problem s DO k centralu

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
AdamS
Příspěvky: 87
Registrován: 14. 06. 2006 09:37
Bydliště: Mikulov

problem s DO k centralu

Příspěvek od AdamS » 11. 08. 2006 08:42

nejde mi DO k centralu,ale na klicek central odemyka,nevite cim to muze byt kdyz baterkou v ovl.to neni?dal by me zajimalo na co jsou ty svetylka na budikach ty zelene,zlute a cervene a proc mi nesviti a nejde otackomer?jo a kdyz jedu napr.pres retardery tak ten podvozek je strasne tvrdy,jsou to strasny narazy jak kdyby mel kazdou chvili vypadnout motor,cim to muze byt?tlumice?cepy?je to e30 318i r.v.86

Uživatelský avatar
olda barta
Příspěvky: 435
Registrován: 22. 09. 2004 19:11
Bydliště: Leeds, West Yorkshire, UK

Re: problem s DO k centralu

Příspěvek od olda barta » 13. 08. 2006 11:23

AdamS píše:nejde mi DO k centralu,ale na klicek central odemyka,nevite cim to muze byt kdyz baterkou v ovl.to neni?dal by me zajimalo na co jsou ty svetylka na budikach ty zelene,zlute a cervene a proc mi nesviti a nejde otackomer?jo a kdyz jedu napr.pres retardery tak ten podvozek je strasne tvrdy,jsou to strasny narazy jak kdyby mel kazdou chvili vypadnout motor,cim to muze byt?tlumice?cepy?je to e30 318i r.v.86
***
nebuď línej a použij funkci "hledat"..je tam toho napsáno o podobných problémech mraky.. 8)
e36 323i coupe............

BMW-M-Power
Příspěvky: 22
Registrován: 30. 12. 2005 16:38
Bydliště: Praha

Centrál a alarm na DO

Příspěvek od BMW-M-Power » 16. 08. 2006 13:36

mel jsem ten samej problém v E32. je to nabitím baterie v autě když je slabá tak se ti auto nezamkne protože po zamčení tam jde 2x tolik energie a jednotka ti nechce vybít auto uplně.

BMW-M-Power
Příspěvky: 22
Registrován: 30. 12. 2005 16:38
Bydliště: Praha

oil service, otáčkoměr

Příspěvek od BMW-M-Power » 16. 08. 2006 13:45

ty posobe jdouci světýlka jsou oil service, ten ti hlídá (podle kilometru/nebo času) stav oleje a když se ti to rozsvítí červene radši olej vyměnit. Ale jsetli ti tam nesvítí nic tak je odpojenej. s otáčkoměrem jsem to řešil Pastelovy na otáčkoměr máš v pojistkovnici pojistku a jemu to přepálilo i 40ku tak si najdi tu pojistku a dej tam místo toho nejakej 1-2mm tlustej drát ja volil měd a chodí mu to.

Odpovědět