M21 2,5td

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Riči
Příspěvky: 3
Registrován: 27. 09. 2006 22:11
Bydliště: Otvice

M21 2,5td

Příspěvek od Riči » 28. 09. 2006 18:10

pomocte nestartuje mi omega za tepla 2,5tds
Za tepla nestartuje Omega B 2,5 TDS nevim jsi rady snad vše vizkoušeno.

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 28. 09. 2006 18:23

Opel forum, Diesel forum :idea:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 28. 09. 2006 18:55

Sopťa píše:Opel forum, Diesel forum :idea:
Pozor!
Má BMW motor! Opel nebyl schopen vyvinout vlastní, proto ho koupil u konkurence!
Proto zřejmě dotaz tady, i když do E30 se tenhle motor nedával, až E36/E34.

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 28. 09. 2006 19:03

Venca píše:
Sopťa píše:Opel forum, Diesel forum :idea:
Pozor!
Má BMW motor! Opel nebyl schopen vyvinout vlastní, proto ho koupil u konkurence!
Proto zřejmě dotaz tady, i když do E30 se tenhle motor nedával, až E36/E34.
Ale notááááák :lol:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 28. 09. 2006 19:07

Sopťa píše:
Venca píše:
Sopťa píše:Opel forum, Diesel forum :idea:
Pozor!
Má BMW motor! Opel nebyl schopen vyvinout vlastní, proto ho koupil u konkurence!
Proto zřejmě dotaz tady, i když do E30 se tenhle motor nedával, až E36/E34.
Ale notááááák :lol:
Ne?

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 28. 09. 2006 19:10

Nevím se v tom moc nevyznám a dočeho se ještě dávaly BMW motory? :lol:

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 28. 09. 2006 19:10

Taky jsem slysel ze Omegy meli TDS z BMW... vic bohuzel neporadim, neznam moc ten motor :).
BMW 323i E36

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 28. 09. 2006 19:14

Sopťa píše:Nevím se v tom moc nevyznám a dočeho se ještě dávaly BMW motory? :lol:
Fokker D-VII, řadový šestiválec BMW-IIIa, objem 19 litrů, 185 koní...
---------------------------------------------
Ale to už je off-topic...

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 28. 09. 2006 20:48

--Omega 2,5TD 96KW-škrcená,protože si u BMW dupli,aby měla nižší výkon-protože v té době valily E34 a E39 2,5TDS 105KW, v r.2000 už měla omega 2,5TD 110KW a báwa nový motory(to už znáte)...
--Ričovi bych poradil diagnostiku akčních členů na palivovém čerpadle-tam je u Omeg kámen úrazu a kontrolu svazků kabeláže u AKU-celý rozdělat a zkontrolovat(prodíraj se tam ve svazku dráty navzájem o sebe, který nesou info do ŘJ ---je to hnusná práce)
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 28. 09. 2006 21:18

--heh omlouvám se za trapnou chybu-myslel jsem diagnostiku vstřikovacího čerpadla :oops:
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 29. 09. 2006 06:01

Jo, repase vstrik. cerpadla. Kdyz za tepla nechyta, je to jasny naznak, ze je cerpadlo KO.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 29. 09. 2006 06:23

a co spatne zhavice?
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 29. 09. 2006 06:34

Blbost, to by nechytala za studena, za tepla zhavit nepotrebuje ...
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Kupča
Příspěvky: 130
Registrován: 19. 03. 2003 07:05
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kupča » 29. 09. 2006 07:41

No když měl táta 525TDS, tak mu za studena chytal, za tepla ne. Prošli jsme celé auto, jiné čerpadlo, pomocné čerpadlo a pořád stejné. Nakonec jeden člověk co dělá delší dobu BMW sundal hlavu a zjistil, že ten motor je sice po GO, ale někdo použil kroužky normální, takže v zámečku kroužku byla velká mezera. My jsme sice tlaky měřili, ale jen "dynamicky", on je měřil "staticky", prostě tam kompresorem natlačil vzduch a koukal za jak dlouho "ujde". A tím to taky zjistil.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2376
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 29. 09. 2006 09:44

je to 100% čerpadlem jedno téměř nové máme doma :-)
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+Tesla Y Juniper+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36, i30N, 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 29. 09. 2006 13:18

Cvrcek Martin píše:--Omega 2,5TD 96KW-škrcená,protože si u BMW dupli,aby měla nižší výkon-protože v té době valily E34 a E39 2,5TDS 105KW, v r.2000 už měla omega 2,5TD 110KW a báwa nový motory(to už znáte)...
--Ričovi bych poradil diagnostiku akčních členů na palivovém čerpadle-tam je u Omeg kámen úrazu a kontrolu svazků kabeláže u AKU-celý rozdělat a zkontrolovat(prodíraj se tam ve svazku dráty navzájem o sebe, který nesou info do ŘJ ---je to hnusná práce)
mno jen pro info 110kW verze byla opět uškrcená 2.5 120kw od BMW je to už common-raiil...

jinak je to 100% čerpadlo, známá to nemoc.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Příspěvek od Mazety » 29. 09. 2006 15:37

jo a pak to chItí
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Riči
Příspěvky: 3
Registrován: 27. 09. 2006 22:11
Bydliště: Otvice

Omega B tepla nestartuje

Příspěvek od Riči » 01. 10. 2006 07:55

Zdař čerpadlo mam jine viskoušené starter take jen mi zaraži že do toho strčim ahned to naskoči a jede v norma a ne starter nic. :cry:
Za tepla nestartuje Omega B 2,5 TDS nevim jsi rady snad vše vizkoušeno.

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 01. 10. 2006 15:41

--tak si prolez tu kabeláž...je to hlavní svazek pod AKU kterej se trojí-rozdělat,a drát po drátu od začátku až do konce prohlídnout a budeš koukat, co tam bude za bordel jak je to prodřený--já to dělám na Omegách jako první věc...spojitost? u opela nikdy nevíš...
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

Riči
Příspěvky: 3
Registrován: 27. 09. 2006 22:11
Bydliště: Otvice

Příspěvek od Riči » 02. 10. 2006 20:04

Tak snad jsem to vyřešil byly to akční články v čerpadle vyměnil jsem celou část a dnes pokaždé naskočil a po velmi krátkém startu. Dík za rady.
Za tepla nestartuje Omega B 2,5 TDS nevim jsi rady snad vše vizkoušeno.

Odpovědět