Vymena motoru
Vymena motoru
Zdravim nevi nekdo jestly jde vymenit motor 1,6i za 2,5i?mam papiry na 2,0i a mam tam 1,6 a na stk maj porad kecy.motor uz mam zamluvenej.Co jeste budu potrebovat?Dik za kazdou radu.
Re: Vymena motoru
Bude to ho docela dostAnonymous píše:Zdravim nevi nekdo jestly jde vymenit motor 1,6i za 2,5i?mam papiry na 2,0i a mam tam 1,6 a na stk maj porad kecy.motor uz mam zamluvenej.Co jeste budu potrebovat?Dik za kazdou radu.



Kup si rovnou 325
Co treba tohle viewtopic.php?t=20611 ?
Vypada moc hezkya za ty penizky, lepsi nez menit motor . Stejne by jsi skoncil hodne podobne s cenou .
Vypada moc hezkya za ty penizky, lepsi nez menit motor . Stejne by jsi skoncil hodne podobne s cenou .
Jak uz psali ostatni,je toho hodne.Takze komplekt vukuchat el.palobku,motor,rychlostku,difer.,predni pruziny,(motor 2,5i je lehci)
Napisu veci ktere budes potrebovat
motor+rychlo
silonbloky na motor (jsou jine)
kratkej kardan staci jen jedna cast
diferak
pruziny
el. na 2,0 nebo i 2,5 je stejna
palubku
check krabicku (je v kufru)+ovladani check
r.jednotku
nadrz se dvema otvory na plovaky
paliv.cerpadlo+plovak
chladic+hadice+drzak chladice
expanzku+spinac
no a par dalsich veci drobnosti na ktere si nezpomenu.
Jednou jsem to delal a je to pakarna,tak ze jestly muzu poradit bud koupit jine 2,5i nebo sehnat nejakej vrak dobre piclej.Ale muj nazor je jak uz ti tady radil,kup si jineho.
Napisu veci ktere budes potrebovat
motor+rychlo
silonbloky na motor (jsou jine)
kratkej kardan staci jen jedna cast
diferak
pruziny
el. na 2,0 nebo i 2,5 je stejna
palubku
check krabicku (je v kufru)+ovladani check
r.jednotku
nadrz se dvema otvory na plovaky
paliv.cerpadlo+plovak
chladic+hadice+drzak chladice
expanzku+spinac
no a par dalsich veci drobnosti na ktere si nezpomenu.
Jednou jsem to delal a je to pakarna,tak ze jestly muzu poradit bud koupit jine 2,5i nebo sehnat nejakej vrak dobre piclej.Ale muj nazor je jak uz ti tady radil,kup si jineho.

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
to nemyslis vazne ze 2.5i je lehci jako 1,6iVenc píše:Jak uz psali ostatni,je toho hodne.Takze komplekt vukuchat el.palobku,motor,rychlostku,difer.,predni pruziny,(motor 2,5i je lehci)
co takhle definovat tu jednu cast?Venc píše:kratkej kardan staci jen jedna cast
nemusiVenc píše:diferak
ale coVenc píše:pruziny

jak ktera priteliVenc píše:el. na 2,0 nebo i 2,5 je stejna

procpak? nestaci jen prohodit kodovaci cleny v otackomeru?Venc píše:palubku
plovaky pro hladinu oleje, ostrikovacu, chladici vody a ostatni snimace si patrne bude muset odpustit?Venc píše:check krabicku (je v kufru)+ovladani check
kterypak parametr motoru ovlivnuje nadrz?Venc píše:nadrz se dvema otvory na plovaky
zde musis drahej kolego napsat jestli je kterej motor plastackej nebo chromackej a dle toho pak radit, ono totiz plastacke cerpadlo je stejne pro vsechny motoryVenc píše:paliv.cerpadlo+plovak
Ale pokud si za svym stojis, nebudu se hadat.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Motor 2,5i je rozhodne lehci nez 1,6i za tim si stojim!!Sam jsem ho zvedal s kamosem.S tema pruzinama mas pravdu.palubka taky ale nemel by tam spotrebomer,muj nazor je ho tam mit,ale to je na kazdym.el.je skoro stejna a jestly ne da se to nejak udelat.Jo a ma pripoje na dva plovaky ktere jsou zapojeny paralerne a tedy i budik v pristojovce musi bejt jinej,jinak to ukazuje blbosti.diferak nemusi ale ja ho dam daval.
Nechci se hadat ja jsem jen radil jak jsem to delal ja.jestly tedy jsem napsal nejakou kravinu,sorry.
Nechci se hadat ja jsem jen radil jak jsem to delal ja.jestly tedy jsem napsal nejakou kravinu,sorry.

To je mi nějaký divný...Venc píše:Motor 2,5i je rozhodne lehci nez 1,6i za tim si stojim!!...palubka taky ale nemel by tam spotrebomer,....a ma pripoje na dva plovaky ktere jsou zapojeny paralerne a tedy i budik v pristojovce musi bejt jinej,
Proč by M20 byl lehčí než čtyřválec?
Ten ukazatel stavu paliva že je jinej?
To se mi taky nezdá.
Takže pro ukazatel stavu paliva na nádrž 55 litrů:Venc píše:.Jo a ma pripoje na dva plovaky ktere jsou zapojeny paralerne a tedy i budik v pristojovce musi bejt jinej,jinak to ukazuje blbosti.
PN 62 13 1 374 824
Je použit u všech E30 s nádrží 55 litrů, jak třeba 318i M10, tak i např. 325i.
----------
Něco jinýho bude, pokud je nádrž na 64 litrů, ktrou měly pozdější typy.