chciplo a nejede, "cervena vanicka"

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
maguli
Příspěvky: 146
Registrován: 15. 01. 2005 01:30
Bydliště: Jestřebí

Příspěvek od maguli » 12. 12. 2005 23:09

Koukam že se to tu zbytečně komplikuje, zbytečně strašime holku. Ja myslim že bude stačit dat tam klin'ak, dobitou baterku, nakopnout to a auto zas pojede jak švicary. Doufam že se nemejlim
chromak 318i M10
Obrázek

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 13. 12. 2005 00:22

Max-Max píše:
Radim 046 píše:
dargon píše:no ja slysel ze u nekterych bmw kdyz nevynulujes oil servis tak po prekroceni toho casu az do cervene ledky tak se to vypne samo a zablokje takze zkus vynulovat oil servis a melo by ti to jit ..
blbost :D
rekni to majitelum e32 7er co ti na tve vedomosti reknou. U e30 ovsem nezresetovani oleje neblokuje nic.
v tom případě E32 byla první a zároveň poslední model BMW co to dělal.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

318iPavla
Příspěvky: 10
Registrován: 07. 12. 2005 22:11

Příspěvek od 318iPavla » 13. 12. 2005 07:04

maguli píše:Koukam že se to tu zbytečně komplikuje, zbytečně strašime holku. Ja myslim že bude stačit dat tam klin'ak, dobitou baterku, nakopnout to a auto zas pojede jak švicary. Doufam že se nemejlim
Mel si pravdu,prej jak spadl ten klinovej řémen,tak se prestala dobijet baterka a tim pdem vsechno pozhasinalo a ani to neslo nastartovat.

Uživatelský avatar
Radim 046
Příspěvky: 150
Registrován: 01. 10. 2003 09:52
Bydliště: parádní..:))

Příspěvek od Radim 046 » 13. 12. 2005 08:04

Max-Max píše:
Radim 046 píše:
dargon píše:no ja slysel ze u nekterych bmw kdyz nevynulujes oil servis tak po prekroceni toho casu az do cervene ledky tak se to vypne samo a zablokje takze zkus vynulovat oil servis a melo by ti to jit ..
blbost :D
rekni to majitelum e32 7er co ti na tve vedomosti reknou. U e30 ovsem nezresetovani oleje neblokuje nic.

K problemu - tipuju roztrzenej klinak, altik nebo neco v altiku v prdeli, po uplnem vybiti baterie patrne i baterka.
No ale tady se snad mluví o e30..píšu k tématu

318iPavla
Příspěvky: 10
Registrován: 07. 12. 2005 22:11

Příspěvek od 318iPavla » 13. 12. 2005 13:47

Zubata píše:Já mám chrom a mám tam INSPECTION aj OILservis
¨A nevis na jakym zaklade se co rozsviti,nebo je to jedno???

Uživatelský avatar
Zubata
Příspěvky: 280
Registrován: 23. 03. 2005 20:20
Bydliště: ZastávkaCity(Zastávka u Brna BO)

Příspěvek od Zubata » 13. 12. 2005 15:00

318iPavla píše:
Zubata píše:Já mám chrom a mám tam INSPECTION aj OILservis
¨A nevis na jakym zaklade se co rozsviti,nebo je to jedno???
Mám takovej dojem že INSPECTION je pravidelná servisní kontrola po určitých kilometrech a OIL SERVIS je porucha na mazací soustavě ať je to vyjeté nebo cokoli jinýho, mě se to rožlo taky z ničeho nic aniž by se mi rožli ty ledky, ale auto mě neumřelo akotát nešlo do otáček a nebyl žádné výkon ale kámož mě to tenkrát restl přes tu zásuvku a byl klid. Teťka mě zas habrujó baterky a rožíná se mi pro změnu INSPECTION ale tady sem se dočetl že jen stačí vyměnit ty dvě baterky v budíkách, ale není čas ani chuť :wink: snad jsem ti nějak pomohl :roll:

Uživatelský avatar
Radim 046
Příspěvky: 150
Registrován: 01. 10. 2003 09:52
Bydliště: parádní..:))

Příspěvek od Radim 046 » 13. 12. 2005 15:07

Zubata píše:
318iPavla píše:
Zubata píše:Já mám chrom a mám tam INSPECTION aj OILservis
¨A nevis na jakym zaklade se co rozsviti,nebo je to jedno???
Mám takovej dojem že INSPECTION je pravidelná servisní kontrola po určitých kilometrech a OIL SERVIS je porucha na mazací soustavě ať je to vyjeté nebo cokoli jinýho, mě se to rožlo taky z ničeho nic aniž by se mi rožli ty ledky, ale auto mě neumřelo akotát nešlo do otáček a nebyl žádné výkon ale kámož mě to tenkrát restl přes tu zásuvku a byl klid. Teťka mě zas habrujó baterky a rožíná se mi pro změnu INSPECTION ale tady sem se dočetl že jen stačí vyměnit ty dvě baterky v budíkách, ale není čas ani chuť :wink: snad jsem ti nějak pomohl :roll:
No inspection je pravidelná inspekce a oil servis nejni žádná chyba na mazací soustavě ale upozornění za jak dlouho se má vyměnit olej a když se rosvití červená kontrolka měl bys měnit.Po výměně se ty kontrolky vyresetujou a zas jezdíš dokud se nezačnou rozsvěcovat.Ale teda u E30 s nima můžeš jezdit i bez vyresetovaní a nic se neděje.Jen to informační záležitost.A návod na rteset kontrolek tady někde je.stačí kus drátu a počítat vteřiny :D :D
Pokud by ty kontrolky nešly vyresetovat můžou bejt špatný akumulátorky v paluce a musej se vyměnit.Se stává když auto třeba dýl stojí někde a nejezdí se s nim.Asi se tim znehodnotěj jako když třeba nepoužíváš auto a odejde baterie.Ale třeba já mám E30 1989 a sou tam origo a fachá to.Vyměnim olej vyresetnu OIl service a někdy inspection když svítí a pohoda.

Venca.

Příspěvek od Venca. » 13. 12. 2005 18:18

Zubata píše:... OIL SERVIS je porucha na mazací soustavě ať je to vyjeté nebo cokoli jinýho, mě se to rožlo taky z ničeho nic aniž by se mi rožli ty ledky, ale auto mě neumřelo akotát nešlo do otáček a nebyl žádné výkon ale kámož mě to tenkrát restl přes tu zásuvku a byl klid.
Zcela jistě ne.
Je to jen informační zařízení.
*****************************

INSPECTION a OILSERVICE jsou na starším i novějším typu.

Starší typ má 3 červené LED.

Novější typ má 1 červenou LED + symbol hodin.
--------------------------------------------------------
U staršího typu mají LED vazbu poze na INSPECTION.

U novější verze na OILSERVICE.

********************************
Ono to skoro nikoho nezajímá, pak tady řada lidí píše bohužel nesmysly.

Jak zjišťuju, asi málokdo funkci OILSERVICE využívá....

Odpovědět