Jak dostat ven motor M40
Jak dostat ven motor M40
Čus, prosim o rady a skušenosti, až se trošku oteplí tak mě čeka vyndání motoru M40, nikdy sem to nedělal a trošku se toho i bojim a hlavně to budem dělat venku, budu to vyndavat i s převodovkou, budu stoho brat ještě difer a přední nápravu. Jako kdyz se na to podivam tak to vypada že to vše drží na pár šroubech ale?, předek budem celej rozřezávat tak přístup a vyndání bude ve dvouch lidech snad v poho. Tak jestli vás něco napadne na co si mám dát pozor a nejlepší postup jak to dostat ven tak budu rád za každou radu, díky.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Jak dostat ven motor M40
vypust vodu, vyndej chladic, vrtuli, vsechny plasty z motoru, altik, kabelovej svazek motoru muzes po odpojeni od konektoru jen povesit pres blatnik nebo taky vyndej, odpoj hadicky benzinu. Sundej kapotu, odpoj kardan od prevodovky, uvolni vyfukove potrubi, uvolni srouby na ulozeni motoru, na silentech prevodovky, odpoj kulisu radici paky a cidlo zpatecky na prevodovce, zahakni motor a vytahni vrchem. Prace na cca 3 hodiny, tolik zabere mne vyndani M20.Jarda318i píše:Čus, prosim o rady a skušenosti, až se trošku oteplí tak mě čeka vyndání motoru M40, nikdy sem to nedělal a trošku se toho i bojim a hlavně to budem dělat venku, budu to vyndavat i s převodovkou, budu stoho brat ještě difer a přední nápravu. Jako kdyz se na to podivam tak to vypada že to vše drží na pár šroubech ale?, předek budem celej rozřezávat tak přístup a vyndání bude ve dvouch lidech snad v poho. Tak jestli vás něco napadne na co si mám dát pozor a nejlepší postup jak to dostat ven tak budu rád za každou radu, díky.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220