Vymena motoru

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Návštěvník

Vymena motoru

Příspěvek od Návštěvník » 15. 11. 2005 19:16

Zdravim nevi nekdo jestly jde vymenit motor 1,6i za 2,5i?mam papiry na 2,0i a mam tam 1,6 a na stk maj porad kecy.motor uz mam zamluvenej.Co jeste budu potrebovat?Dik za kazdou radu.

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Re: Vymena motoru

Příspěvek od Stany » 15. 11. 2005 22:13

Anonymous píše:Zdravim nevi nekdo jestly jde vymenit motor 1,6i za 2,5i?mam papiry na 2,0i a mam tam 1,6 a na stk maj porad kecy.motor uz mam zamluvenej.Co jeste budu potrebovat?Dik za kazdou radu.
Bude to ho docela dost :twisted: Chladič+všechny hadice,převodovku,kardan,motorová elektrika+ŘJ,jiné persny+pružiny a určitě toho bude ještě víc :wink: :twisted:
Kup si rovnou 325

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 16. 11. 2005 03:24

Natáhnout check, zadní nápravu (pokud nemáš kotouče)...

A stejně si moc nepomůžeš, na STK budou mít zase keci že máš jiný všechny tyhle věci 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 16. 11. 2005 08:53

Co treba tohle viewtopic.php?t=20611 ?

Vypada moc hezkya za ty penizky, lepsi nez menit motor . Stejne by jsi skoncil hodne podobne s cenou .

Venc
Příspěvky: 13
Registrován: 09. 07. 2005 18:57
Bydliště: Karlsbad city

Příspěvek od Venc » 17. 11. 2005 12:47

Jak uz psali ostatni,je toho hodne.Takze komplekt vukuchat el.palobku,motor,rychlostku,difer.,predni pruziny,(motor 2,5i je lehci)
Napisu veci ktere budes potrebovat
motor+rychlo
silonbloky na motor (jsou jine)
kratkej kardan staci jen jedna cast
diferak
pruziny
el. na 2,0 nebo i 2,5 je stejna
palubku
check krabicku (je v kufru)+ovladani check
r.jednotku
nadrz se dvema otvory na plovaky
paliv.cerpadlo+plovak
chladic+hadice+drzak chladice
expanzku+spinac
no a par dalsich veci drobnosti na ktere si nezpomenu.
Jednou jsem to delal a je to pakarna,tak ze jestly muzu poradit bud koupit jine 2,5i nebo sehnat nejakej vrak dobre piclej.Ale muj nazor je jak uz ti tady radil,kup si jineho. :x

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 11. 2005 08:03

Venc píše:Jak uz psali ostatni,je toho hodne.Takze komplekt vukuchat el.palobku,motor,rychlostku,difer.,predni pruziny,(motor 2,5i je lehci)
to nemyslis vazne ze 2.5i je lehci jako 1,6i
Venc píše:kratkej kardan staci jen jedna cast
co takhle definovat tu jednu cast?

Venc píše:diferak
nemusi

Venc píše:pruziny
ale co :roll: a nema nahodou 325i uplne jinej prumer McPhersnu a jine prumery tlumicu, tedy jen vymena pruzin mu nepomuze?
Venc píše:el. na 2,0 nebo i 2,5 je stejna
jak ktera priteli :wink:
Venc píše:palubku
procpak? nestaci jen prohodit kodovaci cleny v otackomeru?
Venc píše:check krabicku (je v kufru)+ovladani check
plovaky pro hladinu oleje, ostrikovacu, chladici vody a ostatni snimace si patrne bude muset odpustit?
Venc píše:nadrz se dvema otvory na plovaky
kterypak parametr motoru ovlivnuje nadrz?
Venc píše:paliv.cerpadlo+plovak
zde musis drahej kolego napsat jestli je kterej motor plastackej nebo chromackej a dle toho pak radit, ono totiz plastacke cerpadlo je stejne pro vsechny motory

Ale pokud si za svym stojis, nebudu se hadat. :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venc
Příspěvky: 13
Registrován: 09. 07. 2005 18:57
Bydliště: Karlsbad city

Příspěvek od Venc » 20. 11. 2005 14:48

Motor 2,5i je rozhodne lehci nez 1,6i za tim si stojim!!Sam jsem ho zvedal s kamosem.S tema pruzinama mas pravdu.palubka taky ale nemel by tam spotrebomer,muj nazor je ho tam mit,ale to je na kazdym.el.je skoro stejna a jestly ne da se to nejak udelat.Jo a ma pripoje na dva plovaky ktere jsou zapojeny paralerne a tedy i budik v pristojovce musi bejt jinej,jinak to ukazuje blbosti.diferak nemusi ale ja ho dam daval.
Nechci se hadat ja jsem jen radil jak jsem to delal ja.jestly tedy jsem napsal nejakou kravinu,sorry. :wink:

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 20. 11. 2005 14:53

dle etk
motor M20 - 117 Kg
motor M10 - 90,5 Kg
motor M40 - 81 Kg
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Venca.

Příspěvek od Venca. » 20. 11. 2005 15:02

Venc píše:Motor 2,5i je rozhodne lehci nez 1,6i za tim si stojim!!...palubka taky ale nemel by tam spotrebomer,....a ma pripoje na dva plovaky ktere jsou zapojeny paralerne a tedy i budik v pristojovce musi bejt jinej,
To je mi nějaký divný...

Proč by M20 byl lehčí než čtyřválec?

Ten ukazatel stavu paliva že je jinej?
To se mi taky nezdá.

Venca.

Příspěvek od Venca. » 20. 11. 2005 15:19

Venc píše:.Jo a ma pripoje na dva plovaky ktere jsou zapojeny paralerne a tedy i budik v pristojovce musi bejt jinej,jinak to ukazuje blbosti.
Takže pro ukazatel stavu paliva na nádrž 55 litrů:

PN 62 13 1 374 824

Je použit u všech E30 s nádrží 55 litrů, jak třeba 318i M10, tak i např. 325i.


----------
Něco jinýho bude, pokud je nádrž na 64 litrů, ktrou měly pozdější typy.

Odpovědět