výměna brzdových destiček-záhada

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
sonas111
Příspěvky: 11
Registrován: 12. 02. 2006 12:12
Bydliště: Vsetín

výměna brzdových destiček-záhada

Příspěvek od sonas111 » 03. 09. 2006 18:39

Dnes asi není můj den :?

při výměně brzdových destiček na předku na e30 318i r.v.85( chlazené kotouče) jsem udělal jednu stranu v bez problémů. Na levém kole mám problém-výměna bez problémů ale když nasadím kolo a dotáhnu ho tak se mi disk(plecháč) opírá o bzdový třmen a kolo se tudíž netočí.... je to velká síla, ani jsem se nerozjel... Nesetkal se s tím někdo? dvakrát jsem to rozdělal ale na žádnou chybu jsem nepřišel :(

Napadá mě jen jediná věc-nejsou ty destičky vnější a vnitřní různě vysoké? jsou všechny 4 stejné nebo jsou dvě vnitřní a dvě vnější? (po tom by se mohlo stát že jsem dal na jednu stranu dvě úzké vnější a na druhou stranu dávám dvě vysoké vnitřní....

-to čidlo se dá vyloupnout bez opškození nebo se mění za nové? díky

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 03. 09. 2006 18:43

Všechny 4 destičky jsou zcela jistě stejný.

Chlazený kotouče nejsou na 318i 1985 zřejmě origo, takže je otázka, jestli jsou tam i správný třmeny.

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Re: výměna brzdových destiček-záhada

Příspěvek od Fx » 03. 09. 2006 18:47

sonas111 píše:Dnes asi není můj den :?

při výměně brzdových destiček na předku na e30 318i r.v.85( chlazené kotouče) jsem udělal jednu stranu v bez problémů. Na levém kole mám problém-výměna bez problémů ale když nasadím kolo a dotáhnu ho tak se mi disk(plecháč) opírá o bzdový třmen a kolo se tudíž netočí.... je to velká síla, ani jsem se nerozjel... Nesetkal se s tím někdo? dvakrát jsem to rozdělal ale na žádnou chybu jsem nepřišel :(

Napadá mě jen jediná věc-nejsou ty destičky vnější a vnitřní různě vysoké? jsou všechny 4 stejné nebo jsou dvě vnitřní a dvě vnější? (po tom by se mohlo stát že jsem dal na jednu stranu dvě úzké vnější a na druhou stranu dávám dvě vysoké vnitřní....

-to čidlo se dá vyloupnout bez opškození nebo se mění za nové? díky
Tenhle "tuning" jsem měl na E30 taky, jsou tam patrně chlazený kotouče a jiný brzdiče, u mě to vyřešily 5mm podložky. Až se ti destičky trochu sjedou, můžeš podložky vyhodit. Jinak plecháče se tuším lišily čtyřválcový od šestiválcových.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
ferda
Příspěvky: 707
Registrován: 10. 12. 2003 16:23
Bydliště: Ostrava-Vratimov

Příspěvek od ferda » 03. 09. 2006 20:47

asi máš plecháče 5 palců široké a na vzduchem chlazené kotouče musí být min. široké 5,5 palců. Podívej se já jsem měl na autě v zadu 5 palců a v předu 5,5 tak si to popřehazuj a je po problému
E28 520 stále v garáži

koupím motor 325E 95KW nabídky do sz díky

sonas111
Příspěvky: 11
Registrován: 12. 02. 2006 12:12
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od sonas111 » 04. 09. 2006 07:46

ferda píše:asi máš plecháče 5 palců široké a na vzduchem chlazené kotouče musí být min. široké 5,5 palců. Podívej se já jsem měl na autě v zadu 5 palců a v předu 5,5 tak si to popřehazuj a je po problému
jj myslím že ty disky jsou přehozené kvůli sjíždění... to bude ono. Je to na nich někde napsáno nebo musím zkoušet?(zkoušení je problém..budu potřebovat další zvedák..)

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 04. 09. 2006 08:11

Rozmer by na nich mel byt napsanej.
BMW 323i E36

Odpovědět