Rozumí tady někdo dobře spojce?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Rozumí tady někdo dobře spojce?

Příspěvek od Honzaaa » 10. 09. 2005 09:47

Mám problém, už sem vyměnil dvě těsnění na hlavním spojkovém válci a neuslátel mám problém.
Když couvám a mačkám spojku jen do záběru a hned zase sešlápnu pedál spojky, tak se mi stane že auto neustále jede dozadu a já pak musím sešlápnout brzdu a vypnout motor. Je to hrůza.
Jestli už se to někomu takhle stalo tak mi Prosím poraďte. Děkuju MOOOC
Honza

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 10. 09. 2005 10:55

A to se děje jenom když couváš?
Já měl v háji spojkovej válec a dělalo to to, že když jsem sešlápl spojku, zařadil rychlost a pořád držel spojku, tak se auto začlo pomalu samo rozjíždět. Jak klesal tlak, tak pedál pod nohou úplně povolil.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 10. 09. 2005 11:58

Teď sem to šel hned vyzkoušet. Když sem sešlápnul spojku a zařadil rychlost, tak se auto nerozjelo držel sem to tak 3 minuty. V hlavním spojkovém pedálu u pedálu spojky sem vyměnil ty dvě tesnění na tom pístku. Dělalo to u zpátečky když byl motor ohřátý. Nevím vůbec čím to může být.
Honza

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 10. 09. 2005 12:36

Tak to ti teda neporadím. :oops:
Já jsem vyměnil hlavní brzdovej válec a bylo po problému. Někdo mi totiž říkal, že se v něm nemám vrtat a rovnou ho mám vyměnit celej.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 10. 09. 2005 12:39

Ještě zkus při tom když ti to auto pořád couvá úplně pustit spojku a znovu sešlápnout.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Venca.

Příspěvek od Venca. » 10. 09. 2005 16:57

Třeba únik kapaliny z ovládaného válečku.

Vyndal bych ho ven a prohlídl.

Opravná sada cca 150,- (neorigo, AutoFren).

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 11. 09. 2005 21:26

Venca. píše:Třeba únik kapaliny z ovládaného válečku.

Vyndal bych ho ven a prohlídl.

Opravná sada cca 150,- (neorigo, AutoFren).
Tuto sadu sem si koupil, stála mě 171 Kč s daní. Použil sem z toho ty dvě tesnění na hlavní spojkový píst. A kde najdu ten ovládaný váleček?
Honza

Venca.

Příspěvek od Venca. » 12. 09. 2005 05:24

Honzaaa píše:
Venca. píše:Třeba únik kapaliny z ovládaného válečku.

Vyndal bych ho ven a prohlídl.

Opravná sada cca 150,- (neorigo, AutoFren).
Tuto sadu sem si koupil, stála mě 171 Kč s daní. Použil sem z toho ty dvě tesnění na hlavní spojkový píst. A kde najdu ten ovládaný váleček?
Na převodovce, levá strana.

Honzaaa
Příspěvky: 106
Registrován: 09. 07. 2005 17:57
Bydliště: Kraj Vysočina

Příspěvek od Honzaaa » 12. 09. 2005 06:31

Venca. píše:
Honzaaa píše:
Venca. píše:Třeba únik kapaliny z ovládaného válečku.

Vyndal bych ho ven a prohlídl.

Opravná sada cca 150,- (neorigo, AutoFren).
Tuto sadu sem si koupil, stála mě 171 Kč s daní. Použil sem z toho ty dvě tesnění na hlavní spojkový píst. A kde najdu ten ovládaný váleček?
Na převodovce, levá strana.
Tak sem se tam podíval a kapalina tam nikde neuniká. Je to v pořádku. Ona mi totiž unikala kapalina kolem hlavního spojkového pedálu, tak sem tam vyměnil ty těsnění na tom pístku a už nikde neteče. Jo a dřív sem měl brzdovou kapalinu v nádobce pod ten vývod hadičky do hlavního spojkového válce. Dobrý ne
Honza

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 09. 2005 06:50

Mas v prdeli halvni spojkovej valec - u pedalu. Smir se s tim, neres repasaci a rovnou jej vymen.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 12. 09. 2005 07:55

Max-Max píše:Mas v prdeli halvni spojkovej valec - u pedalu. Smir se s tim, neres repasaci a rovnou jej vymen.
Hm tak to je dobrý. Ale teď už to nedělá. Jak sem to vyměnil. Tak počkám až to bude dělat a pak ho vyměním. Díky

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 12. 09. 2005 08:01

Max-Max píše:Mas v prdeli halvni spojkovej valec - u pedalu. Smir se s tim, neres repasaci a rovnou jej vymen.
To se mi nezda , kdyby mel v haji hlavni spojkovy valec , nedelalo by mu to nahodou i na 1cku a ne jen na Rko ?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 09. 2005 09:24

pkot píše:To se mi nezda , kdyby mel v haji hlavni spojkovy valec , nedelalo by mu to nahodou i na 1cku a ne jen na Rko ?
mne taky ne, ale co jinyho? Pri spatecce musis jednak dat vyssi silu na pretlaceni R stupne a patrne valec uz nema ani silu aby tam tu lamelu udrzel, nic jinyho si nedovedu predstavit. Kdyby lamela - jsou v prdeli vsechny stupne, kdyby prevodovka - projevovalo by se to jinak, kdyby cokoliv jineho, tak ty priznaky by byly jasnejsi. Ale mozna se pletu, jak se mi ostatne v poslednim case stava casto :oops:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět