Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Tasek
- Příspěvky: 398
- Registrován: 26. 09. 2005 20:15
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Tasek » 02. 10. 2005 20:40
zajímaly by mě otáčky při ruzných rychlost, nejakej rozpis-přehled, zdá se mi že mi nějak vynechává otáčkoměr,respektive nejde nahoru tak jak ma! a bylo by to u 316i z roku 88!
Moc dekuji
-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 02. 10. 2005 20:47
A co dělá?
Kolísá?
Padá k nule?
Jde jen cca do 2/3 skut. hodnoty?
-
Tasek
- Příspěvky: 398
- Registrován: 26. 09. 2005 20:15
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Tasek » 03. 10. 2005 06:08
třeba když s tím valím cca 100km/h a mám tam pětku, tak tam kolem 2000tis otáček, což se mi zdá docela málo!
Ukazuje strašně nízký otáčky, ale zase po nastartování má nejakejch cca 650-800 coz je docela dobre, ale kdyz se to zahreje tak to mam pres 800....
-
euromen
- Příspěvky: 2050
- Registrován: 13. 06. 2005 10:39
- Bydliště: Děčín
Příspěvek
od euromen » 03. 10. 2005 09:10
Tasek píše:zase po nastartování má nejakejch cca 650-800 coz je docela dobre
a to i při studenym motoru????třeba když ráno přídeš k autu
dočasný konec BMW

-
Tasek
- Příspěvky: 398
- Registrován: 26. 09. 2005 20:15
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Tasek » 03. 10. 2005 09:19
euromen píše:Tasek píše:zase po nastartování má nejakejch cca 650-800 coz je docela dobre
a to i při studenym motoru????třeba když ráno přídeš k autu
Jo, kdyz prijdu rano k auta a nahodim ho, tak ma od tech 600-650 a k 800, zalezi jaka je kosa, mam to auto zatim tyden, takze zadny hrozny mrazy sem s tim jeste nezazil.....
-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 03. 10. 2005 17:34
2000 ot/min při 100 km/h je málo, tam bych čekal cca 3000.
Jestli to ale nepřeleze ~ 4000 při jízdě nadoraz, tj. dle tachometru těch 190, je tam možná špatný kódovací člen.
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 03. 10. 2005 21:21
mozna nejakej bastlic tam dal pristrojovku z Ety nebo sakra dlouhej difer.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Tasek
- Příspěvky: 398
- Registrován: 26. 09. 2005 20:15
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Tasek » 04. 10. 2005 06:03
Max-Max píše:mozna nejakej bastlic tam dal pristrojovku z Ety nebo sakra dlouhej difer.
To je docela mozny, protoze mam dirku v plexi na nulovani tachometru i na druhe strane, vedle budiku s teplotou vody, kterej taky mimochodem nefunguje a nevim proc,na nic sem neprisel...!!!
-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 04. 10. 2005 17:18
Tasek píše:
To je docela mozny, protoze mam dirku v plexi na nulovani tachometru i na druhe strane, vedle budiku s teplotou vody, kterej taky mimochodem nefunguje a nevim proc,na nic sem neprisel...!!!
Tam byly hodiny.
A někdo tam dal otáčkoměr.
Bastl.
-
Tasek
- Příspěvky: 398
- Registrován: 26. 09. 2005 20:15
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Tasek » 04. 10. 2005 20:01
otacky budou snad vyreseny, pac se jim nechce nahoru zrejme kvuli deravymu laufu, uvidim po oprave pristi tyden....
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 04. 10. 2005 21:04
Tasek píše:otacky budou snad vyreseny, pac se jim nechce nahoru zrejme kvuli deravymu laufu, uvidim po oprave pristi tyden....
hochu hochu... kdyz jedu napr. 110 i kdybych mel diru jak prdel, tak otackomer ukazuje aktualni otacky. Otackomer neni vazan na emise a kvalitu vyfuku. Venca to uhodil velice presne - byly tam kdysi hodiny a naky hovado tam dalo otackomer z modelu kterej nema rovnaky prubeh otacek jako tvoje kara. Napis co mas za auto a motor, pak budem resit dal.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Tasek
- Příspěvky: 398
- Registrován: 26. 09. 2005 20:15
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Tasek » 04. 10. 2005 21:14
Max-Max píše:Tasek píše:otacky budou snad vyreseny, pac se jim nechce nahoru zrejme kvuli deravymu laufu, uvidim po oprave pristi tyden....
hochu hochu... kdyz jedu napr. 110 i kdybych mel diru jak prdel, tak otackomer ukazuje aktualni otacky. Otackomer neni vazan na emise a kvalitu vyfuku. Venca to uhodil velice presne - byly tam kdysi hodiny a naky hovado tam dalo otackomer z modelu kterej nema rovnaky prubeh otacek jako tvoje kara. Napis co mas za auto a motor, pak budem resit dal.
Hned prvni prispevek, je to 316 z roku 1988!
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 04. 10. 2005 21:19
Tasek píše:Hned prvni prispevek, je to 316 z roku 1988!
sem si nevsim... dle tveho popisu je spatna hodnota pro otackomer nebo je spatne nakodovan. Rozeber pristrojovku a tam uvidis kodovaci stekr zezadu - takova plastova tycinka nebo zepredu takovej bilej obdelnik vpravo dolu... rozeber to a pak se uvidi, je to nejrychlejsi a nejlacinejsi moznost zacit hledat chybu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 06. 10. 2005 02:38
Dneska sem jel 100 a otacky- 2000 .. takze taky zalezi, jakej tam ma dobastlenej dif.. u me to je sice dvaapule, takze hodnata meho prispeni je takrka nulova, ale cokdyby...
taky to spis vidim na pristroje..