unavené zadní pružiny? - lehce sedlý zadek auta
unavené zadní pružiny? - lehce sedlý zadek auta
Zdá se mi, nebo spíš nejen zdá, že mám auto trošku sedlý na zadek. Možná je to LPG nádrží v kufru, možná únavou něčeho. SB nápravnice se zdaj být ještě celkem ok.
Co může tohle ovlivňovat? - zátěž v kufru - LPG nádrž, unavené pružiny, sb nápravnice, podložky pod pružinama...?
Napadá mě jako řešení dát vyšší podložky pod pružinama. Mají nějaké modely rozdílné?
Mam standartní podvozek, žádné snížení.
Ne prosím komentáře jako "koupit pružiny, tlumiče, sb nápravnice".
Co může tohle ovlivňovat? - zátěž v kufru - LPG nádrž, unavené pružiny, sb nápravnice, podložky pod pružinama...?
Napadá mě jako řešení dát vyšší podložky pod pružinama. Mají nějaké modely rozdílné?
Mam standartní podvozek, žádné snížení.
Ne prosím komentáře jako "koupit pružiny, tlumiče, sb nápravnice".
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Docela dost.Takovejch 15kg prázdná+rám.
odhad 20kg bez náplně.
odhad 20kg bez náplně.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz
ja vim, ze to nechces slyset .... ale resil jsem to na s105s ...
proste jsem nakonec koupil NOVE pruziny dozadu a auto razem vypadalo uplne jinak ... (predni byly delane o neco kratsi na zakazku podle skodovackych vykresu) ....
auto (teda jako ta skodovka) stalo normalne rovne .. zadny predek nahoru nebo zadek dolu ...
pruziny se tou zatezi z lpg nadrze unavi ...
jsme zvedav, co to bude delat u bmw .. mam 80l nadrz .. tzn. asi 80kg vcetne naplne .. to je docela dost.
petr
proste jsem nakonec koupil NOVE pruziny dozadu a auto razem vypadalo uplne jinak ... (predni byly delane o neco kratsi na zakazku podle skodovackych vykresu) ....
auto (teda jako ta skodovka) stalo normalne rovne .. zadny predek nahoru nebo zadek dolu ...
pruziny se tou zatezi z lpg nadrze unavi ...
jsme zvedav, co to bude delat u bmw .. mam 80l nadrz .. tzn. asi 80kg vcetne naplne .. to je docela dost.
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
1. plastaci uz tak vypadajn ze jsou sedly na prdel a pritom je to serie
2. ja mam nove pruziny HR tvrde jak slak a taky je sednutej
3. sednuti silentbloku o 6mm volnym okem neni ani videt, takze silenty to nejsou
4. neco malo delaj tlmice, pokud jsou v prdeli uz nemaj silu vyrovnavat proti pruzinam
5. fyzika - pokud zatizis na dostatecne pace jen male zavazi, paka ma vetsi silu, t.j. nadrz misto rezervy je o dost vic za kolama nez normalne byva v kufru u sedadel, takze je vyvijena vetsi sila na podlahu kufru a auto vypada jako nalozene, taky se vic projevuji negativni odklony na zadni naprave a celkove je vic u zemi jako kdyby tam nadrz byla u sedadel.
6. kazdopadne vymena pruzin a tlumicu autu jen prospeje. Podlozky pod pruziny to neresi, je to jen zakryti problemu, ne odstraneni.
2. ja mam nove pruziny HR tvrde jak slak a taky je sednutej
3. sednuti silentbloku o 6mm volnym okem neni ani videt, takze silenty to nejsou
4. neco malo delaj tlmice, pokud jsou v prdeli uz nemaj silu vyrovnavat proti pruzinam
5. fyzika - pokud zatizis na dostatecne pace jen male zavazi, paka ma vetsi silu, t.j. nadrz misto rezervy je o dost vic za kolama nez normalne byva v kufru u sedadel, takze je vyvijena vetsi sila na podlahu kufru a auto vypada jako nalozene, taky se vic projevuji negativni odklony na zadni naprave a celkove je vic u zemi jako kdyby tam nadrz byla u sedadel.
6. kazdopadne vymena pruzin a tlumicu autu jen prospeje. Podlozky pod pruziny to neresi, je to jen zakryti problemu, ne odstraneni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Resim neco podobneho , premyslel jsem o pruzinach z kombika .Bobo píše:Ví tady někdo, jestli se do různých modelů dávaly různě tlusté podložky k pružinám?
Max: Já ty pružiny a tlumiče časem snad vyměnim. Teď na to nejsou peníze a rád bych, aby to vypadalo pěkně.
K pružinám z e36 - v žádnym případě nechci, aby byly tvrdší. Nemam rád tvrdej podvozek.
Ale pokud tam pasuji z e36 a jsou tvrdsi , tak do yb nebylo blbe .
Myslim ze z kombika jsou taky jen tvrdsi , delka je stejna , nebo se pletu ?
Touringove jsou podstatne tvrdsi. Zkousel jsem davat na kombajna dozadu sedan/coupe snizene tvrde HR a jenom vypodlozit a bylo to mekci nez serie co tam maji byt. Nekombajn bude vysoky a tuhy.Bobo píše:Takže ty podložky + pružiny z touringa by to mohly vyřešit, že jo?
Ty pružiny z touringa jsou tvrdší, nebo delší? Docela nerad bych měl tvrdší podvozek.
Tak to by mi moc nevyhovovalo. Čím jsi to vypodložoval, když jsi dával na touringa pružiny z 4/2d? Prozatim bych to nejradši vyřešil takhle.weNTyll píše:Touringove jsou podstatne tvrdsi. Zkousel jsem davat na kombajna dozadu sedan/coupe snizene tvrde HR a jenom vypodlozit a bylo to mekci nez serie co tam maji byt. Nekombajn bude vysoky a tuhy.Bobo píše:Takže ty podložky + pružiny z touringa by to mohly vyřešit, že jo?
Ty pružiny z touringa jsou tvrdší, nebo delší? Docela nerad bych měl tvrdší podvozek.