Diagnostický konektor ...

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
m@rshall
Příspěvky: 27
Registrován: 24. 05. 2003 02:25
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Diagnostický konektor ...

Příspěvek od m@rshall » 21. 10. 2003 10:20

Nemáte někdo schéma zapojení velkýho (šroubovacího) konektoru na motoru (325i z 87´)? To co je v archivu na www.e30.cz mi moc nepomohlo, nedokážu rozklíčovat kterej pin je kterej...
Ten můj konektor má klíč uprostřed (kolík prům. cca 10mm s výřezem cca 90°), tři klíče po 120° na obvodu a velký šroubovací víčko na kterým jsou dve propojky- nejsem schopnej to nikde na webu vyškrábat :(
Dík za každou radu 8)

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Re: Diagnostický konektor ...

Příspěvek od kdo. » 21. 10. 2003 10:34

m@rshall píše:Nemáte někdo schéma zapojení velkýho (šroubovacího) konektoru na motoru (325i z 87´)? To co je v archivu na www.e30.cz mi moc nepomohlo, nedokážu rozklíčovat kterej pin je kterej...
Ten můj konektor má klíč uprostřed (kolík prům. cca 10mm s výřezem cca 90°), tři klíče po 120° na obvodu a velký šroubovací víčko na kterým jsou dve propojky- nejsem schopnej to nikde na webu vyškrábat :(
Dík za každou radu 8)
Ty zdířky mají u sebe čísla

Uživatelský avatar
m@rshall
Příspěvky: 27
Registrován: 24. 05. 2003 02:25
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m@rshall » 21. 10. 2003 10:50

Myslim, že ne, na starej Etě tam čísla měli, ae tady .... Každopádně se kouknu znovu :) a na lepším světle ... dík

jinak, vypadá to takhle:
Obrázek

Uživatelský avatar
m@rshall
Příspěvky: 27
Registrován: 24. 05. 2003 02:25
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m@rshall » 21. 10. 2003 11:29

Tak měls pravdu, vzal jsem si brejle 8) a kouknul na to v pořádným světle a ejhle! Byly tam, hrozně malinkatý ... Nicméně pokus o resetování servisu a podobnejch hovadin nevyšel - svítí mi to furt :( zřejmě dělam něco špatně :cry:

Kromě toho: postup -> spojit 7 a 19 přes 1k odpor, zjevně nezabírá. Zkoušel jsem nejdřív spojit, pak zapnout, pak obráceně, čekal a čekal a porád nic ... zřejmě se budu s těma hodinama a svítící inspekcí asi smířit :(

Badliner
Příspěvky: 330
Registrován: 14. 09. 2003 20:49

Příspěvek od Badliner » 21. 10. 2003 19:21

V Inveltu ti to vynulujou za sto a na pockani.........

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 21. 10. 2003 21:29

Ja to zkousel na svym plastakovi (1990) taky jak je psano pres ten odpor a neslo mi to, nakonec jsem to risknul a spojil to natvrdo 7cku na kostru dratem, jak je psano u toho starsiho typu konektoru, zapnul klicek a behem par sekund to cvaklo a bylo vyresetovano.

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 22. 10. 2003 08:42

Hlavne bacha - ty cisla na vicku sou tak jako kdyby si se koukal skrz ty dirky zespoda. Takze kdyz si to vicko sundas, tak to mas pak zrdcadlove!!! Aspon teda na tom malym.

Uživatelský avatar
m@rshall
Příspěvky: 27
Registrován: 24. 05. 2003 02:25
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m@rshall » 22. 10. 2003 19:32

Badliner píše:V Inveltu ti to vynulujou za sto a na pockani.........
Nakonec jsem to nezávisle řešil právě takhle ... takže ostatní způsoby přijdou na řadu asi příště :wink:
Pánové díky za rady ... určitě na ně ještě dojde :D
:o:o=00=:o:o
m@rshall

Odpovědět