ale de to i kdyz tam je, pak sundas ten hlinikovej plech nad vyfukem, je tam
myslim na 4 srouby, pak povolis zacatek kardanu-hardy spojku, dal musis
povolit matici co je na kardanu a svira v tom stredu ten spoj prvni a druhe
casti kardanu (mezi nema je to ulozeni, pak jak to odpojis od te hardy
spojky, tak uplne odpojis tu prvni cast kardanu, zustane ti tam jen to
ulozeni a od nej dal ta druha cast az do diferaku. no pak sem povolil uz to
ulozeni (2sroubky) a jak sem mel urvanou tu gumu - predpokladam ze to budes
mit stejne, tak oddelas to ulozeni a na tom kardanu ti zustane jen to
lozisko a okolo neco z te gumy. ma se to nejak stahnout dolu to lozisko,
kazdopadne sem se asi po hodine umorne prace nastval a vzal sem flexku a to
lozisko sem napric z jedne a druhe strany cele prerizl

vezmes to nove ulozeni, na ten spoj toho kardanu to nabouchas do polohy jak
bylo to stary, ja sem to nasadil na to rukou po tam co to slo a pak sem vzal
trubku presne na to lozisko a postupne naklepal, slo to krasne, zadna krec!
jo a jeste pred tim ulozenim je segrovka, tak tu nestrat, i kdyz myslim ze
je tam na nic kdyz je to tam tak pevne nalisovany

ulozeni prisroubuj tam jak ma byt, pak pridelej predni cast kardanu, hardy
spojku, kryt vejfuku a vejfuk a je to

neni to nic hroznyho a uz vubec nic ze by se na tom nenavratne dalo neco
pokazit! takze praci zdar a sikovnejm rukam zvlast
