Predni silenblok
Predni silenblok
Kluci mam k vam takovy dotaz co se stane kdyz ten predni silenblok spatne nalisuji vim ze ma byt tou sipkou od nosniku neboli ten velky vykroj od nosniku ale co se stane kdyz to otocim tim velkym vykrojem k nosniku mato nejaky vliv na rizeni neboli na trepani s volantem totiz ted jsem koupil iso a ty silenbloky jsou tam naopak a trepe se my volant pritom vim ze pneu je dobre vyvazene ale jeste nevim sbihavost diky za kazdou radu
Šipka na silentbloku musí být ke značce/nálitku na tom kroužku, do kterýho se lisuje, tolerance +- 2mm (to píše Haynes).
Asi bych zkusil změřit sbíhavost.
Chvění řízení může dělat i lehce křivej kotouč, to bych prohlíd taky.
Pokud jsou opačně nalisovaný, stejně bych to vyměnil.
Pár cca 1100,- od FeBi.
Asi bych zkusil změřit sbíhavost.
Chvění řízení může dělat i lehce křivej kotouč, to bych prohlíd taky.
Pokud jsou opačně nalisovaný, stejně bych to vyměnil.
Pár cca 1100,- od FeBi.
Kotouce mam tyden stary takze vyskrkavam a tu sbihavost skusim jinac nove jiz mam ale na tom aute jsou taky nove a kvuli tomu je nejak nicit nechci takze to dopadne vylisovat a zpet nalisovat spravneVenca. píše:Šipka na silentbloku musí být ke značce/nálitku na tom kroužku, do kterýho se lisuje, tolerance +- 2mm (to píše Haynes).
Asi bych zkusil změřit sbíhavost.
Chvění řízení může dělat i lehce křivej kotouč, to bych prohlíd taky.
Pokud jsou opačně nalisovaný, stejně bych to vyměnil.
Pár cca 1100,- od FeBi.
Stáhnout silentblok z ramene nedestruktivně - to se asi těžko povede.BAD píše:Kotouce mam tyden stary takze vyskrkavam a tu sbihavost skusim jinac nove jiz mam ale na tom aute jsou taky nove a kvuli tomu je nejak nicit nechci takze to dopadne vylisovat a zpet nalisovat spravne
A vylisovat z toho kroužku s packou, aniž bys ho z ramene sundal - to asi taky nebude jednoduchý.