
Rozvoďak - Amatérská otázka
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Kurňadarmon píše:zeptej se na bimmer.org. tam tu vuli bude vedet kazdej druhej z hlavy

hm voni sou uz asi rok prejmenovany,ale holt z hlavy to nevytlucu, sakra jak to muzes neznat
http://www.roadfly.org/bmw/forums/

- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
darmon píše:hm voni sou uz asi rok prejmenovany,ale holt z hlavy to nevytlucu, sakra jak to muzes neznathttp://www.roadfly.org/bmw/forums/


Re: Rozvoďak - Amatérská otázka
Nechci vypadat jako chytrák, ale ve všech manuálech doporučujou výměnu po 60.000 km. Navíc můj servisman mi doporučil vyměnit i kladky a napínák, k čemu je novej rozvoďák, když ti prdne napínák. V Elitu stojí komplet sada na M40 cca 4200,- Z vlastní skušenosti vím, že se na rozvodech nevyplatí moc šetřit. Oprava přetrženýho rozvoďáku + hlava apod mě vyšla cca na 12500,-Francis píše: Rozvodový řemen:
- není slyšet, klapání je od ventilů nebo rozvodů, od kliky, od ojnic, od pístů, ...
- měl by se měnit po 100.000 km nebo čtyřech letech
- dá se vyměnit v pohodě, třeba u chodníku když neprší
, stačí klíče 8, 10, 13, 17 a imbus 3 na palec rozdělovače
- cena kolem 700 Kč

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvoďak - Amatérská otázka
Tahle diskuse je o motoru M20, ten má ozubený řemen. M40 má řetěz, tam je to asi jinak.mizuh píše:Nechci vypadat jako chytrák, ale ve všech manuálech doporučujou výměnu po 60.000 km. Navíc můj servisman mi doporučil vyměnit i kladky a napínák, k čemu je novej rozvoďák, když ti prdne napínák. V Elitu stojí komplet sada na M40 cca 4200,- Z vlastní skušenosti vím, že se na rozvodech nevyplatí moc šetřit. Oprava přetrženýho rozvoďáku + hlava apod mě vyšla cca na 12500,-. Pokud má někdo jiný zkušenosti rád se přiučím.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Rozvoďak - Amatérská otázka
M40 má řemen.Francis píše:Tahle diskuse je o motoru M20, ten má ozubený řemen. M40 má řetěz, tam je to asi jinak.mizuh píše:Nechci vypadat jako chytrák, ale ve všech manuálech doporučujou výměnu po 60.000 km. Navíc můj servisman mi doporučil vyměnit i kladky a napínák, k čemu je novej rozvoďák, když ti prdne napínák. V Elitu stojí komplet sada na M40 cca 4200,- Z vlastní skušenosti vím, že se na rozvodech nevyplatí moc šetřit. Oprava přetrženýho rozvoďáku + hlava apod mě vyšla cca na 12500,-. Pokud má někdo jiný zkušenosti rád se přiučím.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvoďak - Amatérská otázka
Já máloválec nikdy neměl. Beru zpět mylnou informaci. Ale na výměně řemene po 100.000 km trvámVenca píše:M40 má řemen.

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozvoďak - Amatérská otázka
A není to sada na nějaký jiný motor? Na M20 stojí napínací kladka 880 Kč, řemen 740 Kč a napínák tam není.mizuh píše:... můj servisman mi doporučil vyměnit i kladky a napínák, k čemu je novej rozvoďák, když ti prdne napínák. V Elitu stojí komplet sada na M40 cca 4200,-
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Kupča:
No napínák M20 fakt nemá. Podle údajů co mám z BMW je interval výměny řemene 60tkm. Potom, co jsem udělal motor jsem ho vyměnil po 40tkm a znavu raději po 60tkm. Pořád lepší dřív, než pak dělat hlavu. Napínací kladku je lepší taky vyměnit, ale pro jednou to vydrží. Odchází v ní ložisko.
Jak psal Francis ty ceny jsou takové. Jen řemen kupuju dražší z jiného (snad lepšího
) materiálu, vychází na 1000 Kč.
No napínák M20 fakt nemá. Podle údajů co mám z BMW je interval výměny řemene 60tkm. Potom, co jsem udělal motor jsem ho vyměnil po 40tkm a znavu raději po 60tkm. Pořád lepší dřív, než pak dělat hlavu. Napínací kladku je lepší taky vyměnit, ale pro jednou to vydrží. Odchází v ní ložisko.
Jak psal Francis ty ceny jsou takové. Jen řemen kupuju dražší z jiného (snad lepšího

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Já mám řemen od fy. Gates. Možná jsou ceny jinde malinko jiné, občas u zdejšího prodejce autodílů servisuju počítač, tak mi nechávají slevuAnonymous píše:Jak psal Francis ty ceny jsou takové. Jen řemen kupuju dražší z jiného (snad lepšího) materiálu, vychází na 1000 Kč.

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Tak 325e se ma nechat vule 0.25mm Fakt sou tam dobry.darmon píše:hm voni sou uz asi rok prejmenovany,ale holt z hlavy to nevytlucu http://www.roadfly.org/bmw/forums/