
pruzinovej setrvak v ETE????????
pruzinovej setrvak v ETE????????
cau lidi videl jste to uz nekdo? o vikendu jsme chteli menit lamelu a kdyz jsme to rozebrali tak jsem zjistil ze pruziny co by mely byt na lamele tak jsou v setrvaku...setrvak je z dvou dilu a prokluz mezi nimi tlumi prave ty pruziny...no a ja koupil origo lamelu na etu a ta ma taky pruziny...poskladali jsme to ale nechce to fungovat neco tam hodne dre...a ty zvuky ani nechtejte slyset...
vite nekdo o tom neco? dik za info.


- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Lamelu mas na 325i nebo tak neco a ne na etu. ETA ma v originale dvouhmotovy setrvacnik s tlumicem torznich kmitu a jednodilnou pevnou lamelu. Je to kvuli pouzivani motoru v nizkych otackach a zajisteni stejneho komfortu jako u 320i/325i ve vyssich otackach.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Principiálně stejné, ale možná rozměrově jiné je to u D a TD.Francis píše:Lamelu mas na 325i nebo tak neco a ne na etu. ETA ma v originale dvouhmotovy setrvacnik s tlumicem torznich kmitu a jednodilnou pevnou lamelu. Je to kvuli pouzivani motoru v nizkych otackach a zajisteni stejneho komfortu jako u 320i/325i ve vyssich otackach.
rad bych upozornil ze mi pod rukama prosly dve ety ketery mely setrvak uplne normalni...tzn. jednodilny bez pruzin. takze bych tu takovydle dogmata nezavadel.Francis píše:Lamelu mas na 325i nebo tak neco a ne na etu. ETA ma v originale dvouhmotovy setrvacnik s tlumicem torznich kmitu a jednodilnou pevnou lamelu. Je to kvuli pouzivani motoru v nizkych otackach a zajisteni stejneho komfortu jako u 320i/325i ve vyssich otackach.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
325iX ma naprosto stejny pritlacak jako 325i.Geront píše:Když už je řeč o lamelách, sháním přítlačák z 325ix, nemáte někdo?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Mas pravdu, podle ETK do 03/86 byl jednodilny a az pak dvoudilny. GeRoX zrejme bud narazil na karu s vymenenym agregatem - kupoval lamelu dle VINu - starsi kara s novejsim motorem. A nebo nejaky "mezityp" vyrobeny 03/86MADmaniac píše:rad bych upozornil ze mi pod rukama prosly dve ety ketery mely setrvak uplne normalni...tzn. jednodilny bez pruzin. takze bych tu takovydle dogmata nezavadel.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
...ma eta je 05/86...to vysvetluje vse...jinak chybu udelal typek co mi tu lamelu prodal...uz se mi omluvil a zaslal jinou...Francis píše:Mas pravdu, podle ETK do 03/86 byl jednodilny a az pak dvoudilny. GeRoX zrejme bud narazil na karu s vymenenym agregatem - kupoval lamelu dle VINu - starsi kara s novejsim motorem. A nebo nejaky "mezityp" vyrobeny 03/86MADmaniac píše:rad bych upozornil ze mi pod rukama prosly dve ety ketery mely setrvak uplne normalni...tzn. jednodilny bez pruzin. takze bych tu takovydle dogmata nezavadel.

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Pravda, uplne stejne nejsou, ale jsou zamenne. Setrvak, lozisko i vysouvaci paka loziska je stejna. Na byvalem iX saloon se uz od jara jezdi s pritlacakem z 325i a funguje to.Geront píše:No to sorry, ale nemá, je tam o jeden držák (takovou tu packu) více iXko má tři a ičko dvěFrancis píše:325iX ma naprosto stejny pritlacak jako 325i.Geront píše:Když už je řeč o lamelách, sháním přítlačák z 325ix, nemáte někdo?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Vždyť já netvrdím, že nejsou záměnné, právě naopak. Jenže iXový přítlačák si díky třetímu držáku nechá daleko víc naložit než íčkovej. No, a když máš pod kapotou trochu koníků navíc, tak je lepší iX.Francis píše:Pravda, uplne stejne nejsou, ale jsou zamenne. Setrvak, lozisko i vysouvaci paka loziska je stejna. Na byvalem iX saloon se uz od jara jezdi s pritlacakem z 325i a funguje to.Geront píše:No to sorry, ale nemá, je tam o jeden držák (takovou tu packu) více iXko má tři a ičko dvěFrancis píše: 325iX ma naprosto stejny pritlacak jako 325i.

BMW RULEZZZ !