Diferencial

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tasek
Příspěvky: 398
Registrován: 26. 09. 2005 20:15
Bydliště: Olomouc

Diferencial

Příspěvek od Tasek » 04. 10. 2005 14:09

Nejak divne mi huci diferak kdyz mam zarazeno a netocim motor, kdyz ale vyslapnu spojku tak huce prestane, to same i kdyz vyradim, huci to jen kdyz mam zarazeno a dojizdim=>pribrzduji motorem....!
Cim to muze byt? malo oleje? :cry:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 04. 10. 2005 14:16

diferak nebo prevodovka v prdeli. Zkus ten olej, ale moc sanci na uspech tomu nedavam. Olej samozrejme dle typu diferu, (spera nebo obyc.), prevodovka se doporucuje ATF norma Dexron III
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Tasek
Příspěvky: 398
Registrován: 26. 09. 2005 20:15
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Tasek » 04. 10. 2005 16:40

Max-Max píše:diferak nebo prevodovka v prdeli. Zkus ten olej, ale moc sanci na uspech tomu nedavam. Olej samozrejme dle typu diferu, (spera nebo obyc.), prevodovka se doporucuje ATF norma Dexron III
prevodovka slape docela v klidu, je to od zadni napravy, takze si myslim spis ze je to ten diferak, na kolik prijde oprava nebo jinej?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 04. 10. 2005 21:06

Tasek píše:
Max-Max píše:diferak nebo prevodovka v prdeli. Zkus ten olej, ale moc sanci na uspech tomu nedavam. Olej samozrejme dle typu diferu, (spera nebo obyc.), prevodovka se doporucuje ATF norma Dexron III
prevodovka slape docela v klidu, je to od zadni napravy, takze si myslim spis ze je to ten diferak, na kolik prijde oprava nebo jinej?
oprava diferu radove v desitkach tisic, bratru. Ser na nej a sezen jinej, koukni zde do bazaru a dohaduj si kseft.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 05. 10. 2005 15:33

může to taky bejt spojkové ložisko.já ho nedávno měnil za noví a je po problému.ale zase když řikáš že to jde od zádu.no radši kup tady na foru jinej.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 10. 2005 22:54

vlada320 píše:může to taky bejt spojkové ložisko.já ho nedávno měnil za noví a je po problému.ale zase když řikáš že to jde od zádu.no radši kup tady na foru jinej.
spojkove lozisko, jo? :lol: :lol: :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 07. 10. 2005 21:01

Max-Max píše:
vlada320 píše:může to taky bejt spojkové ložisko.já ho nedávno měnil za noví a je po problému.ale zase když řikáš že to jde od zádu.no radši kup tady na foru jinej.
spojkove lozisko, jo? :lol: :lol: :lol:
já taky myslel že to bude diferák a nakonec když jsem vyndal motor a měnil spojku tak jsem zjistil že to bylo to ložisko.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Odpovědět