



To jsem nečekal. Co je k tomu vedlo k takovému řešení ? Musí to mít přece vliv na vyšší spotřebu ..... né

Sorry Venco uvedl jsem tě v omyl a omlouvám se. Později po naší debatě jsem na to zapojení vstřiků taky koukal a Paluš má pravdu jsou vždy dva a dva. Ten snímač na vačkovým hřídeli je tam kvůli zapalování a né kvůli vstřikům, jelikož M42 nemá rozdělovač, ale čtyři samostatný cívky tak aby jednotka věděla kdy má jak dávat jiskru.Venca píše:Psal to "Hanis".
Budu oponovat. Dnesni moderni commonrail turboropaci maji i 5 az 7 vstriku na JEDEN pracovni cyklus !!!ondra_m píše:... Vemte si v jaké frekvenci za vteřinu to stříká třeba při 3000ot/min...
Opet nesouhlasim. U zazehoveho motoru sice neni doba rozpraseni paliva tak dulezita jako u vznetoveho, ale dulezita je. Je ooooobrovsky rozdil vstriknes-li palivo na zavreny saci ventil kde se muze vysrazet na stenach nebo vstriknes-li ho do do saciho kanalu pri nasavani vzduchu a palivo se lepe rozviri a rozprasi a spravnym nacasovanim a nasmerovanim se da vyrobit vstvena smes, kdy kolem svicky je bohatsi a lepe se zazehne a teprve pak prohori i ta chuda kolem. Druhoradym efektem je nesmyvani olejoveho filmu na stenach valce zkondenzovanym palivem pri studenem motoru.ondra_m píše:... V principu není hlavní kdy, ale rozsprášit štávu a správné množství šťávy (doba výstřiku).... (Kdy je minoritní....)