Výměna těsnění pod vanou u M40 1.8

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
MiK
Příspěvky: 31
Registrován: 12. 08. 2006 18:44
Bydliště: Pardubice

Výměna těsnění pod vanou u M40 1.8

Příspěvek od MiK » 08. 09. 2006 20:13

Rozuměl jsem návodu správně,že se má motor nadzdvihnout?

Uživatelský avatar
Torham
Příspěvky: 418
Registrován: 08. 05. 2006 19:50
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Torham » 08. 09. 2006 20:27

jo . Delal jsem to s kamaradem , trochu jsme ho vyheverovali nejdriv na jedny , pak na druhy strane a kolem klobouku jsme dali "lonze" ( stahovaci popruhy ) bylo to asi o 10 cm , prevodovku jsme neodpojovaly . trochu se protahly sinenblucky na konci prevodovky ale bez problemu .

MiK
Příspěvky: 31
Registrován: 12. 08. 2006 18:44
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od MiK » 08. 09. 2006 21:05

Diky za radu.Doufám,že nic neutrhnu. :wink:
Nebude to žádnej med,ale u Mondea to bylo horší.

Uživatelský avatar
Torham
Příspěvky: 418
Registrován: 08. 05. 2006 19:50
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Torham » 08. 09. 2006 22:05

Mnely jsme v planu jeste jednu vec . Kolem tech klobouku dat ty lonze a vodsroubovat napravu ( jen ty 4 srouby ) vona by se zhouplla na rizeni a zustala by vyset tak 20 cm pod vanou . Mozna by se to pak vracelo do puvodni pozice lepe . Mit nakou kozu a retez na zavesei motoru za oko tak jsme to udelaly tak .

Odpovědět