Tlumič rázů od palivového čerpadla
Tlumič rázů od palivového čerpadla
zjistil jsem že ta součástka která je za palivovym čerpadlem je uplně rezetá a teče mi z ní benzín. Tak sem se snažil sehnat novou a řekli mě že to je tlumič rázů od pal. čerp. a že by stála nová 1600,- a na vrakáči ji neseženu protože to má každej rezavý.
Ale jeden člověk řekl, že to tam nemusí bejt a že už to po tolika letech stejně nefunguje. Co si o tom myslíte? Mám to prostě vyhodit a napojit to čerpadlo hned na trubku co jde pod autem k motoru?
Ale jeden člověk řekl, že to tam nemusí bejt a že už to po tolika letech stejně nefunguje. Co si o tom myslíte? Mám to prostě vyhodit a napojit to čerpadlo hned na trubku co jde pod autem k motoru?
Číslo dílu 16 12 1 178 035, cena v Autecu bez DPH 1364,-
Že by se to nedalo sehnat nikde levněji?
U aut co mají čerpadlo v nádrži (od února nebo března 88 čtyřválce a od 9/87 šestiválce) tahle věc vůbec není. Pravděpodobně to nebude mít vliv.

U aut co mají čerpadlo v nádrži (od února nebo března 88 čtyřválce a od 9/87 šestiválce) tahle věc vůbec není. Pravděpodobně to nebude mít vliv.
Naposledy upravil(a) Splaš dne 20. 04. 2005 21:52, celkem upraveno 1 x.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Spis bych som si tipnul ze je to spetna klapka, ne tlumic razu, na to, aby cerpadlo vykazovalo razy v dodavce paliva by muselo mit nerovnomernej chod a cerpadlo jak vime bud jede nebo ne stale konstantne. klapka je kvuli "padani" paliva spatky do nadrze, resp. aby zabranila tomu padani.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
To zní logicky, ale není to tak, kdysi jsem tenhle bazmek rozebral, není to nic než plechová piksla rozdělená pružnou membránou (guma vyztužená plechovou podložkou) na dvě komory. V jedné proudí palivo a do druhé se vydouvá ta membrána...Max-Max píše:Spis bych som si tipnul ze je to spetna klapka, ne tlumic razu, na to, aby cerpadlo vykazovalo razy v dodavce paliva by muselo mit nerovnomernej chod a cerpadlo jak vime bud jede nebo ne stale konstantne. klapka je kvuli "padani" paliva spatky do nadrze, resp. aby zabranila tomu padani.
Jak je zabráněno spadávání paliva zpět do nádrže nevím a docela by mě to zajímalo. Nějaký ventil nebo klapka by mohly být součástí čerpadla...

Ale prave na liste je ten bazmek, kterej to nepousti zpatky, ne?
ja sem tu vec u cepadla uplne vyndal, pac mi z toho taky teklo a mblbe to startovalo...vyhodil sem to a ok..
ja sem tu vec u cepadla uplne vyndal, pac mi z toho taky teklo a mblbe to startovalo...vyhodil sem to a ok..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
