Problem s nastartovanim
Problem s nastartovanim
Zdravim, prolezl jsem forum a precetl par zajimavych informaci, ale radsi se jeste zeptam ...
Problem nastal takto: zaparkoval jsem v kopci, cumakem nahoru (kopec docela strmej), vypnul motor, a odesel ... Kdyz jsem se vratil a chtel nastartovat, tak sem chvili tocil, a nic. Zkusil sem znovu, obcas to blaflo, ale hned se to jakoby zase udusilo ... este parkrat to jakoby blaflo a pak uz nic, tocil sem kratce, dlouze, rychle nekolikrat po sobe a nic ... Este by bylo asi vhodny napsat ze sem mel v nadrzi velice malo benzinu, protoze sem zkousel, kolik ujedu na rezervu. Nicmene sem benzin dolil, protoze to bylo prvni co me napadlo, ze dosel, takze je tam ted tak 10 litru ... Pak sem zkusil uvest auto do vodorovne polohy (sjel sem z kopce) i cumakem z kopce, ale nic nepomohlo ...
Mate nekdo tuseni cim by to mohlo bejt ? Svicky sem skontroloval a vycistil ... Po tom co sem si tu precet, tak bych to tipoval na pumpu, ale nevim kde ji najdu ...
asi dulezita informace: BMW 316i r.v. 89, typ motoru 164E1 s kat.
Problem nastal takto: zaparkoval jsem v kopci, cumakem nahoru (kopec docela strmej), vypnul motor, a odesel ... Kdyz jsem se vratil a chtel nastartovat, tak sem chvili tocil, a nic. Zkusil sem znovu, obcas to blaflo, ale hned se to jakoby zase udusilo ... este parkrat to jakoby blaflo a pak uz nic, tocil sem kratce, dlouze, rychle nekolikrat po sobe a nic ... Este by bylo asi vhodny napsat ze sem mel v nadrzi velice malo benzinu, protoze sem zkousel, kolik ujedu na rezervu. Nicmene sem benzin dolil, protoze to bylo prvni co me napadlo, ze dosel, takze je tam ted tak 10 litru ... Pak sem zkusil uvest auto do vodorovne polohy (sjel sem z kopce) i cumakem z kopce, ale nic nepomohlo ...
Mate nekdo tuseni cim by to mohlo bejt ? Svicky sem skontroloval a vycistil ... Po tom co sem si tu precet, tak bych to tipoval na pumpu, ale nevim kde ji najdu ...
asi dulezita informace: BMW 316i r.v. 89, typ motoru 164E1 s kat.
E30 325iX (r.v.89), touring, automat
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Problem s nastartovanim
neudrzelo sloupec a palivo se vratilo zpatky a vyteklo i z cerpadla. Dolij jeste cca 10 litru a pak tocit tocit, ono se chytne. Kdyby nic, dej pryc zadni sedak a nekdo at posloucha jestli se toci palivove cerpadlo, melo by byt slyset bzuceni.HujiK píše:Zdravim, prolezl jsem forum a precetl par zajimavych informaci, ale radsi se jeste zeptam ...
Problem nastal takto: zaparkoval jsem v kopci, cumakem nahoru (kopec docela strmej), vypnul motor, a odesel ... Kdyz jsem se vratil a chtel nastartovat, tak sem chvili tocil, a nic. Zkusil sem znovu, obcas to blaflo, ale hned se to jakoby zase udusilo ... este parkrat to jakoby blaflo a pak uz nic, tocil sem kratce, dlouze, rychle nekolikrat po sobe a nic ... Este by bylo asi vhodny napsat ze sem mel v nadrzi velice malo benzinu, protoze sem zkousel, kolik ujedu na rezervu. Nicmene sem benzin dolil, protoze to bylo prvni co me napadlo, ze dosel, takze je tam ted tak 10 litru ... Pak sem zkusil uvest auto do vodorovne polohy (sjel sem z kopce) i cumakem z kopce, ale nic nepomohlo ...
Mate nekdo tuseni cim by to mohlo bejt ? Svicky sem skontroloval a vycistil ... Po tom co sem si tu precet, tak bych to tipoval na pumpu, ale nevim kde ji najdu ...
asi dulezita informace: BMW 316i r.v. 89, typ motoru 164E1 s kat.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Takze dolil sem 10l, celkem to ukazuje 20 ... tocil sem asi pul minuty a nic ... pak este chvili ...
Oddelal sem sedacku, odsrouboval tu ovalnou krytku, a poslouchal, ale pri startovani de hroznej ramus od starteru, tak nevim ... ale zadny zasadni bzuceni sem neslysel ... a ta pumpa to je to k cemu je pridelanej ten trikablikovej konektor? Sem si rikal ze bych to zkusil vyndat, ale je tam fura hadicek atd ... kazdopadne potrebuju potvrdit ze je to ono, abych nevyndaval neco zbytecne ...
Oddelal sem sedacku, odsrouboval tu ovalnou krytku, a poslouchal, ale pri startovani de hroznej ramus od starteru, tak nevim ... ale zadny zasadni bzuceni sem neslysel ... a ta pumpa to je to k cemu je pridelanej ten trikablikovej konektor? Sem si rikal ze bych to zkusil vyndat, ale je tam fura hadicek atd ... kazdopadne potrebuju potvrdit ze je to ono, abych nevyndaval neco zbytecne ...
E30 325iX (r.v.89), touring, automat
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
pumpa je v sachte v nadrzi pod pravym zadnim spolujezdcem, vybira se pootocenim a bacha pri vybirani. pred tim jeste zkus zahejbat tim konektorem nebo v motorovem prostoru jsou relatka (ne v pojistkove skrince, mimo ni) jedno z tech realtek ovlada pumpu, mozna prdlo jenom rele.HujiK píše:Takze dolil sem 10l, celkem to ukazuje 20 ... tocil sem asi pul minuty a nic ... pak este chvili ...
Oddelal sem sedacku, odsrouboval tu ovalnou krytku, a poslouchal, ale pri startovani de hroznej ramus od starteru, tak nevim ... ale zadny zasadni bzuceni sem neslysel ... a ta pumpa to je to k cemu je pridelanej ten trikablikovej konektor? Sem si rikal ze bych to zkusil vyndat, ale je tam fura hadicek atd ... kazdopadne potrebuju potvrdit ze je to ono, abych nevyndaval neco zbytecne ...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Do rele benzinovy pumpy jdou nejtlusci kabely rele rozeber ten plastovej kryt a kdyz nekdo otoci klickem musis videt jak se rele sepne. Kdyz ne tak je asi v haji, kdyz jo tak zkus promerit pri startovani volt metrem konektor na benzinovi pumpe (dve vstupy). Kdyz i tam jde prod tak vyndej pumpu (nejdrive plovak-abys ji dostal ven) a zkus ji venku a mas jasno. Jinak to uprostred pumpy na 4 sroubech je plovak, vede do neho troj konektor 

EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe
E39 530D Touring
E39 530D Touring
mno, tak sundal sem takovej velkej plastovej cernej kryt, pod kterym se ukryvala tri rele, jedno bile, dve zlute, kazdopadne sem neprisel na to jak z rele "sundat plastovej kryt" abych do nej videl. Kazdopadne na pumpe sem promeril napeti a je tam pri startovani neco mezi 10-12ti voltama, tak to by mohlo bejt rele ok ne ? ...
Zkousel sem vyndat tu pumpu, ale, je tam fura hadicek tak zajimave zamotanejch, ze se fakt blbe sundavaj, a nevedel sem jestli tou pumpou otacet doleva, nebo do prava, zkousel sem to rukou, otocilo se to asi o milimetr na obe strany ale vic ani tuk ... mlatit sem do toho nemel odvahu. Respektive sem zkousel bouchat pri startovani v okoli cerpadla, jestli neni jen nak "zasekly" (coz mi poradil typ ze servisu) ale bez efektu ... Dalsi vec, ten plovak je tam chycenej na tech ctyrech sroubech? to sem taky radsi nepovoloval ... proste nemam s tim zkusenosti, a nechci neco zkurvit no ...
Nejste nahodou nekdo z Prahy, znalej kdo by me s tim byl ochotnej pomoct? protoze auto ani nemuzu odtahnout, pac ve predu neni hak, protoze je tam spiler, nevym kerej chytrej to tak udelal, ale mam holt smulu ...
Mno a predpokladam ze bude pumpa v prdeli, za kolik se da sehnat ? tusite ?
Jo a este jednou diky za veskery info a vas cas
Zkousel sem vyndat tu pumpu, ale, je tam fura hadicek tak zajimave zamotanejch, ze se fakt blbe sundavaj, a nevedel sem jestli tou pumpou otacet doleva, nebo do prava, zkousel sem to rukou, otocilo se to asi o milimetr na obe strany ale vic ani tuk ... mlatit sem do toho nemel odvahu. Respektive sem zkousel bouchat pri startovani v okoli cerpadla, jestli neni jen nak "zasekly" (coz mi poradil typ ze servisu) ale bez efektu ... Dalsi vec, ten plovak je tam chycenej na tech ctyrech sroubech? to sem taky radsi nepovoloval ... proste nemam s tim zkusenosti, a nechci neco zkurvit no ...
Nejste nahodou nekdo z Prahy, znalej kdo by me s tim byl ochotnej pomoct? protoze auto ani nemuzu odtahnout, pac ve predu neni hak, protoze je tam spiler, nevym kerej chytrej to tak udelal, ale mam holt smulu ...
Mno a predpokladam ze bude pumpa v prdeli, za kolik se da sehnat ? tusite ?
Jo a este jednou diky za veskery info a vas cas

E30 325iX (r.v.89), touring, automat
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
Pokud chceš vydělat čerpadlo, tak prvně musíš vydělat ten měřák na 4 šroubech, jinak by jsi celou přírubu čerpadla povolil, ale nevydělal. Hadičky klidně odpoj, doporučuji dát všude kolem hadry, většinou s toho teče dost benzínu...
Při otáčení (oddělávání) příruby se pořádně podívej jak jsou směřovány dorazy uchycení.. už si nepamatuju na jakou stranu to bylo (ale asi proti směru hodin. ručiček)..
Při otáčení (oddělávání) příruby se pořádně podívej jak jsou směřovány dorazy uchycení.. už si nepamatuju na jakou stranu to bylo (ale asi proti směru hodin. ručiček)..
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
pises ze pri startovani si nameril na 2dratovem konektoru pro pumpu napeti. Bylo slyset bzuceni? Dej nekomu at startuje a ty dej ucho na nadrz, jestli to bzuci nebo ne. Ta pumpa je zubove tlakove cerpadlo, pokud jsi skousel jit na doraz s palivem, je mozny ze se opravdu kouslo a bordel z nadrze zasekl cerpadlo.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Michal jednu prodava.
viewtopic.php?t=20568
viewtopic.php?t=20568
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe
E39 530D Touring
E39 530D Touring
Takze diky moc vsem zucastnenym, pomoci vaseho navodu jsem uspesne pumpu vymenil a slape to jak hodinky :O)
Naposledy upravil(a) HujiK dne 18. 11. 2005 11:27, celkem upraveno 1 x.
E30 325iX (r.v.89), touring, automat