Ahoj, ano je to kříženina E a SE. Limitovaný motorizacemi BMW a všechno braný s ohledem na typ tratě, aby byli podmínky možná co nejvyrovnanější pro co nejširší škálu modelů BMW. V propozicích stojí: "Úpravy nad rámec skupiny automaticky znamenají přeřazení do skupiny N4 (např. laminátové siluety, závodní speciály). O přeřazení příp. vyřazení ze závodu rozhoduje technický komisař nebo ředitel závodu."nunynek píše:ahoj,docela bych si to zajel,ale po tom co jsem četl technické propozice,tak jsem došel k názoru že mám smůlu
vůz upravený pro ZAV - E+2000 se nehodí
propozice jsou kíženina pro kategorie E+S ... nebo je to o dohodě
takže jen čumenda
Protože okruhu kde se neřadí 5ka, je jedno jestli auto má 400PS 1600kg nebo 250Ps 1000kg. Takže pokud jezdíš u EDDY E+2000, tak kategorie N4
Ale pokud úpravy nejsou natolik radikální a blížíš se spíše k SE,napiš stručnou SZ o motoru a karoserii, nechám přehodnotit kategorii.
Vyřazení je zaměřené proti vozům prolezlé rzí,"neodborně oholené" a tudíž nebezpečné. Ne proti Závodním vozům s velkým Z.