Porad mi piska remen od alternatoru a majitel prede mnou jich mela taky asi vetsi spotrebu podle toho co bylo v kufru. Ale k veci - dnes jsem vydelal alternator abych zjistil kde je chyba. Na tomto alternatoru jsou diry pro pruchod sroubu vystlany gumou ve ktere je "trubicka mensiho promeru kterou prochazi sroub. Mam ty silentbloky neuveritelne vychozeny a rozmasirovany a to zapricinilo to, ze alternator ma tendence vibrovat a jakmile nastartuji tak kvuli tomu, ze silentbloky dobre nesedi se alternator trosku jakoby nahne a steny remene se mi trou o boky kolecka ve kterem remen beha a samozrejme to silene pisti. Chtel jsem vymenit alternator za altik z E30, ale ten ma 3 uchyty a u E28 jsou jen 2. Ptam se - jdou ty silentbloky vyrazit a koupit novy, nebo je lepsi nekde sehant alternator z E28 s temito soucastkami v poradku...? Mam to auto mooooc rad a doslova me sere to, ze kdyz jsem napsiklad nekde pred obchodnakem kde je lidi jak sracek a nastartuji, tak si lidi nerozumejici tomu rikaji - co je to za vrak...? Slysis jak to pisti...? Je mi do breku. Diky za kazdou pouzitelnou radu...
E28 - "silentblok" alternatoru
E28 - "silentblok" alternatoru
Cau...
Porad mi piska remen od alternatoru a majitel prede mnou jich mela taky asi vetsi spotrebu podle toho co bylo v kufru. Ale k veci - dnes jsem vydelal alternator abych zjistil kde je chyba. Na tomto alternatoru jsou diry pro pruchod sroubu vystlany gumou ve ktere je "trubicka mensiho promeru kterou prochazi sroub. Mam ty silentbloky neuveritelne vychozeny a rozmasirovany a to zapricinilo to, ze alternator ma tendence vibrovat a jakmile nastartuji tak kvuli tomu, ze silentbloky dobre nesedi se alternator trosku jakoby nahne a steny remene se mi trou o boky kolecka ve kterem remen beha a samozrejme to silene pisti. Chtel jsem vymenit alternator za altik z E30, ale ten ma 3 uchyty a u E28 jsou jen 2. Ptam se - jdou ty silentbloky vyrazit a koupit novy, nebo je lepsi nekde sehant alternator z E28 s temito soucastkami v poradku...? Mam to auto mooooc rad a doslova me sere to, ze kdyz jsem napsiklad nekde pred obchodnakem kde je lidi jak sracek a nastartuji, tak si lidi nerozumejici tomu rikaji - co je to za vrak...? Slysis jak to pisti...? Je mi do breku. Diky za kazdou pouzitelnou radu...
Porad mi piska remen od alternatoru a majitel prede mnou jich mela taky asi vetsi spotrebu podle toho co bylo v kufru. Ale k veci - dnes jsem vydelal alternator abych zjistil kde je chyba. Na tomto alternatoru jsou diry pro pruchod sroubu vystlany gumou ve ktere je "trubicka mensiho promeru kterou prochazi sroub. Mam ty silentbloky neuveritelne vychozeny a rozmasirovany a to zapricinilo to, ze alternator ma tendence vibrovat a jakmile nastartuji tak kvuli tomu, ze silentbloky dobre nesedi se alternator trosku jakoby nahne a steny remene se mi trou o boky kolecka ve kterem remen beha a samozrejme to silene pisti. Chtel jsem vymenit alternator za altik z E30, ale ten ma 3 uchyty a u E28 jsou jen 2. Ptam se - jdou ty silentbloky vyrazit a koupit novy, nebo je lepsi nekde sehant alternator z E28 s temito soucastkami v poradku...? Mam to auto mooooc rad a doslova me sere to, ze kdyz jsem napsiklad nekde pred obchodnakem kde je lidi jak sracek a nastartuji, tak si lidi nerozumejici tomu rikaji - co je to za vrak...? Slysis jak to pisti...? Je mi do breku. Diky za kazdou pouzitelnou radu...
