Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
hobborg
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15. 03. 2006 08:44
- Bydliště: B r N o a P r A h A
Příspěvek
od hobborg » 03. 04. 2006 20:25
chtel bych se zeptat jak je to s benzinovym cerpadlem....je u me dost slyset jak vevnitr tak z venku....je potreba ho vymenit bo se da zrepasovat nebo je to oukej....?

dˇ
-
bart
- Příspěvky: 43
- Registrován: 29. 03. 2006 10:53
- Bydliště: Vyškov
Příspěvek
od bart » 03. 04. 2006 20:47
Mě bzučelo cca 2 roky u320i než jsem ju prodal a nic se nedělo-když fachčí,neřešit!
-
samiq
- Akademik
- Příspěvky: 500
- Registrován: 27. 02. 2003 20:31
- Bydliště: obcas Praha
Příspěvek
od samiq » 03. 04. 2006 20:57
Podle meho se benzinove cerpadlo repasovat neda. Vetsinou jde o vybrousene uhliky a komutator. Kdo jezdi na suchou nadrz, ma zadelano na tento problem. Ma nekdo jinou zkusenost

-
Bajzík
- Příspěvky: 3381
- Registrován: 17. 08. 2004 08:08
- Bydliště: Okr. J. Hradec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Bajzík » 03. 04. 2006 21:03
Pokud, řve tak bych to docela řešil, nevím jestli je příjemnější zůstat vyset daleko od domu nebo investovat pár set.
O opravách jsem nikdy neslyšel, spíš výměna kus za kus.
-
[CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od [CZ]Airwolf[OC] » 03. 04. 2006 21:42
samiq píše:Podle meho se benzinove cerpadlo repasovat neda. Vetsinou jde o vybrousene uhliky a komutator. Kdo jezdi na suchou nadrz, ma zadelano na tento problem. Ma nekdo jinou zkusenost

neni problem zadrit cerpadlo i vymenou do jiny nadrze...staci nejaky sajrajt
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno

-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 04. 04. 2006 08:32
No mě bzučí taky slyšitelně,ale v autě o.k,taky už 2roky a je pravda,že když mám v nádrži na dně tak je to horší,zvuk je přerušovaný,jako když saje vzduch.
-
Akmall
- Příspěvky: 1457
- Registrován: 09. 09. 2004 08:41
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Akmall » 04. 04. 2006 09:23
Nove jemne zabzuci nez nasaje. Ale jinak to stare se nepravidelne zadrhavalo treba 1 mesicne. Jinak doporucuji koupit starsi ale tissi a vozit ho.......vymena je banalita. Jinak pokud nekoupis nove nikdy nemas zaruku zda ti pobezi tejden nebo 5 let.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe
E39 530D Touring
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 04. 04. 2006 17:23
Mě čerpadlo hučí od doby kdy jsem auto koupil, už jsem to tu taky řešil. Hučí jestli jedu na výpary tak i s plnou. Auto stále jezdí bez problémů
-
hobborg
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15. 03. 2006 08:44
- Bydliště: B r N o a P r A h A
Příspěvek
od hobborg » 04. 04. 2006 18:08
hmm njn co se da delat...zkusim nejaky starsi lepsi sehnat....kolik se tak pohybuje cenove...abych se dostal do obrazu?
-
O_N_D_R_A
- Příspěvky: 165
- Registrován: 30. 05. 2005 09:55
- Bydliště: Třebíč a Zlín
Příspěvek
od O_N_D_R_A » 05. 04. 2006 11:30
hobborg píše:hmm njn co se da delat...zkusim nejaky starsi lepsi sehnat....kolik se tak pohybuje cenove...abych se dostal do obrazu?
Jeden vyděrač na vrakáči po mě chtěl 1.500,--, ale myslím že to může být podstatně míň
EX E30 318i
EX E36 320i
VW Corrado
-
Akmall
- Příspěvky: 1457
- Registrován: 09. 09. 2004 08:41
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Akmall » 05. 04. 2006 12:31
Ja kupoval za 1500 ale byl jsem za nej moc vdecny......a ceny nelituju bylo v dobre kondici.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe
E39 530D Touring
-
hobborg
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15. 03. 2006 08:44
- Bydliště: B r N o a P r A h A
Příspěvek
od hobborg » 05. 04. 2006 21:04
no tak levny to neni ale nejdrazsi taky ne...
-
mykyna
- Příspěvky: 147
- Registrován: 27. 06. 2004 12:03
Příspěvek
od mykyna » 16. 04. 2006 12:42
mě hučelo 2 roky, něž se mi vysralo 700 kilaku od cech, druhej den do nej klepli za 20 eur a jel sem dal, vymenil sem ho za naky z e36 to hučí ještě víc, když je ticho tak to slyšim 10 m od auta, tak sem se rozhod koupit novy.. celkem řacha, ale todle když odejde tak je to v ricině.
-
hobborg
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15. 03. 2006 08:44
- Bydliště: B r N o a P r A h A
Příspěvek
od hobborg » 16. 04. 2006 15:45
no vite jak me to proste huci a sere me to...je to divny...ne ze by to radio nespravilo ale je to tak ze kdyz mam v nadrzi vic jak 15 vcetne rezervy tak bzuci jen obcas a malo....
kolik stoji novy...
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40
-
Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Cvrcek Martin » 16. 04. 2006 20:19
Nový el. palivový čerpadlo BOSCH se dá koupit za 5400 -6200,- bez DPH (ELIT).

ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci

Veškeré opravy vozů všech značek
-
hobborg
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15. 03. 2006 08:44
- Bydliště: B r N o a P r A h A
Příspěvek
od hobborg » 17. 04. 2006 00:02
uhuhh lalalaa tak to je "raketa"
a jaky sou jeho parametry nedalo by se to nejak obejit...treba nejakym jinym...

asi blbost kdyby to slo tak to uz kazdej ma ze:)
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40
-
Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Cvrcek Martin » 17. 04. 2006 09:54
--no chtělo by to dokuď to starý fachá pomalu šetřit na nový(sem ve stejný situaci) je to jediná volba se zárukou..

ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci

Veškeré opravy vozů všech značek
-
karlík
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15. 09. 2004 09:30
Příspěvek
od karlík » 27. 04. 2006 21:33
před tejdnem se mi stalo takové nepříjemné zastavení. Důvod- čerpadlo v hajzlu. Čerpadlo mi řvalo asi rok a půl, tak že i při normální jízdě bylo zřetelně slyšet. Nikdo známej žádný schopný neměl, takže jsem se rozhodl pro fungláč-cena s dph 5200,- mám to se zárukou a zdá se mi že to i líp jede, ale je to možná jen pocit
to starý čerpadlo jsem rozkuchal a komutátor (jesli to jmenuju správně)-prostě ty měděný plošky na který dosedaj uhlíky. Tak přesně ty byly totálně vydřený. holt je to spotřební věc.
-
hobborg
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15. 03. 2006 08:44
- Bydliště: B r N o a P r A h A
Příspěvek
od hobborg » 27. 04. 2006 22:27
no to asi jo co by clovek nechtel po 17letech neustalyho fungovani.
BMW 318i lost R1150R
coupe
M40