uchcava se mi 323i .. co s tim

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
v4pno
Příspěvky: 52
Registrován: 03. 06. 2006 16:17

uchcava se mi 323i .. co s tim

Příspěvek od v4pno » 15. 06. 2006 16:39

tak sem zkousel jednotku vymenit bylo to u nejakyho pana opravare a ten rikal jednotka ze je v riti tak sem ji sehnal koupil nic porad stejny tak sem pustil inteligenci na spacir a privez z vrakace new zpetnej ventil taky porad stejny .. mnoo a vaha vzduchu vevnitr jak sou ty kontakty tak vypada jak uplne nova .. lidi pls kdyby ste nekdo vedel ... :( ja fakt nevim

Uživatelský avatar
hawkhammer
Příspěvky: 216
Registrován: 20. 03. 2005 11:29

Příspěvek od hawkhammer » 15. 06. 2006 17:41

jak si poznal ze se ti uchcava ?

v4pno
Příspěvky: 52
Registrován: 03. 06. 2006 16:17

Příspěvek od v4pno » 16. 06. 2006 13:16

hawkhammer píše:jak si poznal ze se ti uchcava ?
motor chytne ale okamzite se prehltii a bezi tak jako ze nebezii tak poskitava a fsude smrdii benzin ten predeslej majitel jezdil na ofiko plg .. mno a kdys se mu to zacalo uchcavat tak na plyn mu to pri jezdilo ok ... ale pak ten "pan opravar" to rozebral a rek ze ja v prdeli ridici jednotka ze dava neceho asi 3-4ms a ma davat 0,7 nebo neco takoviho rikal tak sem privez jinou a beze zmenii fcera sem tam dal jinej zpetnej ventil neni to ten samej typ ale taky z e30 6v .. mnoo a beze zmeni ... treba by mi staciloo jestli jde ten ventil nejak viskouset venku z auta v domaciich podminkach .. joo a dneska nejspish pojedu pro jinou vahu vzduchu este a jinej ten ventil ... protoze to sou snad jediny veci co to muzou delat ne ?

Uživatelský avatar
hawkhammer
Příspěvky: 216
Registrován: 20. 03. 2005 11:29

Příspěvek od hawkhammer » 16. 06. 2006 13:38

vaha to mozny je, ze spante vyhodnocoje a dava toho vic .. s tom ridici jednotkou to nevim jestli je mozny protoze sou analogový čily by mela budto fachat nebo by nesla vubec ... je mozny ze tam daval nekdo jiny vstriky?? .. jestli to nekdo neprohodil za vstriky z 2,5 .. tim by tam slo vic benzinu .. ten spetnej ventil si taky nemyslim ze by toho byl pricinou .. jeste me treba napada jestli nemas spatny cidlo na teplotu a nejede ti to furt s pridavnym ventilem .. .. Uchcava se kdyz je studenej nebo i kdyz je teplej ??

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 16. 06. 2006 13:45

Mrkni jakou barvu mají ty vstřiky a budeš mít hned jasno z čeho jsou...

2,5ka by měla mít světle modrý vstřiky

2,3ka a 2,0 by měly mít takový světle oranžový nebo někdy aji do trochu do růžova
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

v4pno
Příspěvky: 52
Registrován: 03. 06. 2006 16:17

Příspěvek od v4pno » 16. 06. 2006 17:32

tak striky sou ok ale nejspish to bude ta vaha vzduchu na tyhle
323 2.3 litre 81-86 0 280 202 031
323 2.3 litre 85-87 0 280 202 090
mnoo ja tam mam tu 031 ale ta ma 5ti pinovej vystup ale na kabeju sou jen 4 a jeden je slepej takze zkusim sehnat tu 090 .. snad to je vono :(

Uživatelský avatar
hawkhammer
Příspěvky: 216
Registrován: 20. 03. 2005 11:29

Příspěvek od hawkhammer » 16. 06. 2006 17:40

na tech pinech nezalezi .. ja mam taky na vaze 5 a na kabelu jenom 4 a jede mi to normalne ..

Uživatelský avatar
hawkhammer
Příspěvky: 216
Registrován: 20. 03. 2005 11:29

Příspěvek od hawkhammer » 16. 06. 2006 17:44

jeste me napadla jedna vec ... skontroluj klapku pridavnyho vzduchu .. ta jestli se neotvira tak ti tam jde pri studenym startu malo vzduchu a zacne se topit .. to poznas tak ze jestli pak pri teplim motoru uz jede normalne tak je to ono.

v4pno
Příspěvky: 52
Registrován: 03. 06. 2006 16:17

Příspěvek od v4pno » 16. 06. 2006 17:54

no me se to prave nestihne ani vohrat .. to se zahtii po chvilince ... jo ale s tema pinama moc dik .. ja myslel ze tam dali blbou vahu ..

Uživatelský avatar
hawkhammer
Příspěvky: 216
Registrován: 20. 03. 2005 11:29

Příspěvek od hawkhammer » 16. 06. 2006 18:08

tak skus tu klapku na ten pridavnej vzduch .. podle miho to bude nejpravdepodobnejsi

v4pno
Příspěvky: 52
Registrován: 03. 06. 2006 16:17

Příspěvek od v4pno » 18. 06. 2006 19:47

hawkhammer píše:tak skus tu klapku na ten pridavnej vzduch .. podle miho to bude nejpravdepodobnejsi
myslish vahu vzduchu ? :oops: ja se zas tak v motorech nevyznam ...

Uživatelský avatar
hawkhammer
Příspěvky: 216
Registrován: 20. 03. 2005 11:29

Příspěvek od hawkhammer » 18. 06. 2006 20:54

ne to neni vaha vzduchu ... ja teda presne nevim jak to je u 6vala ale predpokladam ze to je stejne reseny jak u M10 .. je to elektronicky ovladana klapka ktera se pri studenym startu otevre kvuli tomu ze tam jde benzin jeste pres ventil studenyho startu aby byla vyrovnana smes .. jak se motor zahrejva tak se plapka zavírá ... jestli je ale klapka zavrena pri studenym startu tak jde malo vzduchu a tudíž by se zacal uchcavat motor .. by bylo dobry aby ti rekl nekdo kdo ma 6v kde to tam je na motoru ..

Uživatelský avatar
Cvrcek Martin
Příspěvky: 589
Registrován: 02. 04. 2006 20:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cvrcek Martin » 18. 06. 2006 21:32

--do ventylu studeného startu vede vzduch(podtlak) přes termoventyl,kterej je umístěnej na 2 silentblocích na levém boku bloku motoru(z pohledu řidiče)-je tam schovanej pod sacím potrubím (váleček se 4 hadicema-2voda,2 vzduch),když se ti neotevře studeňák tam cpe dost paliva bez vzduchu.Ještě bych si zkontroloval spínač polohy škrtící klapky,jestli ti spíná režim volnoběh..
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci Obrázek
Veškeré opravy vozů všech značek

v4pno
Příspěvky: 52
Registrován: 03. 06. 2006 16:17

Příspěvek od v4pno » 20. 06. 2006 11:58

moc diky lidi dneska se to pokusim zjistit kde a co .. tedka sem se snazil udelat takovi ty veci jako procistitrozdelovac a tak .. joo a v rozdelovaci je palec proklemovanej dratama .. tak to se mi tak nejak nezdaa a na vyku rozdelovace sou takovi prasklinky co vim tak to dela to ze si to dela cesticky .. takze tedka se budu snazit este dohle eliminovat taky mozny ze si to pali jak chce .. :( chjooo ja us chciii jezdit

Uživatelský avatar
hawkhammer
Příspěvky: 216
Registrován: 20. 03. 2005 11:29

Příspěvek od hawkhammer » 20. 06. 2006 14:21

hele ale tim to taky muze bejt .. to ze to spatne bezi .. jestli je neco spatnyho v zapalovani tak svicky nemusi delat dostatecnou jiskru pru zapaleni a muze se to chovat jako uchcany

Odpovědět