PROSÍM O POMOC - NESTARTUJE - E30 M40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

PROSÍM O POMOC - NESTARTUJE - E30 M40

Příspěvek od Slider » 19. 09. 2006 16:55

Jedu trochu rychlejším tempem a v pravé zatáčce konec - motor přestal táhnout.
Nevynechával,prostě netáhnul.
Čerpadlo při startování hučí,svíčky,jsem skoušel jiné a pořád nic.
Svíčky se zdaj suché.
Jako kdyby vypadl nějaký konektor.
Napadá mne jen senzor teploty motoru nebo váha vzduchu nebo snímač klikovky, ale že by to tak najednou odešlo??
Pokud teď startuju,má chuť při prvních pár otočeních chytnout, ale to je vše,pak už ani zápal.
Moc prosím o radu,určitě se to někomu stalo.Je to poprvé za 10let co ho mám, že mě nechal.
(dva dny předtím jsem jen měnil nádrž,byla trochu děravá)

Déík za jakoukoliv radu.
BMW - srdeční záležitost

MiK
Příspěvky: 31
Registrován: 12. 08. 2006 18:44
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od MiK » 19. 09. 2006 21:35

Zkus do sání vstříknout trochu benzínu-tím vyloučíš chybu v zapalování.
Jestli to chytne nejde benzín.Jestli ne,zkus jestli svíčka hodí jiskru(ale to asi hodí,když není morká).Odpoj hadičku od čerpadla do lišty vstřiků, jesli jde benzín,když otočíš klíčkem.

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 19. 09. 2006 21:42

Mam takový dojem že benzín z té spodní hadičky co vede k motoru jde až při startování,jinak bych ještě prolezl napojení hadic k nádrži když jsi ji měnil pravděpodobně bude chyba tam
Obrázek

MiK
Příspěvky: 31
Registrován: 12. 08. 2006 18:44
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od MiK » 19. 09. 2006 21:48

A nebo tak.Kde se ale vezme tlak v lište na start?Nevím.

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 20. 09. 2006 05:09

over ten benzin - odpoj nejakou hadicku a startuj ...
mi tohle delalo (ale nahodne a na chvili) rele pro RJ - je mezi 3kousky v krytu u motoru vedle pojistek - pod oknem
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od Slider » 20. 09. 2006 07:17

Prostřední relé je pro čerpadlo.Takže i bez klíčku jde proklemováním tuším svorek 87 a 30 rozběhnout pal.čerpadlo.
Až při startu začne pal.čerpadlo tlakovat.
Zkusím odpojit hadičku na zpětné větve.(benzín při čerpání stále protéká a jen do vstřikovací lišty je tlak,za tlakovým ventilem už ne.Je divný,že po namontování nádrže jsem dva dny v pohodě jezdil.Ale když mi to v tu chvíli přestalo jet,také jsem proklemovával svorky kde je relé pro čerpadlo.
Jenže byla noc a telefon nemá takový jas svícení,ale čerpadlo nešlo.
Když jsem na něj poklepal rozběhlo se.

Chci jen říct,že je mi divný,že by se čerpadlo tak najednou zastavilo.

Teoreticky se po poklepu uvolnilo z hnací hřídelky kolečko čerpadla(asi..,neměl jsem to rozebrané,ale něco takového tam bude).
Do teď jsem myslel, že čerpadlo odchází postupně nebo jen při vších ot. motoru.

Jestli je to čerpadlo,to zjistím až k večeru,jsem v práci a k autu se nedostanu.
Skusím i to s tím vstříknutím benzinu do sání.

Moc dík za náměty.
BMW - srdeční záležitost

Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od Slider » 21. 09. 2006 07:12

Tak jsem to asi už vyřešil.Palivové čerpadlo sice hučí ale netlakuje.Tlakoměr se ani nepohne a čerpadlo má jiný zvuk(tak trochu jemnější)a při propojení místa relátka není znát zvuk protékajícího benzinu palivovou soustavou v motoru.normálně je to slyšitelný.
BMW - srdeční záležitost

Odpovědět