Cestou k hydroštelům...M40
Cestou k hydroštelům...M40
1. Dá se zaaretovat vačka prostrčením "čehosi" skrz rozvodové kolo u M40. Budu se brzy snažit dostat ke zdvihátkam a budu na to sám. Popřípadě jak vypadá přípravek, o kterém se píše ve FAQ fóru?
2. Jaké máte zkušenosti čištěním zdvihátek? Zkoušel jste to někdo? Kdysi sem někde četl něco o trichlóru, ale ten nemůžu sehnat.
3. Jak je to s rozvodovým řemenem...měnil jsem ho před 5ti až 10ti tisíci km....musí pryč, nebo ho tam můžu vrátit pokud nebude mít viditelné vady?
2. Jaké máte zkušenosti čištěním zdvihátek? Zkoušel jste to někdo? Kdysi sem někde četl něco o trichlóru, ale ten nemůžu sehnat.
3. Jak je to s rozvodovým řemenem...měnil jsem ho před 5ti až 10ti tisíci km....musí pryč, nebo ho tam můžu vrátit pokud nebude mít viditelné vady?
BMW E30 318iT
Tak to je jasný, že půjde ven, ale z té vačky musím nejprve odmontovat rozvodové kolo, abych jí mohl vyndat a proto jí potřebuju podržet nebo nějak zabloknout...nebo né?
Když nebudu chtít měnit rozvoďák, nemusim vypouštět vodu atd. Tak mě zajímá názor automechanika, páč všude píšou, že se musí vyměnit, když to rozhodim....ale výměna je cca po 50000 milích a já nalítal jen pár tisíc...
Když nebudu chtít měnit rozvoďák, nemusim vypouštět vodu atd. Tak mě zajímá názor automechanika, páč všude píšou, že se musí vyměnit, když to rozhodim....ale výměna je cca po 50000 milích a já nalítal jen pár tisíc...
Naposledy upravil(a) Nico dne 12. 09. 2006 10:39, celkem upraveno 1 x.
BMW E30 318iT
- Bajzík
- Příspěvky: 3381
- Registrován: 17. 08. 2004 08:08
- Bydliště: Okr. J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
zablokuj si kliku, pod startérem je díra asi 8mm toč klikou a tlač tam šroubek 8mmNico píše:Tak to je jasný, že půjde ven, ale z té vačky musím nejprve odmontovat rozvodové kolo, abych jí mohl vyndat a proto jí potřebuju podržet nebo nějak zabloknout...nebo né?
Když nebudu chtít měnit rozvoďák, nemusim vypouštět vodu atd. Tak mě zajímá názor automechanika, páč všude píšou, že se musí vyměnit, když to rozhodim....ale výměna je cca po 50 milích a já nalítal jen pár tisíc...

Já bych tam ten rozvodák ještě nechal.
Rozvodák v klidu nech. K tomu čištění hydroštelů Tak dělal jsem to několikrát u vw tam je to nutnost jelikož po vytaření ty hydra jakoby vyjedou a zatvrdnou dělal jsem to technickým benzinem a tem sem do toho hydra dostal injekcí pak jsem to opatrně stlačoval ve svěráku a několikrát takhle zopakoval až šlo hydro krásně volně ale myslím že tenhle postup ti moc nevyřeší cvakání to tam asi bude furt ale můžeš to takhle zkusit a dát vědět jestli to funguje byla by to pak možná dobrá alternativa méně majetných majitelů M40 

Tedy nevim, nevim, toto delat s hydrama.Sopťa píše:Rozvodák v klidu nech. K tomu čištění hydroštelů Tak dělal jsem to několikrát u vw tam je to nutnost jelikož po vytaření ty hydra jakoby vyjedou a zatvrdnou dělal jsem to technickým benzinem a tem sem do toho hydra dostal injekcí pak jsem to opatrně stlačoval ve svěráku a několikrát takhle zopakoval až šlo hydro krásně volně ale myslím že tenhle postup ti moc nevyřeší cvakání to tam asi bude furt ale můžeš to takhle zkusit a dát vědět jestli to funguje byla by to pak možná dobrá alternativa méně majetných majitelů M40
Hydrostel ma preci presne plochy, musi tesnit, kdyz ho odmastis benzinem a budes na sucho stlacovat a vytahovat, musi se zakonite poskrabat. Pak jde treba volne, ale uz ti nebude tolik tesnit ten olej, ne? Pak nebude dostatecne vymezovat vuli a bude cvakat jeste vic...
Tot ma domnenka ...
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
No možná máš pravdu, ale na to se přijde, až se to zkusí, nový budu muset shánět i když to nezkusím.
V tom zdvihátku těsní kulička dosedající na kruhovej otvor a pokud to není obyč kus železa a kulička + dosedací plocha jsou např. vytvrzený, což doufam, tak by se opatrným rozcvičením a prolitím nějakou čistící látkou mohlo to zdvihátko zbavit usazenýho karbonu, kterej nejspíš způsobuje jeho špatnou fci (zúžené kanálky), bez jeho poškození. Pak s ním ještě zacvičit v oleji, aby se dostal pryč ten čistič.
Jde o to že nevím jestli technickej benzín dokáže rozpustit ty usazeniny. Myslim, že ne. Trichlórethylen to dokáže, ale není
Kdyz se do toho dám, chci mít rozpouštědlo, abych pak věděl na čem sem, když to nepomůže.
Nevím jestli to může vyřešit tento problém, ale dokud to nezkusím, tak tomu budu věřit...
V tom zdvihátku těsní kulička dosedající na kruhovej otvor a pokud to není obyč kus železa a kulička + dosedací plocha jsou např. vytvrzený, což doufam, tak by se opatrným rozcvičením a prolitím nějakou čistící látkou mohlo to zdvihátko zbavit usazenýho karbonu, kterej nejspíš způsobuje jeho špatnou fci (zúžené kanálky), bez jeho poškození. Pak s ním ještě zacvičit v oleji, aby se dostal pryč ten čistič.
Jde o to že nevím jestli technickej benzín dokáže rozpustit ty usazeniny. Myslim, že ne. Trichlórethylen to dokáže, ale není

Nevím jestli to může vyřešit tento problém, ale dokud to nezkusím, tak tomu budu věřit...

BMW E30 318iT