Rozumí tady někdo dobře spojce?
Rozumí tady někdo dobře spojce?
Mám problém, už sem vyměnil dvě těsnění na hlavním spojkovém válci a neuslátel mám problém.
Když couvám a mačkám spojku jen do záběru a hned zase sešlápnu pedál spojky, tak se mi stane že auto neustále jede dozadu a já pak musím sešlápnout brzdu a vypnout motor. Je to hrůza.
Jestli už se to někomu takhle stalo tak mi Prosím poraďte. Děkuju MOOOC
Když couvám a mačkám spojku jen do záběru a hned zase sešlápnu pedál spojky, tak se mi stane že auto neustále jede dozadu a já pak musím sešlápnout brzdu a vypnout motor. Je to hrůza.
Jestli už se to někomu takhle stalo tak mi Prosím poraďte. Děkuju MOOOC
Honza
A to se děje jenom když couváš?
Já měl v háji spojkovej válec a dělalo to to, že když jsem sešlápl spojku, zařadil rychlost a pořád držel spojku, tak se auto začlo pomalu samo rozjíždět. Jak klesal tlak, tak pedál pod nohou úplně povolil.
Já měl v háji spojkovej válec a dělalo to to, že když jsem sešlápl spojku, zařadil rychlost a pořád držel spojku, tak se auto začlo pomalu samo rozjíždět. Jak klesal tlak, tak pedál pod nohou úplně povolil.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
Na převodovce, levá strana.Honzaaa píše:Tuto sadu sem si koupil, stála mě 171 Kč s daní. Použil sem z toho ty dvě tesnění na hlavní spojkový píst. A kde najdu ten ovládaný váleček?Venca. píše:Třeba únik kapaliny z ovládaného válečku.
Vyndal bych ho ven a prohlídl.
Opravná sada cca 150,- (neorigo, AutoFren).
Tak sem se tam podíval a kapalina tam nikde neuniká. Je to v pořádku. Ona mi totiž unikala kapalina kolem hlavního spojkového pedálu, tak sem tam vyměnil ty těsnění na tom pístku a už nikde neteče. Jo a dřív sem měl brzdovou kapalinu v nádobce pod ten vývod hadičky do hlavního spojkového válce. Dobrý neVenca. píše:Na převodovce, levá strana.Honzaaa píše:Tuto sadu sem si koupil, stála mě 171 Kč s daní. Použil sem z toho ty dvě tesnění na hlavní spojkový píst. A kde najdu ten ovládaný váleček?Venca. píše:Třeba únik kapaliny z ovládaného válečku.
Vyndal bych ho ven a prohlídl.
Opravná sada cca 150,- (neorigo, AutoFren).
Honza
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
mne taky ne, ale co jinyho? Pri spatecce musis jednak dat vyssi silu na pretlaceni R stupne a patrne valec uz nema ani silu aby tam tu lamelu udrzel, nic jinyho si nedovedu predstavit. Kdyby lamela - jsou v prdeli vsechny stupne, kdyby prevodovka - projevovalo by se to jinak, kdyby cokoliv jineho, tak ty priznaky by byly jasnejsi. Ale mozna se pletu, jak se mi ostatne v poslednim case stava castopkot píše:To se mi nezda , kdyby mel v haji hlavni spojkovy valec , nedelalo by mu to nahodou i na 1cku a ne jen na Rko ?

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220