kolísání otáček 324td

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

kolísání otáček 324td

Příspěvek od Majkl 12345 » 15. 11. 2005 23:42

Kolísají mi otáčky u teplého motoru u 324td. Jako by chvíli chtěl chcípnout a pak se zase roztočí, připadá mi, jako by v tu chvíli nedostal palivo. Dělá to i při zvýšení otáček. Nevíte někdo, kde by mohla být chyba??

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 16. 11. 2005 11:09

diesely moc neznam ale nemuze to byt krokovym motorkem??

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 16. 11. 2005 13:43

:roll: diesel krokový motorek nemá. U 324td, které má el. čerpadlo, to má na starosti elektronika, ale čím by to mohlo být ti neporadím, protože si nejsem jistej.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

Příspěvek od Majkl 12345 » 16. 11. 2005 14:08

Jasan, kouknu jestli si někde nepřisává vzduch nebo jesli neni v nádrži nějaká voda. Divný je to, že to kolísá při teplém motoru.

Záchwat

Příspěvek od Záchwat » 16. 11. 2005 14:14

Přisávání vzduchu dieslu nevadí, na to se nezaměřuj. Naplň PET lahev naftou, dej do ní hadice přepadu i přívodu nafty do čerpadla a nastartuj. Když to půjde pořád blbě, tak si vyloučil celou palivovou soustavu - tam chyba nebude. Když se to zlepší, je chyba někde tam.

Jinak možná by pomohlo ke zjištění závady napíchnutí na diagnostiku.

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: kolísání otáček 324td

Příspěvek od Rudolf » 17. 11. 2005 20:33

Majkl 12345 píše:Kolísají mi otáčky u teplého motoru u 324td. Jako by chvíli chtěl chcípnout a pak se zase roztočí, připadá mi, jako by v tu chvíli nedostal palivo. Dělá to i při zvýšení otáček. Nevíte někdo, kde by mohla být chyba??
asi čerpadlo. nechat u bosche udělat.
Rudolf

Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

Příspěvek od Majkl 12345 » 18. 11. 2005 23:31

A máš s tim zkušenosti, že to dělá čerpadlo??

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 19. 11. 2005 07:18

Majkl 12345 píše:A máš s tim zkušenosti, že to dělá čerpadlo??
Je to dosti nákladná záležitost. Nejdříve je potřeba si být jist že to je opravdu čerpadlo. To znamená, že jsou v pořádku vstřiky, dodávka paliva do čepadla, řídící jednotka a že je čepadlo správně nastaveno (předvstřik). Pokud je vše v pořádku a motor stále houpe tak se musí vyndat čerpadlo a odnést do nějakého diesel servisu kde na to mají zařízení. Jedná se o čerpadlo, které je el. ovládané. Oprava spočívá ve vyčíštění, seřízení a přetěsnění. To může stát tak okolo 5 tisíc + - . Dále může být nutná výměna el. dílu a mechnickáho dílu čerpadla, v tomto případě se částka za opravu může pohybovat až nad dvacet tisíc. No a závěrem se čerpadlo namontuje zpět do motoru, nastaví se předvstřik, odvzdušní a jede se dál.

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf » 19. 11. 2005 07:22

Anonymous píše:
Majkl 12345 píše:A máš s tim zkušenosti, že to dělá čerpadlo??
Je to dosti nákladná záležitost. Nejdříve je potřeba si být jist že to je opravdu čerpadlo. To znamená, že jsou v pořádku vstřiky, dodávka paliva do čepadla, řídící jednotka a že je čepadlo správně nastaveno (předvstřik). Pokud je vše v pořádku a motor stále houpe tak se musí vyndat čerpadlo a odnést do nějakého diesel servisu kde na to mají zařízení. Jedná se o čerpadlo, které je el. ovládané. Oprava spočívá ve vyčíštění, seřízení a přetěsnění. To může stát tak okolo 5 tisíc + - . Dále může být nutná výměna el. dílu a mechnickáho dílu čerpadla, v tomto případě se částka za opravu může pohybovat až nad dvacet tisíc. No a závěrem se čerpadlo namontuje zpět do motoru, nastaví se předvstřik, odvzdušní a jede se dál.
zapoměl jsem se přihlásit, tak abych nebyl anonymní
Rudolf

Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

Příspěvek od Majkl 12345 » 19. 11. 2005 14:44

Ještě se podívam na vstřiky 3. a 4. válce, zdá se mi, že tam nějak poklepávaj..

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf » 19. 11. 2005 18:13

Majkl 12345 píše:Ještě se podívam na vstřiky 3. a 4. válce, zdá se mi, že tam nějak poklepávaj..
ty musíš vyndat a odzkoušet......
Rudolf

Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

Příspěvek od Majkl 12345 » 24. 11. 2005 21:40

Je možné, že kolísání otáček způsobují utrhlé drátky na řídícím vstřiku??

Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

Příspěvek od Majkl 12345 » 24. 11. 2005 21:42

Jo a některé vstřiky nemužu vubec povolit, nevíte jak na ně??

Záchwat

Příspěvek od Záchwat » 25. 11. 2005 07:44

Když jsem řídící vstřik odpojil, otáčky mi nekolísaly.

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf » 26. 11. 2005 10:37

Majkl 12345 píše:Jo a některé vstřiky nemužu vubec povolit, nevíte jak na ně??
pokud jsou utrhlé drátky na onom všřiku tak se asi bude muset vyměnit. na povolování vstřiků je speciál nástrčná hlavice s otvorem pro drát, možno zakoupit ve firmě UNIVER. před povolováním bych se pokusil nastříkat do závitu nějaký vnikavec a nechal bych to přes noc. třeba 5-56 koupený v elitu v nouzi WD
Rudolf

Odpovědět