Příspěvek
od Venca. » 04. 02. 2005 13:21
Kabel vytáhnout musíš.
Trubkový klíč podle šestihranu svíčky (W = 21 mm) nasadit,
směrem doleva - proti směru hodinových rafiček povolit a vytočit.
Novou svíčku odpovídajícího typu s předepsaným odtrhem, těsněním a čistým závitem zašroubuješ.
Utahovací moment 25 Nm.
Pokud nemáš momentový klíč, nějak to odhadni.
Třeba svíčku zatoč jen rukou, pak utáhni klíčem cca o 1/4 otáčky.
Závit jsem nikdy nemazal, a to jsem svíčku montoval asi tak 10000x.
Špatnou svíčku poznám třeba podle upálených elektrod, podle toho, že nedává jiskru.
Nebo taky dává, ale nehází jí pod tlakem, a motor nechytá a nechytá.
A svíčka je celá od benzínu a jiskru hází a hází...
Ty svíčky stojí rúzně, někde třeba 85,- Kč.
-------
Doufám, že to stačí.
Jinak, nic ve zlým, ale nějak mi děsí kvalita autoškol...