Turbo do dieslu
Turbo do dieslu
Uz to tu bylo, ale nepomatuju si jestli bylo zmineno jak s ridici jednotkou?
Proste:
Kdyz se dat turbo do klasickyho dieslu, tak je potreba snizit komprese a jinak by to nemel bejt problem, ale co ridici jednotka? TD ji ma, ale D ji nema - musi se predelavat i elektrika? Nebo to bude funguvat jak to je?
Proste:
Kdyz se dat turbo do klasickyho dieslu, tak je potreba snizit komprese a jinak by to nemel bejt problem, ale co ridici jednotka? TD ji ma, ale D ji nema - musi se predelavat i elektrika? Nebo to bude funguvat jak to je?
Re: Turbo do dieslu
324td má úplně jiný systém vstřikování, je tam DDE, takže je použito datové pole (digitál - něco jako je Motronic).Uli_d píše:Uz to tu bylo, ale nepomatuju si jestli bylo zmineno jak s ridici jednotkou?
Proste:
Kdyz se dat turbo do klasickyho dieslu, tak je potreba snizit komprese a jinak by to nemel bejt problem, ale co ridici jednotka? TD ji ma, ale D ji nema - musi se predelavat i elektrika? Nebo to bude funguvat jak to je?
Elektrika je úplně jiná, vstřikovací čerpadlo je řízený jinak, takže se bude asi lišit taky.
Nemám diesel, ale tohle jsem vykoukal, když jsem ho sháněl.
Re: Turbo do dieslu
Ondy jsme se o tom bavili se Záchvatem. Origo TD v E30 nemá jednu, ale hned dvě ŘJ. Já mám D už s DDE (Diesel Digital Electronic), což je elektronicky řízené čerpadlo, s ŘJ takže i pedál plynu má jen snímač polohy a žádné lanko, ale stejně bych musel přídělávat management k té druhé ŘJ. Shodný je tam řídící vstřik na 4. válci a čidlo polohy kliky na přírubě u startéru s kolíky na setrváku. Možná by se ale dalo implantovat čerpadlo z E28TD. Jinak i bloky jsou jiné, nevím přesně v čem (možná masivnější), ale uvnitř bloku v karteru je výlisek buď D, nebo TD. Taky setrvák s lamelou je větší. Vstřiky by se museli nastavit na vyšší otvírací tlaky z původních 13,5 na 16,5 kPa. Víc mě honem nenapadá.Uli_d píše:Uz to tu bylo, ale nepomatuju si jestli bylo zmineno jak s ridici jednotkou?
Proste:
Kdyz se dat turbo do klasickyho dieslu, tak je potreba snizit komprese a jinak by to nemel bejt problem, ale co ridici jednotka? TD ji ma, ale D ji nema - musi se predelavat i elektrika? Nebo to bude funguvat jak to je?