servo nefacha

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

servo nefacha

Příspěvek od Flery » 13. 05. 2005 23:09

muj popis problemu je v tom ze mam v aute servo takzvane pumpu i s rizenim olej tam je ale chova se to jako kdyby to proste neslo aneb vypnes motor tocis stejne - nápady než se do toho pustim , neco spatne??? díky
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 13. 05. 2005 23:30

jediny co me napada pumpa v panu :idea: :? vrci kdyz zatacis :?: nebo klinak hoodne povolenej :shock: :lol:
sousedovi tet taky odeslo servo a pumpa jaksi prestala pumpovat :evil:
casto udelal pumpa papa kdyz nekdo dela koblizky a drzi servo nadoraz (plnej rejd) v tech vysokejch otackach se to nestaci asi mazat(chladit) a tak pumpa udela cauves :roll:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 14. 05. 2005 05:31

možnost jak jí vyzkoušet????
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 14. 05. 2005 06:59

dost casto se ta pumpa likviduje a odchazi tim ze se zataci a drzi se to "nadoraz" takze kdyz se dotoci volantem az nakonec tak je dobre to tak o par cm vratit... navic to k rejdu ten centak neprida...

Flery: Vsadil bych na tu pumpu...
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 14. 05. 2005 07:04

Zave píše:dost casto se ta pumpa likviduje a odchazi tim ze se zataci a drzi se to "nadoraz" takze kdyz se dotoci volantem az nakonec tak je dobre to tak o par cm vratit... navic to k rejdu ten centak neprida...

Flery: Vsadil bych na tu pumpu...
no to je ale hezky bez vymeny za jinou nezjistim jestli maka???
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 14. 05. 2005 07:23

Flery píše:
Zave píše:dost casto se ta pumpa likviduje a odchazi tim ze se zataci a drzi se to "nadoraz" takze kdyz se dotoci volantem az nakonec tak je dobre to tak o par cm vratit... navic to k rejdu ten centak neprida...

Flery: Vsadil bych na tu pumpu...
no to je ale hezky bez vymeny za jinou nezjistim jestli maka???
no ono muze treba makat ale nemusi davat spravny tlak...
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 14. 05. 2005 10:35

tak co menit rizeni nebo nejdriv pumpu? asi tu pumpu co??ja bych videl c1 pumpu
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 14. 05. 2005 10:42

no rizeni bych nechal asi jako posledni a zkusil bych tu pumpu... ale radeji pockej na nejakeho chytrolina, at nemas zbytecnou praci...
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 14. 05. 2005 10:43

nevim podle všeho co sem slysel ja byla pumpa měněná..ale nikdy nevis jestli ita druha neni KO uvidíme ale už mě sere se drit s volantem a zatacet jak pepek namornik...
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 14. 05. 2005 10:46

jo to se ti ani nedivim :) ale zase z toho budes mit ruky jako kladiva :D mas to misto posilovny :twisted: :)
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 14. 05. 2005 11:27

vono je to takhle asi ještě těžší než, kdyby to bylo origo bez serva, co ?

To ti teda flery nezávidím - to by mě sralo hodně - servo ubírá koně a ještě vyčerpává lidský síly :roll: ( fyzický a spolu stím i odcházej jistě i psychycký ) :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 14. 05. 2005 11:32

no tak jak se to veme rizeni uz mam tak ted uz jen a jen tu pumpu a o tej vim..takze 1asi tu pumpu a pak asi teprve to druhy :lol:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 14. 05. 2005 12:20

Flery píše:
Zave píše:jo to se ti ani nedivim :) ale zase z toho budes mit ruky jako kladiva :D mas to misto posilovny :twisted: :)
kdyz vletis do zatacky nestihas na servu..to je pruser......predstav si ze si pred zatackou vypnes motor a jezdi takhle furt..... :shock:
No a :lol: Mě to servo pořád chcalo. Prachy na přetěsnění, nebo opravy nejsou. A tak jsem sundal řemen z pumpy a jezdim bez. A taky to jde. Naopak, mě osobně, kromě zajíždění do řady aut, se jezdí o 50% líp bez serva. Je to takový tvrdší zatáčení, to mě osobně vyhovuje

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 14. 05. 2005 12:23

Tweety píše:
Flery píše:
Zave píše:jo to se ti ani nedivim :) ale zase z toho budes mit ruky jako kladiva :D mas to misto posilovny :twisted: :)
kdyz vletis do zatacky nestihas na servu..to je pruser......predstav si ze si pred zatackou vypnes motor a jezdi takhle furt..... :shock:
No a :lol: Mě to servo pořád chcalo. Prachy na přetěsnění, nebo opravy nejsou. A tak jsem sundal řemen z pumpy a jezdim bez. A taky to jde. Naopak, mě osobně, kromě zajíždění do řady aut, se jezdí o 50% líp bez serva. Je to takový tvrdší zatáčení, to mě osobně vyhovuje
Akorát parkování asi není žádnej med :roll: to pak člověk sere na to, že pak bude mít předloktí jako Popeye, když není schopen rychle vytočit rejd na místě.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 14. 05. 2005 12:26

DAN píše:
Tweety píše:
Flery píše:kdyz vletis do zatacky nestihas na servu..to je pruser......predstav si ze si pred zatackou vypnes motor a jezdi takhle furt..... :shock:
No a :lol: Mě to servo pořád chcalo. Prachy na přetěsnění, nebo opravy nejsou. A tak jsem sundal řemen z pumpy a jezdim bez. A taky to jde. Naopak, mě osobně, kromě zajíždění do řady aut, se jezdí o 50% líp bez serva. Je to takový tvrdší zatáčení, to mě osobně vyhovuje
Akorát parkování asi není žádnej med :roll: to pak člověk sere na to, že pak bude mít předloktí jako Popeye, když není schopen rychle vytočit rejd na místě.
Jak říkám, parkování je horší :? Ale to mě vcelku nevadí. Rozhodně servo je to poslední, co budu na svym autě řešit

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 14. 05. 2005 13:11

myslim že na řízení jako mechanismu se nemá co posrat aby to mělo takovej dopad, ta pumpa je nejpravděpodobnější.....pokud je tam dostatek oleje tak vrzat nebude vůbec, vrže jen když se přidírá, muj typ je ten tlak
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 14. 05. 2005 17:05

adam320 píše:myslim že na řízení jako mechanismu se nemá co posrat aby to mělo takovej dopad, ta pumpa je nejpravděpodobnější.....pokud je tam dostatek oleje tak vrzat nebude vůbec, vrže jen když se přidírá, muj typ je ten tlak
muze vrzat i s full olejem :idea:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

kumpl

Příspěvek od kumpl » 14. 05. 2005 19:17

Budto pumpa netlaci 120 baru nebo to v posilovacovi netesni a kapalina tam jen protejka.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 15. 05. 2005 00:35

Maranelo píše:
adam320 píše:myslim že na řízení jako mechanismu se nemá co posrat aby to mělo takovej dopad, ta pumpa je nejpravděpodobnější.....pokud je tam dostatek oleje tak vrzat nebude vůbec, vrže jen když se přidírá, muj typ je ten tlak
muze vrzat i s full olejem :idea:
No ale co to vrzání znamená? Buďto je přidřený nebo nějak rosypaný, v každym případě nezačne vrzat jen tak, něco se s nim musí stát a to zapříčiní malé množství oleje nebo olej špatnej, jen tak to vrzat nezačne samo od sebe
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Odpovědět