cukání

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

cukání

Příspěvek od Bobo » 31. 01. 2005 14:25

Co může způsobovat zacukávání (při jízdě na konstantní otáčky - hlavně nízké a při lehčím přidávání) při naprosto studeném motoru? Po chvíli, kdy se motor zahřál, bylo vše ok. Měl jsem v nádrži málo benzínu, ale to by snad nemělo vadit, ne? :roll: Lambda je nedávno nová - nová :wink: .
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 31. 01. 2005 14:32

mam stejnej problem, ale i pri ohratem motoru...dela to kolem 1500 rpm ...
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Badboy
Příspěvky: 62
Registrován: 16. 01. 2005 22:06
Bydliště: Slovakia-Košice

Příspěvek od Badboy » 31. 01. 2005 15:19

mne to tiež robí pri uplne studenom motore...preto zo zasady nastartujem auto a minimalne 2min. ho necham zohriat...
///M3

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 31. 01. 2005 16:16

Nebudou to svíčky ? Mě to dělalo při studeném motoru.Později mi to šlo i na 5 válců.Vyměnil jsem je a je to v poho.

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 31. 01. 2005 20:43

Proč by to svíčky dělaly jen při studeném motoru? Ale možná bych je vyměnit mohl. Stejně už jsem na nich něco přes 10 tkm najel...

Ještě nějaké nápady?
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
břečka
Příspěvky: 1471
Registrován: 23. 09. 2003 15:43
Bydliště: B r n o

Příspěvek od břečka » 31. 01. 2005 20:59

Iwan píše:mam stejnej problem, ale i pri ohratem motoru...dela to kolem 1500 rpm ...
taky me to cuka kdyz je teplej motor hlavne kdyz prsi nebo je hodne vlhko ..pak i blbe startuje.Svicky meneny nedavno :roll:
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 31. 01. 2005 21:09

taky to znám měl jsem vodu v nádrži
Velfobin zvítězil nad zlobou a nenávistí
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 31. 01. 2005 22:25

Ivo: A mohlo by to být vodou v nádrži i když to cuká jen při studeném motoru?
Jinak odkud se vezme voda v nádrži? Netěsnící uzávěr, ...?
Díky.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 31. 01. 2005 22:32

TO SE TAM NASTŘÁDÁ ČASEM
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 01. 02. 2005 13:39

břečka píše:
Iwan píše:mam stejnej problem, ale i pri ohratem motoru...dela to kolem 1500 rpm ...
taky me to cuka kdyz je teplej motor hlavne kdyz prsi nebo je hodne vlhko ..pak i blbe startuje.Svicky meneny nedavno :roll:
tak to ti navhnou kabely a pak probijej...ja mam spis problem mechanickej...nekde je nejaka vule...asi diff, pac hardy je ok..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 01. 02. 2005 13:49

Mě to kdysi dělala bývalá M10 a nakonec to byl zřejmě špatnej O-kroužek na jednom vstřiku. Prostě to tahalo falešnej vzduch.
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Uživatelský avatar
Wang
Příspěvky: 258
Registrován: 23. 05. 2004 11:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Wang » 02. 02. 2005 13:29

delala mi to voda v benzinu za studena to delava vic nez se benzin zacne hybat...zacal bych tou prisadou do benzinu na odstraneni vody a tim ze je tam min benalu to je taky jak dotankujes na vic tak to pak nedela... :idea:
Obrázek BMW je BMW Obrázek

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 03. 02. 2005 21:49

Ivo, Wang: Asi jste měli pravdu :wink: . Dotankoval jsem a nalil jsem trochu Velfobinu a je to uplně OK.
Díky.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 03. 02. 2005 22:00

Nemáš zač nejvíc na to trpí M40 motory
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 04. 02. 2005 10:34

Ivo píše:Nemáš zač nejvíc na to trpí M40 motory
Nojo, taky že mam m40 :)
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Odpovědět