poraďte visco spojka

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 06. 2005 19:04

Hanis píše:
Anonymous píše:v kolone nic neseplo, ale to mohlo byt tim, ze, nemam saharu
Ono taky nic nespíná, visko spojka není elektrickej větrák. Po zahřátí dochází u viska k pozvolnému zvyšování otáček vrtule, takže pokud sedíš v koloně v autě nepoznáš vůbec nic.
akorat podle sluchu mas pocit, ze pod kapotou mas V12 :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 06. 06. 2005 04:41

Hanis píše:
Anonymous píše:v kolone nic neseplo, ale to mohlo byt tim, ze, nemam saharu
Ono taky nic nespíná, visko spojka není elektrickej větrák. Po zahřátí dochází u viska k pozvolnému zvyšování otáček vrtule, takže pokud sedíš v koloně v autě nepoznáš vůbec nic.
to "neseplo" jsem bral podle toho, ze jsem to dvojlistem papiru zastavil ...
ted mam na aute i saharu, takze uvidim ..
menil jsem i termostat - daval jsme wahler byl tam nejaky ? cross-neco ?uz nevim, videl jsem tu znacku poprve, mam ho jeste v kurfu .
saharu jsem musel trochu upravit - jelikoz tam ohuzel nesla :(
nicmene pristup tepla k vrtuli je, snad to bude "spinat" ...
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Odpovědět