zlobí motor. Prosím pomoc. Už si nevím rady
zlobí motor. Prosím pomoc. Už si nevím rady
Zdravím všechny,
mám následující problém. Z ničeho nic jsem vyjel (studenej motor) a po cca minutě jízdy auto začlo cukat (hlavně v nízkejch otáčkách) a chcípat. Volnoběh kolem 500 a strašně nepravidelnej. Zastavil jsem, vypnul motor, vyřídil si něco (cca 10 minut) a že s tím odjedu dom. Zase, minutu v pohodě a pak zase to cukání. Známý automechanik mi poradil vyměnit palivovej filtr, kabely ke svíčkám a svíčky. Vyměnil jsem to a příznaky se mírně změnily. Jelo to naprvní pohled úplně v pohodě, ale při sundání nohy z plynu, třeba před křižovatkou, zdechl. Když auto stálo, motor běžel v pohodě, volnoběh, všechno.
Zkoušel jsem spínač škrtící klapky. Teď si nevybavuju jestli v krajních polohách cvakl ale měřil jsem ho ohmetrem a myslím, že v poho, na jedněch svorkách 0 ohmu bez plynu a na druhejch 0 ohmu na plnej plyn
Pak jsem ještě vyměnil všechny hadice od sání.
No a momentálně to dělá to, že po nastartování studenýho je volnoběh někde u 2tisíc a po 1-2 minutách sleze zas moc dolu a zase se to hádá.
Já už fakt nevím, čím to může bejt. Nemáte někdo tušení?
Předem dík za jakoukoliv odpověď
PS jde o 320i M20 první půlka 1985
mám následující problém. Z ničeho nic jsem vyjel (studenej motor) a po cca minutě jízdy auto začlo cukat (hlavně v nízkejch otáčkách) a chcípat. Volnoběh kolem 500 a strašně nepravidelnej. Zastavil jsem, vypnul motor, vyřídil si něco (cca 10 minut) a že s tím odjedu dom. Zase, minutu v pohodě a pak zase to cukání. Známý automechanik mi poradil vyměnit palivovej filtr, kabely ke svíčkám a svíčky. Vyměnil jsem to a příznaky se mírně změnily. Jelo to naprvní pohled úplně v pohodě, ale při sundání nohy z plynu, třeba před křižovatkou, zdechl. Když auto stálo, motor běžel v pohodě, volnoběh, všechno.
Zkoušel jsem spínač škrtící klapky. Teď si nevybavuju jestli v krajních polohách cvakl ale měřil jsem ho ohmetrem a myslím, že v poho, na jedněch svorkách 0 ohmu bez plynu a na druhejch 0 ohmu na plnej plyn
Pak jsem ještě vyměnil všechny hadice od sání.
No a momentálně to dělá to, že po nastartování studenýho je volnoběh někde u 2tisíc a po 1-2 minutách sleze zas moc dolu a zase se to hádá.
Já už fakt nevím, čím to může bejt. Nemáte někdo tušení?
Předem dík za jakoukoliv odpověď
PS jde o 320i M20 první půlka 1985
Nestrkej NOS do mýho bawa
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
takze ma se to asi takhle. Posledni priznaky byly ty, ze motor bezel v pohode a jakmile jsem zabrzdil tak zdechl (za jizdy). Pri stojicim aute zdechl pri naslapani brzdovyho pedalu. Hadice do posilovae v pohode. Ventil, kterej je na te hadici a propousti vzduch jen do sani v pohode, z toho jsem usoudil ze je spatnej posilovac, s vytazenou a ucpanou hadici do posilovace motor slapal v pohode. Zkousel jsem ten posilovac vytazenej tak ze jsem do nej foukal tou dirou po hadici a kdyz jsem zamackl to tahlo od pedalu tak jsem ho profoukl skrz az k pedalu, takze asi prdla membrana (brzdovka mi netece z valce). sehnal jsem z vrakace jinej a ten byl na "dechovou zkousku"
v pohode. Hodil sem ho tam a ted kdyz nastartuju tak strasne nizky otacky, kolisa, pomale zdecha, kdyz drzim seslaplou brzdu tak taky, jen kdyz opakovane rychle za sebou slapu na brzdu tak bezi v pohode. LIDI JA UZ SU Z TOHO JELEN. Nejvetsi prca je, ze ted zdecha i kdyz tu hadici z posilovace vytahnu a ucpu. Jeste zkusim ty cidla a promerit vahu a pokud nenajdu zavadu tam, tak uz nevim vubec. Tak co na to rikate?

Nestrkej NOS do mýho bawa
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
--ten spínač škrtící klapky ti teda cvaká, ale ve správné poloze? jako esi není volnoběh až pod dorazem-mě se to taky stalo a přišel sem na to až za měsíc-nepustil ho dál ten podtlakáč... 

ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
Tím spínačem to není, spíná, tak jak má. Vytáhl sem tři teplotní čidla (teplotní časové, čidlo k teploměru a ještě jedno). K čemu je to "ještě jedno"? Je takovy nízký a je hned vedle odvzdušňovacího šroubu? Pravděpodobně nefunguje, měřil sem ho ohmetrem, studené i teplé a pokaždé ukazoval nekonečno. Nevite někdo jaký hodnoty má ukazovat ?
Nestrkej NOS do mýho bawa
Pro ŘJ.tapy píše:Tím spínačem to není, spíná, tak jak má. Vytáhl sem tři teplotní čidla (teplotní časové, čidlo k teploměru a ještě jedno). K čemu je to "ještě jedno"? Je takovy nízký a je hned vedle odvzdušňovacího šroubu? Pravděpodobně nefunguje, měřil sem ho ohmetrem, studené i teplé a pokaždé ukazoval nekonečno. Nevite někdo jaký hodnoty má ukazovat ?
Při ohřátém motoru na provozní teplotu jsou to hodnoty ve stovkách ohmů, asi kolem 300 ohmů a při vychladlým motoru odpor stoupne na hodnotu řádově několik kiloohmů.
Viz manuály...