kolísání otáček 324td
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 15. 11. 2005 23:34
kolísání otáček 324td
Kolísají mi otáčky u teplého motoru u 324td. Jako by chvíli chtěl chcípnout a pak se zase roztočí, připadá mi, jako by v tu chvíli nedostal palivo. Dělá to i při zvýšení otáček. Nevíte někdo, kde by mohla být chyba??
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 15. 11. 2005 23:34
Přisávání vzduchu dieslu nevadí, na to se nezaměřuj. Naplň PET lahev naftou, dej do ní hadice přepadu i přívodu nafty do čerpadla a nastartuj. Když to půjde pořád blbě, tak si vyloučil celou palivovou soustavu - tam chyba nebude. Když se to zlepší, je chyba někde tam.
Jinak možná by pomohlo ke zjištění závady napíchnutí na diagnostiku.
Jinak možná by pomohlo ke zjištění závady napíchnutí na diagnostiku.
Re: kolísání otáček 324td
asi čerpadlo. nechat u bosche udělat.Majkl 12345 píše:Kolísají mi otáčky u teplého motoru u 324td. Jako by chvíli chtěl chcípnout a pak se zase roztočí, připadá mi, jako by v tu chvíli nedostal palivo. Dělá to i při zvýšení otáček. Nevíte někdo, kde by mohla být chyba??
Rudolf
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 15. 11. 2005 23:34
Je to dosti nákladná záležitost. Nejdříve je potřeba si být jist že to je opravdu čerpadlo. To znamená, že jsou v pořádku vstřiky, dodávka paliva do čepadla, řídící jednotka a že je čepadlo správně nastaveno (předvstřik). Pokud je vše v pořádku a motor stále houpe tak se musí vyndat čerpadlo a odnést do nějakého diesel servisu kde na to mají zařízení. Jedná se o čerpadlo, které je el. ovládané. Oprava spočívá ve vyčíštění, seřízení a přetěsnění. To může stát tak okolo 5 tisíc + - . Dále může být nutná výměna el. dílu a mechnickáho dílu čerpadla, v tomto případě se částka za opravu může pohybovat až nad dvacet tisíc. No a závěrem se čerpadlo namontuje zpět do motoru, nastaví se předvstřik, odvzdušní a jede se dál.Majkl 12345 píše:A máš s tim zkušenosti, že to dělá čerpadlo??
zapoměl jsem se přihlásit, tak abych nebyl anonymníAnonymous píše:Je to dosti nákladná záležitost. Nejdříve je potřeba si být jist že to je opravdu čerpadlo. To znamená, že jsou v pořádku vstřiky, dodávka paliva do čepadla, řídící jednotka a že je čepadlo správně nastaveno (předvstřik). Pokud je vše v pořádku a motor stále houpe tak se musí vyndat čerpadlo a odnést do nějakého diesel servisu kde na to mají zařízení. Jedná se o čerpadlo, které je el. ovládané. Oprava spočívá ve vyčíštění, seřízení a přetěsnění. To může stát tak okolo 5 tisíc + - . Dále může být nutná výměna el. dílu a mechnickáho dílu čerpadla, v tomto případě se částka za opravu může pohybovat až nad dvacet tisíc. No a závěrem se čerpadlo namontuje zpět do motoru, nastaví se předvstřik, odvzdušní a jede se dál.Majkl 12345 píše:A máš s tim zkušenosti, že to dělá čerpadlo??
Rudolf
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 15. 11. 2005 23:34
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 15. 11. 2005 23:34
-
- Příspěvky: 27
- Registrován: 15. 11. 2005 23:34
pokud jsou utrhlé drátky na onom všřiku tak se asi bude muset vyměnit. na povolování vstřiků je speciál nástrčná hlavice s otvorem pro drát, možno zakoupit ve firmě UNIVER. před povolováním bych se pokusil nastříkat do závitu nějaký vnikavec a nechal bych to přes noc. třeba 5-56 koupený v elitu v nouzi WDMajkl 12345 píše:Jo a některé vstřiky nemužu vubec povolit, nevíte jak na ně??
Rudolf