lidi, mam malej technickej dotázek...
mám dvoudveřovýho plasťáka 316i M10. Rád bych to za dlouhých zimních večerů překopal na 325i, následně, když to do jara stihnu tak až na 327i.
Mam to vymyšlený asi tak, že koupím 325i bez papírů (třeba i nějakej lepší vrak) a postupně to přeházim během zimního období do mojeho mazla.
Napsal jsem to už do inzerce, tak kdyby někdo něco měl, dejte vědět.
Teď mi jde ještě o jednu věc: jelikož jsem dostal docela zajímavou nabídku na 325i chromáka (bohužel bez motoru), chci se zeptat, jestli se chromák od plasťáka liší ještě něčím jiným, než ve fóru zmiňovanými detaily exteriéru. Mám na mysli hlavně úchyty od všeho možného.
dikes za každý info. Případně mi to někdo chytřejší rozmluvte, ale přijde mi to cenově docela výhodný, koupit něco na díly.
Jde o to, že můj mazel má slušnou kastli, sportovní péra, tlumiče, kvalitní a kvalitně udělaný fólie atd., takže bych se toho nechtěl zbavovat. Práci bych si udělal sám, takže taky žádný extra výdaje. Jen mě sere, že mám 316-ku na papírech od ETY a platim na malej výkon nehorázný prachy na povinný mučení
díly z chromáka do plasťáka?
díly z chromáka do plasťáka?
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: díly z chromáka do plasťáka?
325i ma jiny podvozek nez 318i - vetsi prumer McPhersonu, silnejsi pricne stabilizatory, tuzsi pruziny, ... 325i ma jinou motorovou elektriku, ...smash píše:Jde o to, že můj mazel má slušnou kastli, sportovní péra, tlumiče, kvalitní a kvalitně udělaný fólie atd., takže bych se toho nechtěl zbavovat. Práci bych si udělal sám, takže taky žádný extra výdaje. Jen mě sere, že mám 316-ku na papírech od ETY a platim na malej výkon nehorázný prachy na povinný mučení
Plastak od chromaka se lisi. Trochu jina je elektroinstalace, vyrovnavaci nadobka chladici kapaliny je na jine strane - budou chybet / prebyvat drzaky, ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
S tím bych si dovolil nesouhlasit, že ti dovolej téměř vše. SPíše naopak, začíná to být problém.chvíst píše:a proc si nedojedes do Prahy na zastoupeni a neudelas prestavbu.Dnaska ti povolej temer vse a nemusis platit ranec za obsah,kterej nemas.beztak pujdes driv,nebo pozdejc na tk.a 4valec od 6ti tam asi poznaj.
Ondra ex.M-Fahrer