Rozvoďák

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Rozvoďák

Příspěvek od SlimShady » 10. 10. 2003 11:23

Čo všetko treba kúpiť k výmene? Viem že treba aj tú napínaciu kladku, ale chcem vedieť pre istotu či treba ešte niečo viac... a či stačí kúpiť niečo u Štangla (kvôli cene) a podobných, alebo sa vyplatí kúpiť origo u BMW za trochu viac lóve?
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Michalmm

Příspěvek od Michalmm » 11. 10. 2003 18:34

no urcite chce rozvodak vymenit co nejdriv pac nikdy nevis co s nim kdo pred tebou delal nabo kdy byl naposled menenej....Urcite taky chce koupit novou kladku,protoze se nevyplati abys usetril par stovek kuli kladce a pak nacpal kolik tisic do opravy nebo do vymeny motoru.Original?nevim mam takovej nazor ze tam platis jen ten napis BMW.mozna ze to jsou urcite kvalitnejsi dily nez druhovyroba ale,original muze odejit stejne jako druhovyroba.U original veci zaplatis rozhodne vic....ja tam daval kladku SKF a remen Dayco najezdil jsem 30.000 a v pohode....takze je to na tobe

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 11. 10. 2003 19:37

Já doporučuju vsadit na jistotu. Vždycky zajdu do AuTecu, kváknu posl. 7 čísel VINu a odcházím s řemenem a kladkou, o kterých 100% vím, že jsou přesně do mýho motoru. Jsem sice o 2500,- lehčí, ale nemusím přemejšlet, jestli to tam pásne. Dayco já osobně nedoporučuju.
Poprvé jsem se ptal na rozvoďák a chlapiček v Meteor servisu se mě ptal kolik tam na tom rozvoďáku mám zubů, že prej má v katalogu 2 varianty. To mě docela vyděsilo. Už jenom o zub špatný naszení rozvodáku může udělat pěkou paseku a dát tam jinej rozvoďák, to radši nedomejšlím.
S kladkou je to myslím trošku jiný. Na kladce z AuTecu není nic, ani znak BMW, ani nevím kdo to pro ně dělá. Je pravda, že SKF je asi nejlepší. Takže kladku klidně u druhovýrobce- SKF ( oni jsou určitě i prvovýrobce-možná, že i pro BMW), ale řemen jedině v AuTecu. Toť má rada. :roll:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 11. 10. 2003 21:25

2 DAN: presne na to som myslel, ze radsej z AuTecu... ako som pisal ten Stangl, tak neviem neviem, po tom jak ma ojebali s tymi silentblokmi, nemam na nich vobec naladu... tak asi vezmem tu v Autecu za 2.5k

Vdaka za rady :wink:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Patrik
Příspěvky: 37
Registrován: 09. 10. 2003 22:15

Příspěvek od Patrik » 13. 10. 2003 22:14

Měnil jsem ho nedávno. Stál mě kolem lirtu a byl na doporučení zn. Power Grip. Jestli jsi to ještě nedělal jako já jsem to dělal poprve tak si to nastuduj. Já musel do BMW servisu pro aretovací přípravky, ale zas vím že to je zichr. Jestli budeš chtít nějaké informace tak se ozvi. Hodně zdaru.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 13. 10. 2003 22:34

Patrik píše:... Já musel do BMW servisu pro aretovací přípravky ...
Na motor M20 aretovací přípravky nejsou třeba. Když řemen normálně vyndáš a nebudeš točit klikou ani vačkou, tak jen vyměníš kladku a navlékneš nový řemen a je to. Jde to i bez demontáže chladiče, jen to chce mít zlodějsky hubené a ohebné ruce :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět