po startu (cidla, snimace, ... bohatost)

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

po startu (cidla, snimace, ... bohatost)

Příspěvek od ajfel » 11. 03. 2005 06:35

co prosim ovlivnuje bohatost smesi po startu motoru.
(dle teploty, casu po startu apod)
jake jsou tam cidla, snimace a
a jake jsou aktivni prvky nejakeho "sytice"?

kde je najdu?

jak zkontroluju funkcnost?

jde mi o 1.8i M40

pokud mi napisete cokoliv, budu rad :)

resim skubani tepleho motoru (jen po startu) - kdyz se ale parkrat poradne proslapne plyn - nejlepe se s tim clovek pak rozjede, zmizi to.
vypada to jako bohata smes po nastartovani.
(behem jizdy ok)

moc diky :!:
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Venca.

Příspěvek od Venca. » 11. 03. 2005 08:53

Je tam čidlo teploty motoru pro ŘJ.

Váha vzduchu.

Čidlo teploty nasávaného vzduchu (i u M40 ve váze, pokud se nepletu).

---
Už jsi s tím byl na diagnostice?

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 11. 03. 2005 08:58

Venca. píše:Je tam čidlo teploty motoru pro ŘJ.

Váha vzduchu.

Čidlo teploty nasávaného vzduchu (i u M40 ve váze, pokud se nepletu).

---
Už jsi s tím byl na diagnostice?
nebyl ... planuju .. (nevim zatim kde, musim zjistovat ...zajel bych hned .. kdo vi o necem v ostrave?)
(uz jsem nasel .... http://aa.bosch.cz/aa/servisni-sit.php )
vsechny cidla, cos popsal, jsou dulezite pro vlastni chod motoru po celou dobu jeho behu.
mi to dela problem jenom po startu ... pak uz ne.
v knizce "jak na to" jsem nasel teplotni casovy spinac a
ventil studeneho startu .. ale tady me nekdo opravil, ze to u M40 neni ...
...
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Venca.

Příspěvek od Venca. » 11. 03. 2005 09:25

U M40 se obohacení při studeným startu dělá ŘJ prodloužením délky vstřik. impulsu podle údaje toho čidla teploty.

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 11. 03. 2005 09:41

Venca. píše:U M40 se obohacení při studeným startu dělá ŘJ prodloužením délky vstřik. impulsu podle údaje toho čidla teploty.
moc diky za info ...
kde to cidlo prosim najdu?
moc diky
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Venca.

Příspěvek od Venca. » 11. 03. 2005 09:49

Nemám tady teď obrázek M40, ale bude to někde poblíž termostatu našroubovaný do chladicího okruhu.

Ty čidla jsou dvě, jedno je pro ŘJ a druhý pro přístrojovku (ukazatel teploty + servisní indikátor).

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 12. 07. 2005 21:35

tak jsem dnes planoval vymenit cidla pro teploty ...
este, ze me napadlo objednat u jirky i vsechny tesneni pod sani ...
sani muselo komplet dolu ...

co bylo postatne horsi, zjistil jsem, ze jedno cidlo drzi v motoru hooodne divne :(
nejde vysroubovat,je to tesnene kdovi cim :(

nastesti to bylo cidlo pro pristrojovku - aspon doufam.
vymenit slo to se dvema vyvodama - to s jednim jsem tam nechal puvodni)

nicmene .. auto po teplem startu porad blbne ...

co dalsiho muze mit prosim vliv na problemy po teplem startu?
- po pridani plynu s eto dusi a volnobeh lita kolem 700-800 a skube to
(po studenem ok, po teplem do 10minut taky ok) jizda taky uplne ok.

co to cidlo teploty nasavaneho vzduchu ve vaze? (jak psal venca)
to musim vyment celou vahu? nebo se to da koupit zvlast?

318 M40 ...

diky

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Venca.

Příspěvek od Venca. » 13. 07. 2005 17:49

Čidlo teploty nasávaného vzduchu je ve váze uvnitř.

Nevím jak u M40 (nemám možnost se teď podívat), ale u M10 samotný čidlo vyměnit nelze.

V každým případě (pokud jsi to ještě neudělal) to chce nechat prohlídnout na diagnostice (ale na skutečný, ne někde u "medvídků s kroužkama").

Z diagnostiky musí jasně vyplynout, co je v háji, jinak jsou to diletanti.

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 14. 07. 2005 04:48

Venca. píše:Čidlo teploty nasávaného vzduchu je ve váze uvnitř.

Nevím jak u M40 (nemám možnost se teď podívat), ale u M10 samotný čidlo vyměnit nelze.

V každým případě (pokud jsi to ještě neudělal) to chce nechat prohlídnout na diagnostice (ale na skutečný, ne někde u "medvídků s kroužkama").

Z diagnostiky musí jasně vyplynout, co je v háji, jinak jsou to diletanti.
kde je takova diagnostika v okoli opavy? ostravy? nebo v nejake rozumne vzdalenosti?
vsude , kde volam, mi nejdriv reknou, ze tak stare auta nedelaji, ale po chvili podle papiru zjisti, ze jo, tak ze se pry muzu objednat .. :(
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 09. 08. 2005 04:47

taaak .. a vypada to, ze problem se skubanim tepleho motoru po startu je vyreseny ....
byla to asi vaha vzduchu ...
po vymene se auto chova normalne .. (zatim prvni den) ... konecne po startu po natankovani na benzince neskacu jak koza :)
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Odpovědět