vstřikovače ! jak to funguje !?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Paluš
Příspěvky: 323
Registrován: 11. 07. 2003 21:30
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Paluš » 03. 12. 2003 20:57

Tak jsem to dnes zjišťoval a je to opravdu tak, ....... že vyšle - li řídící jednotka impuls pro např. první válec, vstřikne i třetí, a to i přesto, že jsou ventyly zavřené :!: :!: :!: :shock:
To jsem nečekal. Co je k tomu vedlo k takovému řešení ? Musí to mít přece vliv na vyšší spotřebu ..... né :?:

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 03. 12. 2003 21:38

Venca píše:Psal to "Hanis".
Sorry Venco uvedl jsem tě v omyl a omlouvám se. Později po naší debatě jsem na to zapojení vstřiků taky koukal a Paluš má pravdu jsou vždy dva a dva. Ten snímač na vačkovým hřídeli je tam kvůli zapalování a né kvůli vstřikům, jelikož M42 nemá rozdělovač, ale čtyři samostatný cívky tak aby jednotka věděla kdy má jak dávat jiskru.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 03. 12. 2003 23:48

ondra_m píše:... Vemte si v jaké frekvenci za vteřinu to stříká třeba při 3000ot/min...
Budu oponovat. Dnesni moderni commonrail turboropaci maji i 5 az 7 vstriku na JEDEN pracovni cyklus !!!
ondra_m píše:... V principu není hlavní kdy, ale rozsprášit štávu a správné množství šťávy (doba výstřiku).... (Kdy je minoritní....)
Opet nesouhlasim. U zazehoveho motoru sice neni doba rozpraseni paliva tak dulezita jako u vznetoveho, ale dulezita je. Je ooooobrovsky rozdil vstriknes-li palivo na zavreny saci ventil kde se muze vysrazet na stenach nebo vstriknes-li ho do do saciho kanalu pri nasavani vzduchu a palivo se lepe rozviri a rozprasi a spravnym nacasovanim a nasmerovanim se da vyrobit vstvena smes, kdy kolem svicky je bohatsi a lepe se zazehne a teprve pak prohori i ta chuda kolem. Druhoradym efektem je nesmyvani olejoveho filmu na stenach valce zkondenzovanym palivem pri studenem motoru.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět