uzaver pro dolevani oleje

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Visnja

uzaver pro dolevani oleje

Příspěvek od Visnja » 07. 03. 2003 22:53

Kdyz pri volnobehu otevru hrdlo na olej na hlave motor citelne zpomali! Nevite nekdo prosim co to znamena? Diky V.

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: uzaver pro dolevani oleje

Příspěvek od RedBaron » 08. 03. 2003 08:12

Visnja píše:Kdyz pri volnobehu otevru hrdlo na olej na hlave motor citelne zpomali! Nevite nekdo prosim co to znamena? Diky V.
To vím. BMW motory jsou dost citlivý na podtlak a kdekoli fučí, tak ubírá motoru výkon a přidává spotřebu. Bude Ti to dělat i měrka na olej, tak dej bacha, ať Ti to vždycky dobře těsní, jde o zdraví Tvýho miláčka 8)
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Venca

Příspěvek od Venca » 08. 03. 2003 13:40

Pokles otáček při otevření plnicí zátky je normální, otáčky mají klesnout a ustálit se cca o 200ot/min níž, nesmí kolísat. Takhle mi to řeklo několik lidí co mají E30. I u mýho to funguje.

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3776
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 09. 03. 2003 00:33

No já když otevřu víčko na dolejvání tak si motor (2.3i) jen tak trošku uleví a vrátí se na ty samí otáčky jako když je zavřenej :!:

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 09. 03. 2003 00:36

Tak to je jasnej náznak toho, že to fouká i jinde, jenom tomu otevřením víčka povolíš na jiným místě, tak se nadejchne jinou dírou. Každopádně hledej šmudlo, protože dobře to určitě není, pro motor BMW je těsnej podtlak základem pro dobrej běh.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3776
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 09. 03. 2003 00:41

2 redbaron: no jestli to bylo myšlený na mě tak jenom otázka. když by to utikalo jinde tak by ten motor neměl výkon ale jede jako kráva až se toho někdy bojim. Už jsem na pár křižovatkách pár 325tek udělal ale já nezačal to oni já néééé.

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 09. 03. 2003 00:43

Až pak zjistíš, že to může jet ještě o kus líp a o dost míň žrát, budeš mít radost. Ty otáčky by fakt měly slézt.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3776
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 09. 03. 2003 00:47

No to by bylo super ale je to auto moji mladý tak to stačí jestli to teda tomu motoru nějak nevadí. Jinak spotřeba?
když se snažim do 10l no a když nakládám (asi furt) tak si veme kolem 16l možná trošku víc ale myslim že je to normální spotřeba když třeba Koktávka 1.6 100k mi papá 11l.

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 09. 03. 2003 00:55

Já to říkám pořád. Nejlepší je třiapůlka. Výlety jezdím do 11 litrů, ale do patnácti se vejdu kdybych dělal co dělal, nad 15 litrů to bych musel celou dobu couvat. A napít jí dávám dost, 40 m paralelní čáry se samosvorem jsou docela legrace :D

Obrázek
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3776
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 09. 03. 2003 00:57

Kurňa tak to já takový čáry neudělám i kdybych se pokák jedině že bych po pár metrech přišláp brzdu a zas a zas a zas :shock:

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 09. 03. 2003 01:09

Nene, nic takovýho, žádný triky s brzdama. Jenom musí mít motor při pouštění spojky mít víc než 2000 otáček, protože od nich už má krouťák nástup 260+ Nm. Pod tuhle hranici jede, dokonce jako když Fávo točí do červenýho, ale zadní kola čáry nekreslí :)
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3776
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 09. 03. 2003 01:11

Sakrblé jaký fávo jaký zadní kola jsem nějak mimo :roll:

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3776
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 09. 03. 2003 01:19

Jo už jsem to pochopil jsem ale trubec :oops: asi už spim nebo co :shock:

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 09. 03. 2003 01:29

Taky jsem chtěl napsat, abys to přečetl až ráno, ale už jsem se nechtěl vytahovat. Jenom mám tenhle třiapůllitr strašně rád. Je to výbornej motor, umí jet jak na spotřebu, tak na krev a má nejhlubší zvuk z běžnejch ne-Mkovejch řadovejch šestiválců. :wink:
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Visnja

Příspěvek od Visnja » 11. 03. 2003 10:06

Venca píše:Pokles otáček při otevření plnicí zátky je normální, otáčky mají klesnout a ustálit se cca o 200ot/min níž, nesmí kolísat. Takhle mi to řeklo několik lidí co mají E30. I u mýho to funguje.
Diky , ale neni to mila odpoved,
mne to trochu kolisa, znamena? Zkousel jsem kde to fuci, ale bez uspechu.

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 19. 03. 2003 16:32

Hej RedBarone, s tema carama jsi me prizemnil. Ja myslel, kdovi co nemam (2,7-cca 150PS), ale takovyhle cary bych neudelal ani nahodou. To snad ani neni mozny, takhle vygumovat silnici. Ja chci taky 3,5.

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 19. 03. 2003 16:36

Furt na tu fotku koukam a tohle proste neni mozny. Musel jsi aspon trochu drzet brzdy, priznej se.

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 19. 03. 2003 16:54

Objem ničím nenahradíš! :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2367
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 19. 03. 2003 18:41

Toto fakt není možnýýý já chci taky 3,5 :( Na jakou rychlost jsi to protáčel? Já měl samosvor a to se uměla rozparádit i 1,8, ale toto je fakt brutalní. Já si myslím že 40 metrů nehrabe nic, protože to už začnou zvládat gumy a nebereš rychlost. Ale pokud Ti to takto hrabe i na trojku tak smekám klobouk a tiše závidím :wink: :wink: :D
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 499
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

kolisani

Příspěvek od samiq » 19. 03. 2003 20:20

Pekny cary gumovy :twisted: ... ale Jeste k tematu kolisani otacek. asi bude zaviset na motoru M10 / M40. Mam M40 a kdyz pomalu otevru (samo, pri volnobehu) vicko, otacky poklesnou a computer to za chvilku (asi 0.5s) srovna. Asi jsou ty volnobezny otacky odvozeny od krystalu na procesoru :roll: ... Mozna ze M10 se chova odlisne. :?:

Odpovědět