Žhavení 324td

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

Žhavení 324td

Příspěvek od Majkl 12345 » 20. 11. 2005 14:30

Už jsem na to v předchozí diskuzi narazil, ale abych tomu dobře rozuměl- při žhavení mají zhasnout všechny tři oranžové kontrolky před tím, než se rozsvítí zelená kontrolka "možno nastartovat"? Když mi ty dvě kontrolky u sebe (značí palivo a svíčku) zhasnou asi až dvě vteřiny po rozsvícení kontrolky "možno nastartovat", jsou na vině žhavicí svíčky?? díky

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 20. 11. 2005 16:23

ne to je v pořádku tak to má fungovat.
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

Příspěvek od Majkl 12345 » 20. 11. 2005 16:33

Takže mi to funguje jak má? Ty špatné svíčky s tím nesouvisí??

Mato
Příspěvky: 38
Registrován: 06. 10. 2005 15:48

Příspěvek od Mato » 20. 11. 2005 21:19

Mne tam ked mam zimny motor svietia dve
Mam studeny motor zapnem kluc a cakam az zhasne ta na lavej strane a potocim klucom a motor bezi ale ta druha tusim ze zelena ta mi niekedy svieti a niekedy nie Aj za jazdy spozorujem svietenie a zhasnutie mam nieco zle????? Cim to moze byt?????

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 21. 11. 2005 08:58

tak na zhaveni sou tam 3 kontrolky - respektve na startovaní
studenej motor sviti zhavení a kontrolka vstriku a odkalení+bordel v nadrzi obe dve oranzovy
pak zhasne zhaveni rozsviti se zelená kontrolka a vstrik sviti dale za par vterin zhasne i vstrik a sviti jen zeleny "kolecko" tak a startuj

teplej motor sviti zeleny "kolecko" a vstrik, vstrik zhasne startuj...

chyby - nesviti vam v procesu zeleny " kolecko" tak mate bud v haji zhavicku nebo je upadlej - prerusenej drat - to se taky stava!
sviti porad vstrik? muze bejt bordel v nadrzi, neboto chce odkalit anebo vam odesl ridici vstrik - elektronicky...
uz sem odstranoval 2 zavady
odesel vstrik a druha upadl dratek na 6tym valci od zhavicky

Upozornení nemejte motor anebo si dejte extra pozor na ridici vstrik!! jak na nej pride voda muze odejit u myho touringa ho 2 majitele predemnou opláchly a do 2 dnu odesel vstrik!!!! jak jednomu tak druhymu
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 26. 11. 2005 12:26

Musí mi zlobit ten řídící vstřik- byly u něj utržené drátky, tak jsem je spojil a motor se šíleně hádal, mlátil vstřik a kouřil. Když jsem je opět rozpojil, motor šel už docela dobře, ale pořád, jako by kolísal, nebo vynechával. Když jsem to chtěl projet, tak to vubec nejelo. Plný plyn a sotva se to rozjelo. A taky začal svítit vstřik a nádrž.

Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

Příspěvek od Majkl 12345 » 26. 11. 2005 12:27

To jsem byl já, zapoměl jsem se přihlásit.

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 26. 11. 2005 12:34

Anonymous píše:Musí mi zlobit ten řídící vstřik- byly u něj utržené drátky, tak jsem je spojil a motor se šíleně hádal, mlátil vstřik a kouřil. Když jsem je opět rozpojil, motor šel už docela dobře, ale pořád, jako by kolísal, nebo vynechával. Když jsem to chtěl projet, tak to vubec nejelo. Plný plyn a sotva se to rozjelo. A taky začal svítit vstřik a nádrž.
JAK JAKO SPOJIL???
ten ridici vstrik kdyz odpojis auto jede o poznani min kdyz je zapojenej jede dobre kontolka nesviti ale jestli se ti ty draty spojujou jako ze do skratu je to problem...pokad ale si spojil . myslel ze je jako standartne zapojenej melo by to bejt ok..novej stoji 6500,- v BMW s DPH
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

Příspěvek od Majkl 12345 » 26. 11. 2005 13:26

Spojil jsem je, jak mají být, žádný skrat nebyl. Ale pak to takhle zlobilo. když jsem je rozpojil, tak to běželo normál, akorát se mi rozsvítil vstřik a nádrž. Zajímavé je, že předtím to nesvítilo i když to bylo utrženy a když jsem to potom jako komplet rozpojil, tak se ty 2 kontrolky rozsvítily.

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 26. 11. 2005 15:34

Majkl 12345 píše:Spojil jsem je, jak mají být, žádný skrat nebyl. Ale pak to takhle zlobilo. když jsem je rozpojil, tak to běželo normál, akorát se mi rozsvítil vstřik a nádrž. Zajímavé je, že předtím to nesvítilo i když to bylo utrženy a když jsem to potom jako komplet rozpojil, tak se ty 2 kontrolky rozsvítily.
helet to je divny ze bys to mel rozpojeny a nesvitilo to?? a je to jen jedna spolecna kontrolka..pokud te ten vstrik zlobi a nejede to jak ma tak asi zacni schanet ridici vstrik, ale je to na povazenou ja ho sehnal za dejme tomu 2500 kč jetej a muzu ti rict ze kdyby mi odesel dneska znova du do inveltu ukecam si slevu aspon 10 procent a du do novyho..novej je novej!!!to je rada bez toho vstriku to jede oproti s nim uplne na hovno :twisted:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

Příspěvek od Majkl 12345 » 26. 11. 2005 18:37

Já už jsem z toho docela hotovej, protože než jsem se do toho pustil, tak to aspon jelo, ale ted to běží hrozně a ještě k tomu se s tim skoro nerozjedeš.. Nejhorší je, že nemužu vyndat některé vstřiky a mezi nimi je i ten řídící. Přitom už to běželo celkem pěkně a najednou se to zase pokazilo. Budu to muset rozebrat znovu. Ten řídící vstřik je slušná pálka.

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 26. 11. 2005 22:55

Majkl 12345 píše:Já už jsem z toho docela hotovej, protože než jsem se do toho pustil, tak to aspon jelo, ale ted to běží hrozně a ještě k tomu se s tim skoro nerozjedeš.. Nejhorší je, že nemužu vyndat některé vstřiky a mezi nimi je i ten řídící. Přitom už to běželo celkem pěkně a najednou se to zase pokazilo. Budu to muset rozebrat znovu. Ten řídící vstřik je slušná pálka.
:twisted: v boschi chtej kurvy 12 tacu takze BMW je nejlevnejsi 8)
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Odpovědět