kod pro benzinove cerpadlo

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
IvoBrno
Příspěvky: 19
Registrován: 25. 09. 2006 12:32

kod pro benzinove cerpadlo

Příspěvek od IvoBrno » 04. 10. 2006 11:39

Zdravim,

Potrebuju vymenit benzinove cepadlo na me kare:) To pokazene bylo Bosch. Sehnal jsem jine tady na foru ale ma cislo 0580453021 - odlisne od toho meho. Muzu to koupit a zamenit nebo v cem je rozdil? Vyznate se v tom nekdo?

diky
Naposledy upravil(a) IvoBrno dne 08. 10. 2006 18:57, celkem upraveno 1 x.

Bawor
Příspěvky: 670
Registrován: 08. 06. 2005 21:37
Bydliště: Brno

Re: kod pro benzinove cerpadlo

Příspěvek od Bawor » 04. 10. 2006 12:49

IvoBrno píše:Zdravim,

Potrebuju vymenit benzinove cepadlo na me kare:) To pokazene bylo Bosch s kodem 0580453019. Sehnal jsem jine tady na foru ale ma cislo 0580453021. Cili konec cisla se lisi misto 19 je tam 21. Muzu to koupit a zamenit nebo v cem je rozdil? Vyznate se v tom nekdo?

diky
Asi ti to moc nepomůže, ale mě taky nedávno odešlo čerpadlo a dali mě tam čerpadlo z 525i, že má větší výtlak a je to už ověřená kombinace.

IvoBrno
Příspěvky: 19
Registrován: 25. 09. 2006 12:32

Příspěvek od IvoBrno » 04. 10. 2006 13:38

a nahodou to cislo tveho cerpadla nevis? :)

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 04. 10. 2006 13:55

na číslo se vykašli, záleží na tlaku kterej dává a ten je vždy takovej jakej vyžaduje vstřikovací lišta, tzn. Motronic a Ljetronic myslim používaj stejný tlaky a tak je jedno jestli je to z 525 nebo 320 nebo čehokoli jinýho, tyhle čerpadla tlačej okolo dvou atmosfer, rozdíl byl u mechanickejch vstřiků typu Kjetronic kterej se dával třeba do 323i E21 a tam to čerpadlo dávalo asi pět čico tak strašnýho

předpokládám že máš na mysli čerpadlo co se montuje pod auto nikoli to v plováku :?:

já mam třeba v e30 320i čerpadlo z e28 525e 8)
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

IvoBrno
Příspěvky: 19
Registrován: 25. 09. 2006 12:32

Příspěvek od IvoBrno » 04. 10. 2006 14:11

adam320 píše: předpokládám že máš na mysli čerpadlo co se montuje pod auto nikoli to v plováku :?:
mam na mysli bohuzel to cerpadlo co je v nadrzi

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 04. 10. 2006 14:13

IvoBrno píše:
adam320 píše: předpokládám že máš na mysli čerpadlo co se montuje pod auto nikoli to v plováku :?:
mam na mysli bohuzel to cerpadlo co je v nadrzi
máš e30 plasták vid? tady by mohl bejt rozdíl v tom z jaký 525i to je? jestli s motorem m20 nebo m50
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 04. 10. 2006 14:51

pokud plastak, tak se kurva lidi nejdriv koukejte do FAQ. v plastacich e30 sou vsechna cerpadla stejna.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 04. 10. 2006 14:51

adam320 píše: tyhle čerpadla tlačej okolo dvou atmosfer
ja bych nerekl ze cerpadla tlaci okolo dvou baru kdyz regulator na liste je vetsinou 3 nebo 3,5 baru takze musi tlacit ohodne vic nez je regulator (pokud tedy vim ze 1atmosfera = 1bar)

IvoBrno
Příspěvky: 19
Registrován: 25. 09. 2006 12:32

Příspěvek od IvoBrno » 04. 10. 2006 15:19

Max-Max píše:pokud plastak, tak se kurva lidi nejdriv koukejte do FAQ. v plastacich e30 sou vsechna cerpadla stejna.
to je fajn vedet, ale asi mi to nepomuze protoze nevim z ceho to kupovane cerpadlo je

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 04. 10. 2006 22:50

IvoBrno píše:
Max-Max píše:pokud plastak, tak se kurva lidi nejdriv koukejte do FAQ. v plastacich e30 sou vsechna cerpadla stejna.
to je fajn vedet, ale asi mi to nepomuze protoze nevim z ceho to kupovane cerpadlo je
E34 518g TOURING, Euro
E34 518i SEDAN, Euro
E34 518i TOURING, Euro
E34 520i SEDAN, Euro
E34 520i TOURING, Euro
E34 525i SEDAN, Euro
E34 525i TOURING, Euro
E34 525ix TOURING, Euro
E34 525ix SEDAN, Euro
E34 530i SEDAN, Euro
E34 535i SEDAN, Euro
E34 M5 3.6 SEDAN, Euro
E34 M5 3.8 SEDAN, Euro
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220


Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 10. 2006 22:16

o neco vys sem ti napsal z ceho je to tve cerpadlo.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 08. 10. 2006 22:48

Max-Max píše:pokud plastak, tak se kurva lidi nejdriv koukejte do FAQ. v plastacich e30 sou vsechna cerpadla stejna.
ten kluk psal o tom že má čerpadlo z pětky to nesouvisí absolutně s tim že plasták má stejný čerpadlo jako jinej plasták, proto jsem mu psal co si má zjistit :arrow: jestli nemjže mít pětka s m50 motorem náhodou jiný :wink:

a za dezinformaci ohledně tlaku se omlouvam, četl jsem to už moctkrát ale pravda je asi jiná no
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 10. 2006 22:52

adam320 píše:
Max-Max píše:pokud plastak, tak se kurva lidi nejdriv koukejte do FAQ. v plastacich e30 sou vsechna cerpadla stejna.
ten kluk psal o tom že má čerpadlo z pětky to nesouvisí absolutně s tim že plasták má stejný čerpadlo jako jinej plasták, proto jsem mu psal co si má zjistit :arrow: jestli nemjže mít pětka s m50 motorem náhodou jiný :wink:

a za dezinformaci ohledně tlaku se omlouvam, četl jsem to už moctkrát ale pravda je asi jiná no
kdepak psal ze ma z petky? prvni, neupravenej post mel uvedena dve cisla a nevedel, z ceho to a co je to zac. :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 08. 10. 2006 22:58

Max-Max píše:
adam320 píše:
Max-Max píše:pokud plastak, tak se kurva lidi nejdriv koukejte do FAQ. v plastacich e30 sou vsechna cerpadla stejna.
ten kluk psal o tom že má čerpadlo z pětky to nesouvisí absolutně s tim že plasták má stejný čerpadlo jako jinej plasták, proto jsem mu psal co si má zjistit :arrow: jestli nemjže mít pětka s m50 motorem náhodou jiný :wink:

a za dezinformaci ohledně tlaku se omlouvam, četl jsem to už moctkrát ale pravda je asi jiná no
kdepak psal ze ma z petky? prvni, neupravenej post mel uvedena dve cisla a nevedel, z ceho to a co je to zac. :wink:
když jsem četl jeho příspěvek poprvý tak se ptal proto aby mu někdo poradil že muže mít z nějaký pětky čerpadlo a že se liší v čísle....proto jsem mu to celý začal řikat, jak mam vědět že mezitim si to přeupraví a pak taj vypadáme jako kokoti :lol: ty jsi mu teda vypisoval ty pětice proč když tu o nich nepadla řeč? :twisted:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 10. 2006 00:03

adam320 píše:
Max-Max píše:
adam320 píše: ten kluk psal o tom že má čerpadlo z pětky to nesouvisí absolutně s tim že plasták má stejný čerpadlo jako jinej plasták, proto jsem mu psal co si má zjistit :arrow: jestli nemjže mít pětka s m50 motorem náhodou jiný :wink:

a za dezinformaci ohledně tlaku se omlouvam, četl jsem to už moctkrát ale pravda je asi jiná no
kdepak psal ze ma z petky? prvni, neupravenej post mel uvedena dve cisla a nevedel, z ceho to a co je to zac. :wink:
když jsem četl jeho příspěvek poprvý tak se ptal proto aby mu někdo poradil že muže mít z nějaký pětky čerpadlo a že se liší v čísle....proto jsem mu to celý začal řikat, jak mam vědět že mezitim si to přeupraví a pak taj vypadáme jako kokoti :lol: ty jsi mu teda vypisoval ty pětice proč když tu o nich nepadla řeč? :twisted:
protoze dal cislo a nevedel co je to zac za cerpadlo
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět