zhasínání elektriky
zhasínání elektriky
čaute všichni!
začala mi teď zlobit elektrika,nedávno měněný regulátor s uhlíky u altíku,nový klíňák,všechno fungovalo,ale teď mi stává,že při studeném startu začínají rychle padat otáčky startéru a teď se mi stalo při volnoběhu,že se začali snižovat otáčky motoru až začala zhasínat elektrika,ale motor se nějak netřásl.Nevíte kde zhruba bych mohl hledat špatný kontakt?baterka má ukazatel stavu a prý je OK-svítí zeleně,kontakty na baterce jsem očistil.
začala mi teď zlobit elektrika,nedávno měněný regulátor s uhlíky u altíku,nový klíňák,všechno fungovalo,ale teď mi stává,že při studeném startu začínají rychle padat otáčky startéru a teď se mi stalo při volnoběhu,že se začali snižovat otáčky motoru až začala zhasínat elektrika,ale motor se nějak netřásl.Nevíte kde zhruba bych mohl hledat špatný kontakt?baterka má ukazatel stavu a prý je OK-svítí zeleně,kontakty na baterce jsem očistil.
318iM10kat
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: zhasínání elektriky
jednu takovou genialni se zelenym okynkem sem mel, kecalo to jak svine.laajosh píše:čaute všichni!
začala mi teď zlobit elektrika,nedávno měněný regulátor s uhlíky u altíku,nový klíňák,všechno fungovalo,ale teď mi stává,že při studeném startu začínají rychle padat otáčky startéru a teď se mi stalo při volnoběhu,že se začali snižovat otáčky motoru až začala zhasínat elektrika,ale motor se nějak netřásl.Nevíte kde zhruba bych mohl hledat špatný kontakt?baterka má ukazatel stavu a prý je OK-svítí zeleně,kontakty na baterce jsem očistil.
Jinak pokud motor klesa a neklepe se, videl bych to na dobijeni. Zmer baterku na nastartovanej volnobeh a pri cca 1500, kolik je na ni napeti.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
budíky mi ukazují všechny dobře až na ekonoměr,který ukazuje chvílemi víc a někdy se nechce vracet na polohu nekonečno,jinak to svítí celkem dobře.Ale mám takový pocit,že mi něco permanentně vybíjí baterku,tu jsem před 14 dny musel dobít,ale otáčky startéru hodně padají,skoro se bojím,že někdy nenastartuju.
Jinak naposledy jsem to hnal 140-kou 20minut po dálnici- jestli by to mělo na něco vliv.
Dnes proměřím ty napětí,uvidím,zatím díky moc.
Jinak naposledy jsem to hnal 140-kou 20minut po dálnici- jestli by to mělo na něco vliv.
Dnes proměřím ty napětí,uvidím,zatím díky moc.
318iM10kat
tak jsem to proměřil : po 1 dnu stání baterie ukazovala 12,31 V,zapnu klíček rozsvítí se kontrolky 11,98 V,nastartoval jsem obtížně - hned spadnou otáčky startéru,ten točí ale pomalu,nakonec to chytlo.
Při volnoběhu 14 V ,při zvýšení otáček to kleslo na 13,98 V.Po 30 km jízdy se nabila na 12,75V.
Ještě jsem měřil proud při vypnutém klíčku - při rozsahu 20 mA ukazovala 0,11A? vnitrni osvetleni 1,75 a obrysove osvetleni 4.35
Mám pocit,že je to baterie,že má chycený čkánek,jak mi bylo řečeno,ale potvůrka ukazuje pořád zeleně.
Co myslíte?
Při volnoběhu 14 V ,při zvýšení otáček to kleslo na 13,98 V.Po 30 km jízdy se nabila na 12,75V.
Ještě jsem měřil proud při vypnutém klíčku - při rozsahu 20 mA ukazovala 0,11A? vnitrni osvetleni 1,75 a obrysove osvetleni 4.35
Mám pocit,že je to baterie,že má chycený čkánek,jak mi bylo řečeno,ale potvůrka ukazuje pořád zeleně.
Co myslíte?
318iM10kat
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Ještě jsem měřil proud při vypnutém klíčku - při rozsahu 20 mA ukazovala 0,11A? vnitrni osvetleni 1,75 a obrysove osvetleni 4.35mA
ehm...na rozsahu 20mA zmerit 0,11A ? blbost...110mA na 20mA rozsahu nezmeris
to napeti baterky se mi zda normal (subjektivni nazor).
ehm...na rozsahu 20mA zmerit 0,11A ? blbost...110mA na 20mA rozsahu nezmeris

to napeti baterky se mi zda normal (subjektivni nazor).
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno

- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
cili 1.1mA coz je zanedbatelny pro baterku. Jaky byl pokles napeti pri startovani motoru ?laajosh píše:to je fakt,to jsem se prepocital,akorat porad premyslim jestli je to 11mA nebo 1.1mA anebo 0.11mA,pri rozsahu 200mA ukazuje 1.1
Naposledy upravil(a) [CZ]Airwolf[OC] dne 05. 06. 2006 14:40, celkem upraveno 1 x.
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno

laajosh píše:to je fakt,to jsem se prepocital,akorat porad premyslim jestli je to 11mA nebo 1.1mA anebo 0.11mA,pri rozsahu 200mA ukazuje 1.1
to mas 1.1mA
0042191777565
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
Nakej TD curak... prepisuje a maze inzeraty
http://img301.imageshack.us/img301/1209 ... hjhod2.png
Baterkou by to ale mohlo být já na volvu měl rozhašený motor a při zimním startování sem ji většinou vmlátil takže byla za zimu tak asi 10 krát vybitá a nabitá a asi ji to neudělalo moc dobře. Potom když sem chtěl nastartovat tak se to chovalo stejně jak popisuješ stačilo vyměnit baterku seřídit motor a je po problému. Taky ukazovala že je dobrá ale stačilo dvakrát protočit motor a byla prázdná.
coupe 316i 1989 BMW je BMW, VOLVO je VOLVO proto máme obě. Ostatní sou jenom auta
Nový přírůstek 323i chromák.
