Nestartuje

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Nestartuje

Příspěvek od Michal E21 » 11. 02. 2005 08:57

Minuly vikend, jak byly ty mrazy, tak jsem v sobotu nastartoval, naprosto v pohode, pak jsem musel koupit naftu u zrejme nic moc pumpy a v nedeli rano ani tuk. Faktem je, ze palivovy filtr nebyl odvodnen/vymenen urcite hodne dlouho, zhavice nejsou nejnovejsi (mam pripravene nove), nicmene jsem si myslel, ze dnes rano to uz chytit mohlo, ale stale nic... Mohlo tma neco zamrznout - filtr, trysky? Je fakt, ze jsou to asi zbytecne otazky, kdyz jsem nevyzkousel ani odvzdusnit palivove vedeni, vymenit ten filtr a zhavice, ci se na to vubec podivat... :-)
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 11. 02. 2005 11:31

Zkontroluj přepadové hadičky a žhavičky.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 11. 02. 2005 14:41

Přepadove hadicky? To je palivove vedeni zpet do nadrze, nebo zcela neco jineho? Jakou to ma funkcnost? Az budu mit chvilku, budu si muset te diesel poradne prohlednout...
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 11. 02. 2005 14:54

Jo, jsou to hadičky mezi vstřikama a hadička od prvního vstřiku k čerpadlu. 2x se mi stalo, že spuchřely a hodně špatně to pak startovalo. Sice to zbírá jen přepadovou naftu zpět do nádrže, ale když tečou, tak to špatně startuje. A na posledním šestém vstřiku je ucpávka.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 11. 02. 2005 15:31

Jojo, techto hadicek jsem si vsiml a premyslel jsem, na co tam mohou byt :-). Díky mrknu na to, ale je fakt, ze ta zmena, co se tyce startovani/nestartovani byla skokova... V sobotu rano pri -10 ano, v nedeli po jeste mrazivejsi noci (jedinou zmenou bylo palivo od jine pumpy) ani tuk.
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 14. 02. 2005 10:08

No vypada to, ze nejde podavaci pumpa. Nicmene jistej si nejsem, budu to zjistovat az pristi tyden. Vzdy, kdyz jsem zapnul zhaveni, tak se v jeho prubehu ozval takovy duty zvuk - myslel jsem si to, ze je to proto ze se docerpava nafta z nadrze a pak to vypne.... Coz se ted nestalo. Nebo co by mohl byt ten zvuk?
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 14. 02. 2005 10:35

A ty máš elektronické čerpadlo? To podávací pumpu v nádrži má, ale mechanické čerpadlo si saje naftu z nádrže samo.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 14. 02. 2005 13:41

Mrkni se na ten filtr...parkrat se mi stalo, ze behem kilometru to prestalo tahnout a pak zdechlo...
...celej filtr byl plnej vody a sracek z toho humusu, co tam lejem...
stacilo to vycistit...
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 14. 02. 2005 15:44

jo jo, rikal jsem si, ze ho vymenim, nehlede k tomu v knizce "jak na to" pisou, ze by se mel kazdych 10 000 km odvodnit, coz se minimalne 20t nestalo :-). Vymenim zhavice, ten filtr a uvidim, tedy doufam ze to pojede...
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 14. 02. 2005 16:00

Anonymous píše:A ty máš elektronické čerpadlo? To podávací pumpu v nádrži má, ale mechanické čerpadlo si saje naftu z nádrže samo.
Mám mechanické naftové čerpadlo, nicméně jsem se domníval, že jak je u palivového filtru ruční pumpa (v poloze "hand") na odvzdušnění palivové soustavy, tak jsem se domníval, že v poloze "drive" způsobuje čerpání paliva k naftovému čerpadlu. Jestliže si naftu bere samo mechanické čerpadlo, tak mi uniká proč jsou na palivový fitr přivedeny drátky (zřejmě čidlo něčeho)... je fakt, že na odběr, který potřebuje podavací čerpadlo mají malý průměr. Příští tyden se na to vrhnu, tento týden nemám čas, nicméně mi při startování přišlo, že tam nejde nafta...
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Odpovědět