btw. informoval jsem se kolik by stala sada novych a pry 5k
zapalovaci kabely na M42
zapalovaci kabely na M42
cau shanim zapalovaci kabely na iso, jestli to nekdo prodavate nebo vite kde levne koupit poradte.
btw. informoval jsem se kolik by stala sada novych a pry 5k
btw. informoval jsem se kolik by stala sada novych a pry 5k
BMW - By My Way
V Tesle Blatná je maj, nové za hezkých 2.500,- včetně DPH
http://www.tesla-blatna.cz/cs/sada-zapa ... 43#results
...je to sice na e36 ale stejny motor...
http://www.tesla-blatna.cz/cs/sada-zapa ... 43#results
...je to sice na e36 ale stejny motor...
- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
Tak to je terno, ak sa dajú použiť aj pre E30, tak ich okamžite beriem.
Inak, u nás origo v BMW zhruba za 9 000 Sk sada, u Štangla Carol dokonca skoro 10 000 Sk a Bosch okolo 7 000 Sk, aspoň čo som sa informoval, a zo žiadneho iného motora nepasujú.
Takže za 2 500 Kč, to je fakt zadarmo..
Btw, neviete to niekto zistiť, či sú tie káble zámenné na 100%..?
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
Podle mě by to mělo jít použít na 100%, ten motor v E36 byl fakt úplně stejnej, než přišla M44, ale ta má snad jenom nějaký modifikace na sání. Jinak označení v E30 i E36 M42B18.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Řekl bych, že jou na M42 dražší proto, protože M42 má elektronický zapalování a M40 ne. Podle mě by rozhodně použít nešly.MACI píše:docela me zarazi ze 4 kably na m42 jsou 2x tak drahy jako 6 kablu na m20 a 2,5x tak drahy jako na m40, v cem je figl? vite to nekdo? a nedaly by se na m42 normalne pouzit kably z m40? prece jenom 1500 kc je docela rozdil
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
hm otazka je co vlastne jsou ty "kabely" ? kus dratu nebo je nejak pripojena elektronika ?BOOST píše:Řekl bych, že jou na M42 dražší proto, protože M42 má elektronický zapalování a M40 ne. Podle mě by rozhodně použít nešly.MACI píše:docela me zarazi ze 4 kably na m42 jsou 2x tak drahy jako 6 kablu na m20 a 2,5x tak drahy jako na m40, v cem je figl? vite to nekdo? a nedaly by se na m42 normalne pouzit kably z m40? prece jenom 1500 kc je docela rozdil
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Kabel je kus drátu, ale kdyby bylo jedno jaký je, tak se budou na všechno používat ty samý dráty a tak to není. Každej kabel má určitý parametry. Třeba by šel na ISo použít i kabel z šáde, ale stejný to podle mě nebude.[CZ]Airwolf[OC] píše: hm otazka je co vlastne jsou ty "kabely" ? kus dratu nebo je nejak pripojena elektronika ?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
A co teprve tohlebřečka píše:trosku OT ale jakto, ze na 535 M30 stoji 1.412 Kč s DPH? Nebo neumim cist?Neni to nejak malo?
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 25,201,510
lol, teď sem koukal na kable pro sebe, kterej je na Jetronic?(na něj sou dlouhý)
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 44#results
nebo
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 45#results
teď babo raď
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 44#results
nebo
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 45#results
teď babo raď
dočasný konec BMW 
on je to asi takto. dobré kabely jsou drahé a je vcelku jedno zdali jsou origo, nebo od jiného výrobce. kabel má kvalitní izolaci a vodič byvá měděný, potom koncovky mají v sobě nějaký odpor. laciné kabely nemají měděný vodič a koncovky za moc nestojí. vodič tvoří něco z uhlíku a jakéhosi vlákna. potom některé kabely mají na sobě takové kroužky proti okusu. někdy je to důležité, překousaný kabel jsem už viděl několikrát.Dan td píše:A co teprve tohlebřečka píše:trosku OT ale jakto, ze na 535 M30 stoji 1.412 Kč s DPH? Nebo neumim cist?Neni to nejak malo?
?
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 25,201,510
Rudolf
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Jezdí to na ně normálně,jenže jsou krátký a musel by jsi vyhodit ten plastovej kryt.BOOST píše:Řekl bych, že jou na M42 dražší proto, protože M42 má elektronický zapalování a M40 ne. Podle mě by rozhodně použít nešly.MACI píše:docela me zarazi ze 4 kably na m42 jsou 2x tak drahy jako 6 kablu na m20 a 2,5x tak drahy jako na m40, v cem je figl? vite to nekdo? a nedaly by se na m42 normalne pouzit kably z m40? prece jenom 1500 kc je docela rozdil
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

