uzaver pro dolevani oleje
uzaver pro dolevani oleje
Kdyz pri volnobehu otevru hrdlo na olej na hlave motor citelne zpomali! Nevite nekdo prosim co to znamena? Diky V.
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: uzaver pro dolevani oleje
To vím. BMW motory jsou dost citlivý na podtlak a kdekoli fučí, tak ubírá motoru výkon a přidává spotřebu. Bude Ti to dělat i měrka na olej, tak dej bacha, ať Ti to vždycky dobře těsní, jde o zdraví Tvýho miláčkaVisnja píše:Kdyz pri volnobehu otevru hrdlo na olej na hlave motor citelne zpomali! Nevite nekdo prosim co to znamena? Diky V.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je jasnej náznak toho, že to fouká i jinde, jenom tomu otevřením víčka povolíš na jiným místě, tak se nadejchne jinou dírou. Každopádně hledej šmudlo, protože dobře to určitě není, pro motor BMW je těsnej podtlak základem pro dobrej běh.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Já to říkám pořád. Nejlepší je třiapůlka. Výlety jezdím do 11 litrů, ale do patnácti se vejdu kdybych dělal co dělal, nad 15 litrů to bych musel celou dobu couvat. A napít jí dávám dost, 40 m paralelní čáry se samosvorem jsou docela legrace
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Nene, nic takovýho, žádný triky s brzdama. Jenom musí mít motor při pouštění spojky mít víc než 2000 otáček, protože od nich už má krouťák nástup 260+ Nm. Pod tuhle hranici jede, dokonce jako když Fávo točí do červenýho, ale zadní kola čáry nekreslí
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem chtěl napsat, abys to přečetl až ráno, ale už jsem se nechtěl vytahovat. Jenom mám tenhle třiapůllitr strašně rád. Je to výbornej motor, umí jet jak na spotřebu, tak na krev a má nejhlubší zvuk z běžnejch ne-Mkovejch řadovejch šestiválců.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Diky , ale neni to mila odpoved,Venca píše:Pokles otáček při otevření plnicí zátky je normální, otáčky mají klesnout a ustálit se cca o 200ot/min níž, nesmí kolísat. Takhle mi to řeklo několik lidí co mají E30. I u mýho to funguje.
mne to trochu kolisa, znamena? Zkousel jsem kde to fuci, ale bez uspechu.
- Huska
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Toto fakt není možnýýý já chci taky 3,5 Na jakou rychlost jsi to protáčel? Já měl samosvor a to se uměla rozparádit i 1,8, ale toto je fakt brutalní. Já si myslím že 40 metrů nehrabe nic, protože to už začnou zvládat gumy a nebereš rychlost. Ale pokud Ti to takto hrabe i na trojku tak smekám klobouk a tiše závidím
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
kolisani
Pekny cary gumovy ... ale Jeste k tematu kolisani otacek. asi bude zaviset na motoru M10 / M40. Mam M40 a kdyz pomalu otevru (samo, pri volnobehu) vicko, otacky poklesnou a computer to za chvilku (asi 0.5s) srovna. Asi jsou ty volnobezny otacky odvozeny od krystalu na procesoru ... Mozna ze M10 se chova odlisne.