voda
voda
problem je ze raficka od teploty vody nechce vylest na pulku pri ceste z brna do slavkova o vikendu vylezla maximalne na tu prvni rysku obcas se tam silene klepe (ta raficka), motor m10, 1,8i
Termostat je novej ,da se nejak zmerit cidlo teploty jestli je funkcni
Nic to nedela auto jede jem me to sere
diky za radu
Termostat je novej ,da se nejak zmerit cidlo teploty jestli je funkcni
Nic to nedela auto jede jem me to sere
diky za radu
re:venca
měřil sem to čidlo který vede na budík (za studena ma nekonečnej odpor)
Divný je když mě odešel termostat tak ukazatel ukazoval v pořáku přehřátí, po výměně termostatu rafička leze nahoru za první čárkou se zastaví a spadne kousek pod ni a zůstane tam
Divný je když mě odešel termostat tak ukazatel ukazoval v pořáku přehřátí, po výměně termostatu rafička leze nahoru za první čárkou se zastaví a spadne kousek pod ni a zůstane tam
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: re:venca
v kontextu toho co pises bych to tipnul na zavzdusneni okruhu.kulich píše:měřil sem to čidlo který vede na budík (za studena ma nekonečnej odpor)
Divný je když mě odešel termostat tak ukazatel ukazoval v pořáku přehřátí, po výměně termostatu rafička leze nahoru za první čárkou se zastaví a spadne kousek pod ni a zůstane tam
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
zavzdušnění
Po nalití nové chladící směsi sem nechal otevřený víčko chladiče a průběžně dolíval směs (při běžícím motoru) , nebo se to odvzdušnuje jinak
Re: zavzdušnění
Dělám to stejně. M10 se v podstatě odvzdušní sám doléváním za běhu.kulich píše:Po nalití nové chladící směsi sem nechal otevřený víčko chladiče a průběžně dolíval směs (při běžícím motoru) , nebo se to odvzdušnuje jinak
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: zavzdušnění
topeni otevrels?kulich píše:Po nalití nové chladící směsi sem nechal otevřený víčko chladiče a průběžně dolíval směs (při běžícím motoru) , nebo se to odvzdušnuje jinak
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Poprosil bych o popis kde bych nasel čidlo studeneho startu na m40,dik.Venca. píše:Pokud má ta rafička na měřáku záchvěvy, vypadá to skutečně na měřící okruh (termostat zřejmě v pořádku).
Měřil jsi správně čidlo? M10 má celkem 3. (
1. ŘJ
2. Okruh vstřiku studeného startu
3. Servisní indikátor s ukazatelem na přístrojovce.