MOTOR M42-318IS, PROBLÉM

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Igor
Příspěvky: 19
Registrován: 24. 05. 2006 08:33

MOTOR M42-318IS, PROBLÉM

Příspěvek od Igor » 26. 05. 2006 09:13

pořebuji radu: když startnu auto už zahřáté, tak motor se chová jak by jel na dva válce, nejde vytočit, netáhne,trvá to jen 20 sekund,pak je vše o.k. Za studena je to úplně v pohodě, prosím poraďte jestli jste se s tím někdo setkal, budu vděčný za každou info,dík.

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 26. 05. 2006 14:52

Jo setkal. Už na 2 M40 ale čím to je nevím. Ale musí to být buď lambda,snímač otáček(pochybuju),nebo nejpravděpodobnější teplotní čidlo. Vše ostatní sem měnil. Jestli na to příjdeš tak to tu prosimtě zveřejni.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 29. 05. 2006 06:29

este to muze nekde prisavat vzduch .... :?
taky resim ... na M40
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Igor
Příspěvky: 19
Registrován: 24. 05. 2006 08:33

Příspěvek od Igor » 29. 05. 2006 07:10

Jo jsem zkoušel potítat spoje sání a hadic lihem jestli se náhodou nezvednou otáčky, ale nic a pak jsem to potíral vodou s jarem , ale pěna se ani nehla. Nevím jeslti má ten váleček volnoběhu tak jemně syčet(když běží motor), nikdy jsem si toho nevšim až teď.

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 29. 05. 2006 08:33

Igor píše:Jo jsem zkoušel potítat spoje sání a hadic lihem jestli se náhodou nezvednou otáčky, ale nic a pak jsem to potíral vodou s jarem , ale pěna se ani nehla. Nevím jeslti má ten váleček volnoběhu tak jemně syčet(když běží motor), nikdy jsem si toho nevšim až teď.
taky jsem prostrikaval, co se dalo ... na nic jsme neprisel :(
nicmene diagnostika rika, ze vaha je ok a zezacatku nestiha regulovat vaha vzduchu .. tudiz je blba vaha nebo to nekde prisava a ez se to srovna, tak to trva .. (pry) ..
a kdyz se to chova u vice vah stejne, je to naprd :(
mam v planu cely vrsek zase zkusit rozebrat a slozit .. ale nemam vuuuuuubec cas si s tim hrat :?
petr (M40)
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Igor
Příspěvky: 19
Registrován: 24. 05. 2006 08:33

Příspěvek od Igor » 29. 05. 2006 09:19

mě napadá, jestli třeba čidlo teploty nedává špatné hodnoty do řídící jednotky,ale když jsem ho odpojil, tak to skoro vůbec nejelo,nebude to zas tak drahé, tak ho koupím, dá se taky nějak změřit? ( nejsem moc elektrický typ :lol: )

Uživatelský avatar
zverzak
Příspěvky: 18
Registrován: 01. 08. 2006 11:38
Kontaktovat uživatele:

Nejaky progres

Příspěvek od zverzak » 05. 09. 2006 14:02

Vidim, ze toto tema uz zomrelo, tak sa chcem opytat vyriesilo sa to nejako, alebo ste sa s tym naucili zit ?

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 14. 09. 2006 08:22

Zkusil bych snímač teploty pro jednotku (dvoukontaktovej, tušim že modrá barva) a kolem "válečku" volnověhu by to určitě syčet nemělo (max. bzučet), často si přisává vzduch u škrtící klapky na pravý straně (pohled do klabky), u hadic podtlaku pro posilovač brzd (dvě hadice nad sebou)

Uživatelský avatar
zverzak
Příspěvky: 18
Registrován: 01. 08. 2006 11:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zverzak » 14. 09. 2006 08:35

Dakujem, mame teraz predlzeny weekend tak na to mrknem. Dam potom vediet.

Odpovědět