Spis krapet driv, bunky byly docela daleko takze par desetin prvniho prohrabu to urcite jeste neregistrovalo ... ale to bude ono. Sem geront .. takze Hory, mas recht, bylo to o "tom startu!"Lukas H. píše: Tam neslo o to startovat na jednicku, protoze kdyby jsi to udelal tak by jsi protnul fotobunku driv nez by tam byla nula a cas by se ti nezapocital, slo o to vychytat to tak aby jsi vystartoval v tu chvili kdy tam ta nula spadla...
Diskuze k Big srazu - po návratu domů ...
Naposledy upravil(a) LOPOLO dne 21. 08. 2006 11:04, celkem upraveno 1 x.
- Lukas H.
- Příspěvky: 52
- Registrován: 02. 02. 2004 18:29
- Bydliště: Rudná u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Ono dost zalezi na pocasi, na poslednich valkach co jsem jel byl silnej protivitr a to kazdyho o nekolik desetin zpomalilo... Nerekl bych ze jsem byl dal od cary na to tam byli jini experti.. 14,3 - 14,5 bych mel v poho zajet zalezi na startu a na pocasi... Ale dost OTcek tohle tema je o necem jinem a jak rikas nejsme u nas..LOPOLO píše:Zkusime, jen pro prdel .. i kdyz ted uz vim kde byla chyba Ja bych rek covece ze by to mohlo bejt tak 0,8 pokud pojedes na slickach a ja normalne. Na poslednich valkach co jsi jel jsi mel 14,5 a to bylo jeste bez klacku a dal od fotobunky. rekneme ze se ti to fakt hodne povede a zajedes 14,4. Ja jel na klacek na 225tkach 13,67. minimalne o desetinu prijdes s klackem, spis o dve. Tohle je ale debata spis na bmwklub nez sem .. tady jsou cistici kteri neprejou ohnivejm diskuzim .. zkusime to, muj tip je 0,8 - 0,9. Vterinu sem asi fakt prepisk.Lukas H. píše: Jj to klidne muzem, rekl bych ze mi vic jak 6 desetin nedas, prave tech 6 desetin jsi mohl na tom startu prochrapat, to vis to je hned...
Zrozen v Německu, doma na celém světě...
inu koukám že už se to tady pěkně rozjelo
Organizace tohoto srazu pro nás hlavní organizátory začala v březnu a už od té doby sme zajišťovali všechny potřebné věci počínaje výběrem lokality, jejím pronájmem až po nákupy pytlů na odpadky (děkuji všem co je používali ) . Postupem času se dařilo stále přesněji ladit program a díky množství registrovaných sme si zhruba udělali představu kolik lidí by asi chtělo přijet.
A v pátek od rána to začlo odvozem všech věcí nashromážděných pro použití na sraz partou okolo Petra a Bodieho. Já s co-driverem Lupikem, Zuzkou a Evčou sme dorazili po třetí hodině. Založili sme první kempovací řadu a postupně sme se začali zabydlovat, leštit auta (holky odvedly skvělou práci ) a následně když začali jezdit první auta sme se přesunuli ke vjezdu, kde byl náš hlavní registrační post. Během pátku přijelo 72 aut což vyplívalo z registrací na internetu a mě osobně to příjemně překvapilo že si tolik lidí chce užít sraz opravdu celý včetně divoké první noci . My u vjezdu sme neměli noc divokou ale pjekně ledovou hlavně díky větru, kterej se navečer rozfoukal, ale i přesto sme vydrželi a posledního účastníka sme zaregistrovali v půl jedenácté.
Poté následoval konečně přesun do centra dění kde se mi během pár hodin povedlo pokecat se známými. Všem, kteří mě zásobovali tekutým kabátem děkuji Abych byl aspoň trochu použitelný druhý den, šel se si někdy mezi 1 a 2 hodinou raději lehnout a za duc buc techna od George a pokřikování Fikuxova sem usnul abych se zas mohl kolem půl pátý mohl probudit když si Fikux hlasitě stěžoval na zničenou vlajku, Magiccc na málo napsanejch céček na skle apod. No podařilo se eště usnout abych mohl v půl sedmé vstanout, rozkoukat se a začít stavět RZetu.
Po stavbě RZety se výběrčí tým opět přesunul na předsunutoou hlídku a tam sme vydrželi až do pozdního odpoledne a to pořád na pekelnym sluníčku (no příště už si ten altánek vezmem ) Tady bych chtěl poděkovat všem kteří si na nás vzpomněli a přišli si i s námi pokecat, morálně i materiálně nás podpořit - byli sme moc rádi.
Již od rána začali jezdit další a další auta z čehož bylo 78 neregistrovaných, což nám ve finále udělalo trošku zmatek v registracích na RZetu a sprinty, protože se tím zkomplikovaly zápisy do systému časomíry. Snad se to podaří do příště nějak zjednodušit.
Celkově sme ve finále napočítali 189 aut a s VIP auty sme se přehoupli přes hranici 200, což bylo číslo, se kterým sme bohužel opravdu nepočitali. Tento nepoměr mezi registrovanými a lidmi, kteří nakonec přijeli se samozřejmě projevil ať už nedostatkem srazových samolepek, pytlů na odpadky či záchodovou kapacitou
ad. záchody - fakt to není levná sranda takže sme vycházeli z počtu registrovaných účastníků; ten byl ovšem znatelně překročen, takže se řešilo v sobotu kolem poledne aspoň vyčištění (jako na potvoru měli toi-toiáři hlavní akci na festu v Trutnově, tak trvalo 3 hoďky než se k nám dokodrcali) .
no abych se zas vrátil ke hlavnímu dění - dopledne se rozjela RZeta a z našeho místečka u vjezdu sem sledoval jak někteří jezdili na čas, někteří pro srandu ale všichni si to celkem uživali i navzodry vedru. I já sem si v přestávkách, kdy zrovna nikdo nepřijížděl vyměnil zadní kolesa na Eleanoře za driftovací a jel sem si vyzkoušet eRZetku - první dvě jízdy sem jel jen záměrně pro diváky s maximálními drifty a třetí sem si vyzkoušel na čas, ale přecejenom je to 1,5 tunová bestie a vzadu sem měl už jen zbytkový pneu, který drželi tak málo, že to klouzalo úplně samo I přesto sem zajel aspoň 1:03,75 .
Pak byla trať eRZetky zpřístupněna pro volné jízdy a časomíra se přesunula na sprinty. Toho sem několikrát využil a povozil sem své i cizí slečny a kamarády. Trošku sme pogumovali povrch letiště obstarožní TRX gumou a pak sem se opět vrátil na své stanoviště, kde sme vydrželi ještě asi dvě hodiny a když už přestali jezdit nový účastníci a byla zastavena registrace do sprintů, tak sem přezul na road-legal kola na Mirasovo doporučení sme se ve stadiu těsně před fyzickými zhroucením jeli v pár lidech vykoupat do Jizery.
To se ukázalo jako velmi dobrý nápad a velmi nás to osvěžilo. Vrátili sme se přesně na poslední sprinty před vyhlašováním výsledků. Tady bohužel vznikl problém a vyhlášení výsledků bylo předčasně ohlášeno. Museli sme totiž přezkoumat všechny výsledky, rozdělit správně do skupin a vypsat podle toho diplomy (díky za ně Zuzy). Díky celodenní únavě sme bohužel přehlédli s Petrem PETův čas z jednoho sprintu a tímto se mu ještě jednou omlouváme. Byl odměněn následně - cenu nechť si vyzvedne u Mrcy .
Po sprintech a vyhlášení přišla na řadu spanilka, na kterou sem se těšil nejvíc. A vskutku se vyvedla, až na jeden drobný trhanec sme se celou dobu udrželi pospolu a byl další pěkný zážitek zvlášť při otočce u hradu Kost. Těm kteří by si přáli delší spanilku se zatím omlouváme, ale netroufli sme si kvůli obavě o roztrhání kolony zatím na delší trasu přes větší město - ale zkusíme to asi příště.
Po spanilce většina lidí odjela, ale my a asi ještě dalších 30 aut vydrželo i přes pernou noc s deštěm
v neděli pak následoval úklid plochy, rozloučení se všemi, návštěva hradu Kost, obídek a pak cesta domů...
Organizace tohoto srazu pro nás hlavní organizátory začala v březnu a už od té doby sme zajišťovali všechny potřebné věci počínaje výběrem lokality, jejím pronájmem až po nákupy pytlů na odpadky (děkuji všem co je používali ) . Postupem času se dařilo stále přesněji ladit program a díky množství registrovaných sme si zhruba udělali představu kolik lidí by asi chtělo přijet.
A v pátek od rána to začlo odvozem všech věcí nashromážděných pro použití na sraz partou okolo Petra a Bodieho. Já s co-driverem Lupikem, Zuzkou a Evčou sme dorazili po třetí hodině. Založili sme první kempovací řadu a postupně sme se začali zabydlovat, leštit auta (holky odvedly skvělou práci ) a následně když začali jezdit první auta sme se přesunuli ke vjezdu, kde byl náš hlavní registrační post. Během pátku přijelo 72 aut což vyplívalo z registrací na internetu a mě osobně to příjemně překvapilo že si tolik lidí chce užít sraz opravdu celý včetně divoké první noci . My u vjezdu sme neměli noc divokou ale pjekně ledovou hlavně díky větru, kterej se navečer rozfoukal, ale i přesto sme vydrželi a posledního účastníka sme zaregistrovali v půl jedenácté.
Poté následoval konečně přesun do centra dění kde se mi během pár hodin povedlo pokecat se známými. Všem, kteří mě zásobovali tekutým kabátem děkuji Abych byl aspoň trochu použitelný druhý den, šel se si někdy mezi 1 a 2 hodinou raději lehnout a za duc buc techna od George a pokřikování Fikuxova sem usnul abych se zas mohl kolem půl pátý mohl probudit když si Fikux hlasitě stěžoval na zničenou vlajku, Magiccc na málo napsanejch céček na skle apod. No podařilo se eště usnout abych mohl v půl sedmé vstanout, rozkoukat se a začít stavět RZetu.
Po stavbě RZety se výběrčí tým opět přesunul na předsunutoou hlídku a tam sme vydrželi až do pozdního odpoledne a to pořád na pekelnym sluníčku (no příště už si ten altánek vezmem ) Tady bych chtěl poděkovat všem kteří si na nás vzpomněli a přišli si i s námi pokecat, morálně i materiálně nás podpořit - byli sme moc rádi.
Již od rána začali jezdit další a další auta z čehož bylo 78 neregistrovaných, což nám ve finále udělalo trošku zmatek v registracích na RZetu a sprinty, protože se tím zkomplikovaly zápisy do systému časomíry. Snad se to podaří do příště nějak zjednodušit.
Celkově sme ve finále napočítali 189 aut a s VIP auty sme se přehoupli přes hranici 200, což bylo číslo, se kterým sme bohužel opravdu nepočitali. Tento nepoměr mezi registrovanými a lidmi, kteří nakonec přijeli se samozřejmě projevil ať už nedostatkem srazových samolepek, pytlů na odpadky či záchodovou kapacitou
ad. záchody - fakt to není levná sranda takže sme vycházeli z počtu registrovaných účastníků; ten byl ovšem znatelně překročen, takže se řešilo v sobotu kolem poledne aspoň vyčištění (jako na potvoru měli toi-toiáři hlavní akci na festu v Trutnově, tak trvalo 3 hoďky než se k nám dokodrcali) .
no abych se zas vrátil ke hlavnímu dění - dopledne se rozjela RZeta a z našeho místečka u vjezdu sem sledoval jak někteří jezdili na čas, někteří pro srandu ale všichni si to celkem uživali i navzodry vedru. I já sem si v přestávkách, kdy zrovna nikdo nepřijížděl vyměnil zadní kolesa na Eleanoře za driftovací a jel sem si vyzkoušet eRZetku - první dvě jízdy sem jel jen záměrně pro diváky s maximálními drifty a třetí sem si vyzkoušel na čas, ale přecejenom je to 1,5 tunová bestie a vzadu sem měl už jen zbytkový pneu, který drželi tak málo, že to klouzalo úplně samo I přesto sem zajel aspoň 1:03,75 .
Pak byla trať eRZetky zpřístupněna pro volné jízdy a časomíra se přesunula na sprinty. Toho sem několikrát využil a povozil sem své i cizí slečny a kamarády. Trošku sme pogumovali povrch letiště obstarožní TRX gumou a pak sem se opět vrátil na své stanoviště, kde sme vydrželi ještě asi dvě hodiny a když už přestali jezdit nový účastníci a byla zastavena registrace do sprintů, tak sem přezul na road-legal kola na Mirasovo doporučení sme se ve stadiu těsně před fyzickými zhroucením jeli v pár lidech vykoupat do Jizery.
To se ukázalo jako velmi dobrý nápad a velmi nás to osvěžilo. Vrátili sme se přesně na poslední sprinty před vyhlašováním výsledků. Tady bohužel vznikl problém a vyhlášení výsledků bylo předčasně ohlášeno. Museli sme totiž přezkoumat všechny výsledky, rozdělit správně do skupin a vypsat podle toho diplomy (díky za ně Zuzy). Díky celodenní únavě sme bohužel přehlédli s Petrem PETův čas z jednoho sprintu a tímto se mu ještě jednou omlouváme. Byl odměněn následně - cenu nechť si vyzvedne u Mrcy .
Po sprintech a vyhlášení přišla na řadu spanilka, na kterou sem se těšil nejvíc. A vskutku se vyvedla, až na jeden drobný trhanec sme se celou dobu udrželi pospolu a byl další pěkný zážitek zvlášť při otočce u hradu Kost. Těm kteří by si přáli delší spanilku se zatím omlouváme, ale netroufli sme si kvůli obavě o roztrhání kolony zatím na delší trasu přes větší město - ale zkusíme to asi příště.
Po spanilce většina lidí odjela, ale my a asi ještě dalších 30 aut vydrželo i přes pernou noc s deštěm
v neděli pak následoval úklid plochy, rozloučení se všemi, návštěva hradu Kost, obídek a pak cesta domů...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Tak už jsem někde psal, ale zhodnocení, moc né, předem bych chtěl poděkovat všem co do toho šli a zorganizovali, bylo to naprosto bez chyb. Dorazil jsem navečer v pátek po lehkém bloudění, u vstupu mě obsloužily dvě blondýny a pokračoval jsem dál. Našel pár starých známých a pustil se do piv. Cenovka mi přišla normání, cena steaků taky, rohlíky ráno byly horší, zato ji vynahradily výstřihy obsluhy, tak jsem skousnul i to. Po několika pivkách jsem se nacpal ke vstupu a trošku ovlivněn alkoholem jsme udělali s Lupíkem pár rozhovorů, pak došla baterka. No už byla docela tma, tak jsme si rozjeli svojí akcičku u auta a myslim že jsme se vcelku bavili, i když občas musel někdo autí strčit. No ani nevim jak jsem se dostal do auta a usnul a už bylo ráno a probudil jsem se za rachotu BMW co právě zkoušely RZ. Bylo mi dost zle a tak jsem si řekl že na RZ kašlu abych jí nehodil, ale srdce bylo silnější, tak jsem si to párkrát projel a asi mi to dost pomohlo, protože jsem byl zas v dobré náladě a trošku svěží, ale skupinka ostatních co také večer nešli spát na tom nebyla o moc lépe co??? Doufám že se sem dostane více fotek z pátku večera a od Lupíka čekám veselé videjko, takže díky kluci a děvčata, že jste to takhle supr zvládly, sám bych to neudělal líp.
TOi-TOi nemám výhrady, nepoužil jsem ani jednou, ale maximálně ocenuji barel s vodou, který mě velice osvěžil a probral
DC: Ty časy RZ, jak se v tom nějak přesněji pohybovat, trošku se v tom ztrácim, to pořadí je nějaký zamotaný nebo nevim
TOi-TOi nemám výhrady, nepoužil jsem ani jednou, ale maximálně ocenuji barel s vodou, který mě velice osvěžil a probral
DC: Ty časy RZ, jak se v tom nějak přesněji pohybovat, trošku se v tom ztrácim, to pořadí je nějaký zamotaný nebo nevim
[oo]=[][]=[oo] E36 328 Coupe+OO=[][]=OO E34 520iLPG Touring
všem kritikům: dík za vaše názory - sou to pro nás rozhodně témata k dalšímu zamyšlení a sme si vědomi že je co vylepšovat, ale snad se vám tam i tak líbilo
ad počasí: měl sem objednaný polojasno ale nahoře to nějak zbabrali a dodali tropický jasno; polojasno bylo až v neděli
ad počet aut: tohle se ukázalo jako kámen úrazu - ale potvrdilo se jasný - čím přesnější je počet registrovaných, tím kvalitnější služby - asi i díky počasí přijelo prostě víc aut, než se kterejma se dalo počítat - za to sme rádi a děkujeme za účast
ad automat na kafe: příště už určitě bude
ad počasí: měl sem objednaný polojasno ale nahoře to nějak zbabrali a dodali tropický jasno; polojasno bylo až v neděli
ad počet aut: tohle se ukázalo jako kámen úrazu - ale potvrdilo se jasný - čím přesnější je počet registrovaných, tím kvalitnější služby - asi i díky počasí přijelo prostě víc aut, než se kterejma se dalo počítat - za to sme rádi a děkujeme za účast
ad automat na kafe: příště už určitě bude
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Aha, tak to je to co jsem nevěděl, takže to je super, na to že jsem měl jako spolujezdce opici a jel jsem hned na ostro bez zkouškyDC píše:2 George: jeli se tři měřené jízdy a dvě lepší se sčítali
Akorát je trošku divný třeba 318is - obsah 3500 nebo obsah 1000 no takže vlastně ani nevim, jestli bylo přede mnou nějaký IS, nebo ne Ale i tak super, jsem řikal že se musim dostat alespon do třicítky
[oo]=[][]=[oo] E36 328 Coupe+OO=[][]=OO E34 520iLPG Touring
jo byly tam nekterý trable okolo zadávání aut do systému časomíry - tam kde je třeba 318iS s 3500, tak je tam samozřejmě nabastlenej jinej motor; tam kde je 1000, tak nebyl zadán objem obsluhou časomíry
a ještě všem: sem moc rád že během srazu nedošlo pokud je mi známo k žádné větší kolizi a vše proběhlo co se týče tohoto v pořádku
a ještě všem: sem moc rád že během srazu nedošlo pokud je mi známo k žádné větší kolizi a vše proběhlo co se týče tohoto v pořádku
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
LOPOLO píše:Spis krapet driv, bunky byly docela daleko takze par desetin prvniho prohrabu to urcite jeste neregistrovalo ... ale to bude ono. Sem geront .. takze Hory, mas recht, bylo to o startu!Lukas H. píše: Tam neslo o to startovat na jednicku, protoze kdyby jsi to udelal tak by jsi protnul fotobunku driv nez by tam byla nula a cas by se ti nezapocital, slo o to vychytat to tak aby jsi vystartoval v tu chvili kdy tam ta nula spadla...
e30 325iT, e30 320i, e30 320i, e30 325i, e30 318is, e34 535i, e30 335i, e30 318isT, e30 320iTM50, e30 327iT, e36 318is, e30 316iT, e30 327i, e39 528i, e36 320iT
- Huska
- Příspěvky: 2367
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Lukáši vyvedu tě z omylu, protože s tím odpočítáváním to nebylo tip-ťop. Třetí jízdu s Flerym jsem jednoznačně vyjel za Flerym dřív (já vyjel na "1") ... a byl jsem smířen s neplatností 3tího sprintu, ale oběma se nám časy regulérně započetly takže jak tu psal Petr byl někde malý problém s kalibrací.Lukas H. píše:[Tam neslo o to startovat na jednicku, protoze kdyby jsi to udelal tak by jsi protnul fotobunku driv nez by tam byla nula a cas by se ti nezapocital, slo o to vychytat to tak aby jsi vystartoval v tu chvili kdy tam ta nula spadla...
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
Konečně jsem tak nějak schopen poskládat slova, tak zkusim napsat i mé dojmy z tohoto srazu. V pátek hned po práci sem letěl pro kábro a jeli sme je s Miquelem naleštit na pumpu. Když sem si liboval jaký máme super čas a že vše v klidu stíháme, tak sem začal luxovat auto, abych spal v čistym a zjistil že sem nechal doma spacák. Hned z časové rezervičky byla časová tíseň no nakonec sme dorazili na Čerňák zavčasu. Na sraz sme dojeli s kolonou z Prahy cca 10 aut. Zaparkovali, hoooodně rychle namíchali drinky a pustili se do nich s velkou vervou ta verva nakonec byla až tak veliká, že vyústila v mé nekontrolované křičení a prozkoumávání terénu pod stínem vlajky (teda do tý doby než jí Magiccccccc zlomil) Tímto bych se rád všem omluvil které sme s Lupíkem navštívili a obtěžovali Ráno bylo velice krušný ... 2 hodiny spánku mi toho moc nedaly tak sem trpěl, ale určitě sem nebyl sám v tomto stavu RZ sem jel spíš pro zábavu a jak psal George_D tak mě taky velice probrala sprinty sem na horku zvládnul dvakrát, pak sem se jel koupat do toho potůčku Jizery nebo jak se to jmenoval
Spanilka byla úplně skvělá až na pár vypadnutí aparatury v autě, kdy mi vypínal zesilovač (nejspíš z přehřátí) a mít v zrcátku po 90% spanilky Hanise s jeho kráskou, byla o to ještě lepší podívaná
Sobotní večer se nesl aspoň u mě v odpočinkovém režimu. Na jídlo a pití si nestěžuju. Neměl sem sebou vůbec nic, tak sem byl vděčen za vše a obsluha byla více jak příjemná
Takže ještě jednou chlapi díky moc !!!!!!!!!!!!!!! Nic nekritizuju, protože líp bych to nezorganizoval ani jááááá
BMW Zdar a těšim se na bifteky na přehlídku fotek a videí
Spanilka byla úplně skvělá až na pár vypadnutí aparatury v autě, kdy mi vypínal zesilovač (nejspíš z přehřátí) a mít v zrcátku po 90% spanilky Hanise s jeho kráskou, byla o to ještě lepší podívaná
Sobotní večer se nesl aspoň u mě v odpočinkovém režimu. Na jídlo a pití si nestěžuju. Neměl sem sebou vůbec nic, tak sem byl vděčen za vše a obsluha byla více jak příjemná
Takže ještě jednou chlapi díky moc !!!!!!!!!!!!!!! Nic nekritizuju, protože líp bych to nezorganizoval ani jááááá
BMW Zdar a těšim se na bifteky na přehlídku fotek a videí
Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Uff ...
Díky všem organizátorům, byla to velmi vydařená akce, zvlášť v pátek v noci díky které jsem sobotní den prožil v lehké euforii Čekání na sprinty mohlo být o něco kratší, ale to bych asi ani nebyl já, kdybych si nerejpnul
Díky všem organizátorům, byla to velmi vydařená akce, zvlášť v pátek v noci díky které jsem sobotní den prožil v lehké euforii Čekání na sprinty mohlo být o něco kratší, ale to bych asi ani nebyl já, kdybych si nerejpnul
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takže já jsem ani nepoděkoval za úžasnej sraz. RZta byla skvělá
Jsem moc vděčnej za to, že někdo zorganizoval takovejhle sraz, takže si myslím, že kritika neni na místě. Měli jsme se kde vysrat, kde nažrat a napít, víc nikdo nepotřebuje, takže jestli se někomu něco nezdá, může jet příště do Hiltonu.
K cenám: Je to sraz, který stál lidi spoustu námahy a já ty ceny prostě respěktuju tečka !
Moc jsem si to užil, sice mi bylo celou sobotu docela blbě, takže jsem si ani s nikým moc nepokecal , ale ježdění bylo bomba. Prostě super sraz.
Organizátorům a všem, kteří se podíleli na srazu MOC A MOC DĚKUJU !!!
Jsem moc vděčnej za to, že někdo zorganizoval takovejhle sraz, takže si myslím, že kritika neni na místě. Měli jsme se kde vysrat, kde nažrat a napít, víc nikdo nepotřebuje, takže jestli se někomu něco nezdá, může jet příště do Hiltonu.
K cenám: Je to sraz, který stál lidi spoustu námahy a já ty ceny prostě respěktuju tečka !
Moc jsem si to užil, sice mi bylo celou sobotu docela blbě, takže jsem si ani s nikým moc nepokecal , ale ježdění bylo bomba. Prostě super sraz.
Organizátorům a všem, kteří se podíleli na srazu MOC A MOC DĚKUJU !!!
Měl sem kufr plnej bordelu a tak se ten zesík moc nestačil chladit ... a ty máš velký mínus, protože odjet bez rozloučení, to se nedělá více po icq, ať to tady neházíme OTGeorge_D píše:Fikux: no musíš na tý aparatuře ještě zapracovat Já měl spíš opačný problém že chcíplo při hudbě auto
Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"
To jo no, ale naposled už jste byli tak vykalený, že už jste to skoro neutlačili a řvali jen tak to odbrzdi né, ale ono to odbržděný bylo noLOPOLO píše:nekolikratGeorge_D píše:Fikux: no musíš na tý aparatuře ještě zapracovat Já měl spíš opačný problém že chcíplo při hudbě auto
[oo]=[][]=[oo] E36 328 Coupe+OO=[][]=OO E34 520iLPG Touring
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
IS motor před tebou byl........George_D píše:Aha, tak to je to co jsem nevěděl, takže to je super, na to že jsem měl jako spolujezdce opici a jel jsem hned na ostro bez zkouškyDC píše:2 George: jeli se tři měřené jízdy a dvě lepší se sčítali
Akorát je trošku divný třeba 318is - obsah 3500 nebo obsah 1000 no takže vlastně ani nevim, jestli bylo přede mnou nějaký IS, nebo ne Ale i tak super, jsem řikal že se musim dostat alespon do třicítky
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz