Rozvoďák
Rozvoďák
Čo všetko treba kúpiť k výmene? Viem že treba aj tú napínaciu kladku, ale chcem vedieť pre istotu či treba ešte niečo viac... a či stačí kúpiť niečo u Štangla (kvôli cene) a podobných, alebo sa vyplatí kúpiť origo u BMW za trochu viac lóve?
Faszom a seggedbe verem te buzi 

no urcite chce rozvodak vymenit co nejdriv pac nikdy nevis co s nim kdo pred tebou delal nabo kdy byl naposled menenej....Urcite taky chce koupit novou kladku,protoze se nevyplati abys usetril par stovek kuli kladce a pak nacpal kolik tisic do opravy nebo do vymeny motoru.Original?nevim mam takovej nazor ze tam platis jen ten napis BMW.mozna ze to jsou urcite kvalitnejsi dily nez druhovyroba ale,original muze odejit stejne jako druhovyroba.U original veci zaplatis rozhodne vic....ja tam daval kladku SKF a remen Dayco najezdil jsem 30.000 a v pohode....takze je to na tobe
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Já doporučuju vsadit na jistotu. Vždycky zajdu do AuTecu, kváknu posl. 7 čísel VINu a odcházím s řemenem a kladkou, o kterých 100% vím, že jsou přesně do mýho motoru. Jsem sice o 2500,- lehčí, ale nemusím přemejšlet, jestli to tam pásne. Dayco já osobně nedoporučuju.
Poprvé jsem se ptal na rozvoďák a chlapiček v Meteor servisu se mě ptal kolik tam na tom rozvoďáku mám zubů, že prej má v katalogu 2 varianty. To mě docela vyděsilo. Už jenom o zub špatný naszení rozvodáku může udělat pěkou paseku a dát tam jinej rozvoďák, to radši nedomejšlím.
S kladkou je to myslím trošku jiný. Na kladce z AuTecu není nic, ani znak BMW, ani nevím kdo to pro ně dělá. Je pravda, že SKF je asi nejlepší. Takže kladku klidně u druhovýrobce- SKF ( oni jsou určitě i prvovýrobce-možná, že i pro BMW), ale řemen jedině v AuTecu. Toť má rada.
Poprvé jsem se ptal na rozvoďák a chlapiček v Meteor servisu se mě ptal kolik tam na tom rozvoďáku mám zubů, že prej má v katalogu 2 varianty. To mě docela vyděsilo. Už jenom o zub špatný naszení rozvodáku může udělat pěkou paseku a dát tam jinej rozvoďák, to radši nedomejšlím.
S kladkou je to myslím trošku jiný. Na kladce z AuTecu není nic, ani znak BMW, ani nevím kdo to pro ně dělá. Je pravda, že SKF je asi nejlepší. Takže kladku klidně u druhovýrobce- SKF ( oni jsou určitě i prvovýrobce-možná, že i pro BMW), ale řemen jedině v AuTecu. Toť má rada.

BMW The Ultimate Driving Machine
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Na motor M20 aretovací přípravky nejsou třeba. Když řemen normálně vyndáš a nebudeš točit klikou ani vačkou, tak jen vyměníš kladku a navlékneš nový řemen a je to. Jde to i bez demontáže chladiče, jen to chce mít zlodějsky hubené a ohebné rucePatrik píše:... Já musel do BMW servisu pro aretovací přípravky ...

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition