
uchcava se mi 323i .. co s tim
uchcava se mi 323i .. co s tim
tak sem zkousel jednotku vymenit bylo to u nejakyho pana opravare a ten rikal jednotka ze je v riti tak sem ji sehnal koupil nic porad stejny tak sem pustil inteligenci na spacir a privez z vrakace new zpetnej ventil taky porad stejny .. mnoo a vaha vzduchu vevnitr jak sou ty kontakty tak vypada jak uplne nova .. lidi pls kdyby ste nekdo vedel ...
ja fakt nevim

motor chytne ale okamzite se prehltii a bezi tak jako ze nebezii tak poskitava a fsude smrdii benzin ten predeslej majitel jezdil na ofiko plg .. mno a kdys se mu to zacalo uchcavat tak na plyn mu to pri jezdilo ok ... ale pak ten "pan opravar" to rozebral a rek ze ja v prdeli ridici jednotka ze dava neceho asi 3-4ms a ma davat 0,7 nebo neco takoviho rikal tak sem privez jinou a beze zmenii fcera sem tam dal jinej zpetnej ventil neni to ten samej typ ale taky z e30 6v .. mnoo a beze zmeni ... treba by mi staciloo jestli jde ten ventil nejak viskouset venku z auta v domaciich podminkach .. joo a dneska nejspish pojedu pro jinou vahu vzduchu este a jinej ten ventil ... protoze to sou snad jediny veci co to muzou delat ne ?hawkhammer píše:jak si poznal ze se ti uchcava ?
- hawkhammer
- Příspěvky: 216
- Registrován: 20. 03. 2005 11:29
vaha to mozny je, ze spante vyhodnocoje a dava toho vic .. s tom ridici jednotkou to nevim jestli je mozny protoze sou analogový čily by mela budto fachat nebo by nesla vubec ... je mozny ze tam daval nekdo jiny vstriky?? .. jestli to nekdo neprohodil za vstriky z 2,5 .. tim by tam slo vic benzinu .. ten spetnej ventil si taky nemyslim ze by toho byl pricinou .. jeste me treba napada jestli nemas spatny cidlo na teplotu a nejede ti to furt s pridavnym ventilem .. .. Uchcava se kdyz je studenej nebo i kdyz je teplej ??
- hawkhammer
- Příspěvky: 216
- Registrován: 20. 03. 2005 11:29
- hawkhammer
- Příspěvky: 216
- Registrován: 20. 03. 2005 11:29
- hawkhammer
- Příspěvky: 216
- Registrován: 20. 03. 2005 11:29
- hawkhammer
- Příspěvky: 216
- Registrován: 20. 03. 2005 11:29
ne to neni vaha vzduchu ... ja teda presne nevim jak to je u 6vala ale predpokladam ze to je stejne reseny jak u M10 .. je to elektronicky ovladana klapka ktera se pri studenym startu otevre kvuli tomu ze tam jde benzin jeste pres ventil studenyho startu aby byla vyrovnana smes .. jak se motor zahrejva tak se plapka zavírá ... jestli je ale klapka zavrena pri studenym startu tak jde malo vzduchu a tudíž by se zacal uchcavat motor .. by bylo dobry aby ti rekl nekdo kdo ma 6v kde to tam je na motoru ..
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
--do ventylu studeného startu vede vzduch(podtlak) přes termoventyl,kterej je umístěnej na 2 silentblocích na levém boku bloku motoru(z pohledu řidiče)-je tam schovanej pod sacím potrubím (váleček se 4 hadicema-2voda,2 vzduch),když se ti neotevře studeňák tam cpe dost paliva bez vzduchu.Ještě bych si zkontroloval spínač polohy škrtící klapky,jestli ti spíná režim volnoběh..
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
moc diky lidi dneska se to pokusim zjistit kde a co .. tedka sem se snazil udelat takovi ty veci jako procistitrozdelovac a tak .. joo a v rozdelovaci je palec proklemovanej dratama .. tak to se mi tak nejak nezdaa a na vyku rozdelovace sou takovi prasklinky co vim tak to dela to ze si to dela cesticky .. takze tedka se budu snazit este dohle eliminovat taky mozny ze si to pali jak chce ..
chjooo ja us chciii jezdit

- hawkhammer
- Příspěvky: 216
- Registrován: 20. 03. 2005 11:29