rada ohledně motoru M42
rada ohledně motoru M42
Cau,
kluci poradte kdo tomu rozumi. Ted sem se byl kouknout na jednu 318iS, kdyz to nakopl, tak se z pod vika ozyvalo cca pri 2tis. rachtani nebo tak neco. Cisty mlaceni to nebylo, ale kovovej zvuk v tom byl. Pri volnobehu a pri vyssich otackach to uz potom snad nedelalo, nebo to nebylo slyset. Jinak olej vypadal zdrave, voda zadna...z vyfuku myslim jenom para. Tachometr ukazuje 196tis. Po zahrati to rachtani uz nebylo tak vyrazny. Nemuzou to byt nejaky loziska? Budu rad za Vase rady a postrehy. Jinak auto vypada hezky, takze bych ho i pokud v motoru nebude problem koupil. Diky Sonny
kluci poradte kdo tomu rozumi. Ted sem se byl kouknout na jednu 318iS, kdyz to nakopl, tak se z pod vika ozyvalo cca pri 2tis. rachtani nebo tak neco. Cisty mlaceni to nebylo, ale kovovej zvuk v tom byl. Pri volnobehu a pri vyssich otackach to uz potom snad nedelalo, nebo to nebylo slyset. Jinak olej vypadal zdrave, voda zadna...z vyfuku myslim jenom para. Tachometr ukazuje 196tis. Po zahrati to rachtani uz nebylo tak vyrazny. Nemuzou to byt nejaky loziska? Budu rad za Vase rady a postrehy. Jinak auto vypada hezky, takze bych ho i pokud v motoru nebude problem koupil. Diky Sonny
E60 530iA
ex BMW 318iS
ex BMW 318iS
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
Diky za radu, jak se tak koukam na planek motoru, tak by to ten rozvodak mohl bejt.BaVomil píše:Rozvodovej retez je f prdu.
Kdys nahodou koupis tak moc nejazdi aby ti ratez nepreskocil, pak bys mel i motor v haji.
Kdyz uz, tak to nehon do votacek.
Nikoho jinyho nic nenapada?Kdyztak mrknete sem http://www.autohifi.cz/forum_rep.php3?a ... orum_new=0 uz sme to tam resili.Diky
E60 530iA
ex BMW 318iS
ex BMW 318iS
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Rozvody a zase rozvody, Jako u M40 odchází vačka a s tím spojené další problémy u M42 jsou to rozvody, pokud to rachtá mezi 2500 až 3000 ot/min jsou opotřebené veškeré součásti rozvodů a pouze výměna napínáku nepomůže. Cena za nový materiál je cca 15000,- CZK. Zdvihátka ani vačky u M42 neodcházejí jak ti psali na www:autohifi.cz
Tady máš obrázek pro představu co by tě případně čekalo pří opravě.

Tady máš obrázek pro představu co by tě případně čekalo pří opravě.

Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Super...diky za odpoved, netusil sem ze muze byt v haji vsechno. A ta castka taky neni zanedbatelna, jeste jednou dik.Hanis píše:Rozvody a zase rozvody, Jako u M40 odchází vačka a s tím spojené další problémy u M42 jsou to rozvody, pokud to rachtá mezi 2500 až 3000 ot/min jsou opotřebené veškeré součásti rozvodů a pouze výměna napínáku nepomůže. Cena za nový materiál je cca 15000,- CZK. Zdvihátka ani vačky u M42 neodcházejí jak ti psali na www:autohifi.cz
Tady máš obrázek pro představu co by tě případně čekalo pří opravě.
E60 530iA
ex BMW 318iS
ex BMW 318iS
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha