demontáž LPG

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

demontáž LPG

Příspěvek od Bobo » 22. 09. 2005 12:05

Jakej postup na demontáž LPG zařízení? Je to klasika Lovtec. V nádrži je ještě tak půlka určitě.

Jak rozeberu sání, vyndám reduktor atd je mi celkem jasný, spíš abych nevypustil plyn a společně s autem nezahořel :lol: . Hadičku pod autem (z nádrže v rezervě k odkalovači) bych nejradši nechal na místě. Jen nějak zaslepenou.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 22. 09. 2005 12:31

zastavit vsechno na multiventilu a odpojit ...
na druhou stranu .. nebylo lepsi to vyjet do prazdna?

co s tim planujes? uplne odstavit? s tim plynem v nadrzi?

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 22. 09. 2005 13:21

Plánuju s tim zkusit přes zimu jezdit jen na benzín. V zimě toho i tak moc nenajezdim. Prostě chci porovnat celkový náklady, problémy a neproblémy při ježdění na benzín a plyn, nebo jen na benzín.

Plyn mi teď celkem dost blbne, jak je plno sraček v sání - ten sporák (vstřikovátor :lol: ), protizášlehová klapka, v podstatě o trochu jinak dlouhý sací potrubí...

Prostě teď to neni ideální ani na benzín, takže jsem se rozhodl k tomuhle.
Nemam teď čas to nijak víc řešit, takže proto, prozatim :wink: .

Ten multiventil najdu u nádrže? Kdyžtak nádrž se dá někde nechat vypustit? Nebo to můžu vypustit do luftu? :lol:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 22. 09. 2005 13:53

nadr nevypustis .. ani do luftu, ani jinam ...
doporucuju vyjet a resit az pak .. jinak je to nahouby ..
multiventil je primo na nadrzi ...
ja mel u BRC dva sroubovaci vetily - privod/odvod ...
ted mam u nadrze jenom jeden, druhy je el.mg.
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 22. 09. 2005 21:36

Nojo, jenže mě to na LPG teď moc nechce jezdit. Teda jezdí to, ale mě už se to nelíbí, takže vyjíždět na 200 kilometrech se mi to moc nechce.

Takže když zatáhnu nějakej ten ventil (nebo dva na nádrži), nehrozí, že zahořim? :P
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 23. 09. 2005 05:48

hele ... zeptej se na LPG konfere na pandora.cz na nejaky rozumny servis v okoli a oni Ti to daji dohromady ... a mas klid ..

pokud ne:
ventily zastav a odpoj to - ale ja bych to s plynem v nadrzi nedelal :!:
ne kvuli tomu odpojeni, ale kvuli uskladneni nadrze ...

nebo si to nechej cele zdemontovat firmou - cena v pohode do 1tkc ...
mozna Ti i poradi, co s plynem v nadrzi ....
to je vlastne jedina vec, co je potreba pri uskladneni resit ..

:arrow: .. nebo to nech cele v aute a odpoj vsechno az od reduktoru dal ... reduktor tam nechej ... a ses v klidu. akorat budes sebou vozit 50kg nadrz :wink:

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Odpovědět