
tam je to na zaklade casoveho intervalu
petr
E30 od 1986 jí má taky, zatím se mi nepovedlo zjistit, čím je aktivovaná.

Jaký je interval u E34 pro ten symbol hodin?
priznam se, ze nevim, jestli rok nebo 2 .. tak dlouho jeste e34 nemam ..
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 04. 12. 2006 13:57

ajfel píše: priznam se, ze nevim, jestli rok nebo 2 .. tak dlouho jeste e34 nemam ..
petr
INSPECTION je rok.
Symbol hodin tedy možná 2 roky - já to nemám na čem vysledovat, dal jsem si starší typ přístrojovky kvůli otáčkoměru.

Uživatelský avatar
Koby
Příspěvky: 183
Registrován: 17. 04. 2006 12:08

Příspěvek od Koby » 04. 12. 2006 13:59

Je to tak, máš 2 inspection. Tzv. malou a velkou. Intervaly jsou 1 za rok a tím pádem je každá druhá tzv. Velká inspekce a při ní se rozvítí hodiny - to znamená vyměnit brzdovku. Vyměníš brzdovku, pokud nebyla měněna a následně vynuluješ stejným zpusobem jako při výměně oleje, akorát ten propojovací drát v pinech necháš zasunutej cca 14 sekund.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 04. 12. 2006 14:13

Koby píše:Je to tak, máš 2 inspection. Tzv. malou a velkou. Intervaly jsou 1 za rok a tím pádem je každá druhá tzv. Velká inspekce a při ní se rozvítí hodiny - to znamená vyměnit brzdovku. Vyměníš brzdovku, pokud nebyla měněna a následně vynuluješ stejným zpusobem jako při výměně oleje, akorát ten propojovací drát v pinech necháš zasunutej cca 14 sekund.
To by mohlo sedět - a patrně při tom zůstane nevyresetován záznam OILSERVICE.

Uživatelský avatar
Koby
Příspěvky: 183
Registrován: 17. 04. 2006 12:08

Příspěvek od Koby » 04. 12. 2006 14:52

venca: Ne. Vynuluje se ti uplně všechno včetně oil service.
Na olej stačí cca 4 sekundy, na Inspection I 10 sekund a na velkou cca. těch 12-14 sekund. Takže všechno se nuluje stejně, myslim přes pin 19 ( kostra ) a pin 7? akorát se mění dýlka propojení.

Svítilo mi Inspection bez hodin a po propoení se vynuloval i oil service.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 04. 12. 2006 20:03

Koby píše:venca: Ne. Vynuluje se ti uplně všechno včetně oil service.
Na olej stačí cca 4 sekundy, na Inspection I 10 sekund a na velkou cca. těch 12-14 sekund. Takže všechno se nuluje stejně, myslim přes pin 19 ( kostra ) a pin 7? akorát se mění dýlka propojení.

Svítilo mi Inspection bez hodin a po propoení se vynuloval i oil service.
U staršího typu přístrojovky to tak mám.

U novějšího typu se mi to jeví jinak:

Na 318i M40 jsem měnil olej a při resetu na cca 4 sec. se nestalo nic, až po cca 12 sec. se restoval INSP, OIL ale zůstal na 3. zel. LED.
Udělal jsem tedy další reset a tentokrát po cca 3 sec zhasl.

Uživatelský avatar
Koby
Příspěvky: 183
Registrován: 17. 04. 2006 12:08

Příspěvek od Koby » 04. 12. 2006 20:18

venca: Hele, je to možný, nehádám se... Každýmu to dělá jinak, jinym stylem, jiný časy a něco jinýho :-) Znám kluka s e36 kterej to doma nevynuluje ani kdyby se rozkrájel, to samý s e30, někomu se to celý vynuluje za 5 sekund a zustane třeba ten Oil, někdo musí dráty vytáhnout s klíčkama, někdo jenom když už má klíče vypnutý, někdo dokonce musí zašroubovat víčko od diagnostiky, aby to fungovalo. Mě na e36 to dělá to, jak jsem řekl, že se to jakoby nabaluje, v prcních 3 sekudnách jde pryč oil, po dalších 5 inspekce 1 a poté inspekvce 2. Tohle je co jsem se na bmwforu mohl dočíst asi i nejčastejší, proto jsem to sem napsal. Ale jak řikám, chce to vyzkouešt, každýmu to dělá něco jinýho :D

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 04. 12. 2006 20:35

Koby píše: Ale jak řikám, chce to vyzkouešt, každýmu to dělá něco jinýho :D
Jo, je to možný, patrně jsou nějaký odchylky i mezi typama těch desek.
Já se tohle snažím co nejpřesněji vysledovat už pár let, co to BMW mám.

Uživatelský avatar
---ZID---
Příspěvky: 23
Registrován: 05. 08. 2006 13:06
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od ---ZID--- » 06. 12. 2006 18:16

mi to dělá taky,svítí inspection a hodiny nemužu ti zaboha vynulovat............. at t osržím jak chcu......... 325ix(1990)

Odpovědět