no cococo..ja si nestezuju..jedem spolu fikux nee?Fikux píše:2litry ve skupině s 2,ř litrama?
Big BMW airport sraz 18.-20.8.2006 /// dík, ende...
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
co to meles.[CZ]Airwolf[OC] píše:kolik metrů vlastně měla dráha minule v Plešnicích ? jak koukám na ten seznam, tak iSa jsou v 2+ litrech...už ale v Plešnicích se ukázalo, že nemají moc nárok proti 2,5 litrům...sprint je něco jiného než RZ...
naopak v plešnicích iSa solidně zatápěla 2.5litrům
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Tak jsem koukal na ten rozpis kategorií na sprinty a nevím jak je to divně rozdělený. Nevím proč to nemůže být rozdělený jako je to běžný na jiných srazech.
1kategorie do 2000cm
2kategorie do 2500cm
3kategorie do 3000cm
4kategorie do 3500cm
Taky jsem koukal proč třeba PROX, který má obsah 3,2 jede ve 2kategorii, když by měl být ve 3tí kategorii.
Konkrétně u mě který mám 2,8i tak jedu s M3 která má obsah 3,2 a ten výkon je úplně někde jinde a další.
Nejde mě o to jestli to vyhraju nebo ne, ale jde o to že to nemá ani cenu stát na startu s M3(to by mě musel dát do půlky náskok).
Zkuste to ještě promyslet.
1kategorie do 2000cm
2kategorie do 2500cm
3kategorie do 3000cm
4kategorie do 3500cm
Taky jsem koukal proč třeba PROX, který má obsah 3,2 jede ve 2kategorii, když by měl být ve 3tí kategorii.
Konkrétně u mě který mám 2,8i tak jedu s M3 která má obsah 3,2 a ten výkon je úplně někde jinde a další.
Nejde mě o to jestli to vyhraju nebo ne, ale jde o to že to nemá ani cenu stát na startu s M3(to by mě musel dát do půlky náskok).
Zkuste to ještě promyslet.
nebude to tim, že 732iA je dost líná záležitost?sailem píše:Tak jsem koukal na ten rozpis kategorií na sprinty a nevím jak je to divně rozdělený. Nevím proč to nemůže být rozdělený jako je to běžný na jiných srazech.
1kategorie do 2000cm
2kategorie do 2500cm
3kategorie do 3000cm
4kategorie do 3500cm
Taky jsem koukal proč třeba PROX, který má obsah 3,2 jede ve 2kategorii, když by měl být ve 3tí kategorii.
Konkrétně u mě který mám 2,8i tak jedu s M3 která má obsah 3,2 a ten výkon je úplně někde jinde a další.
Nejde mě o to jestli to vyhraju nebo ne, ale jde o to že to nemá ani cenu stát na startu s M3(to by mě musel dát do půlky náskok).
Zkuste to ještě promyslet.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
ihmo je to rezdeleny dobre..ja si nestezuju vzdycky se najde nekdo komu to nebude vyhovovat.. myslim ze jde hlavne o to minimalizovat ty nespokojeny..coz se ted myslim ceklem povedlo..a ze je to tak vsude? zmena je zivot ne, aspon ted majitele M20B20 maji vetsi sanci nez kdyz jezdily s iS..sailem píše:To je jedno jestli je líná nebo ne, ale ten obsah je obsah. Jinde se tě taky neptaj jestli to je líný nebo kolik máš koní.
Jestli to jiným vyhovuje tak proč ne
5er
Pochop, že jen podle obsahu to nejde dělat, musíš použít i rozum.sailem píše:To je jedno jestli je líná nebo ne, ale ten obsah je obsah. Jinde se tě taky neptaj jestli to je líný nebo kolik máš koní.
Jestli to jiným vyhovuje tak proč ne
732 v automatu je výkonem a hmotností na urovni 320i ne-li pod.......
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Některé případy jsou řešeny individuálně. Důležité je, že se nepojede vyřazovací systém, ale pojede se na čas. Pojedou se 3 měřené jízdy, je jedno kdo s kým. Bude se počítat nejlepší čas.
Vždy se najde někdo, kdo se bude cítit v dané skupině "handicapován".
Ale prostě se rozhodlo, že skupiny budou jen 3 vzhledem k tomu, že program u časomíry není na více skupin přizpůsoben a případná inprovizace by mohla způsobit problémy, resp. by to pomalu odsýpalo....
Takže lidi, berte to sportovně
Vždy se najde někdo, kdo se bude cítit v dané skupině "handicapován".
Ale prostě se rozhodlo, že skupiny budou jen 3 vzhledem k tomu, že program u časomíry není na více skupin přizpůsoben a případná inprovizace by mohla způsobit problémy, resp. by to pomalu odsýpalo....
Takže lidi, berte to sportovně
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring
panove a damy, rozdeleni do kategorii je vzdy svizelna vec, diky programovemu vybaveni casomiry sme se rozhodli udelat "pouze" 3 kategorie + diesel
do kategorii sem prideloval dle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi a budiz pro vas dulezitou informaci ze sprinty nebudou vyrazovaci ale podle nejlepe zajeteho casu, cimz si budete mit moznost porovnat casy mezi sebou
do kategorii sem prideloval dle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi a budiz pro vas dulezitou informaci ze sprinty nebudou vyrazovaci ale podle nejlepe zajeteho casu, cimz si budete mit moznost porovnat casy mezi sebou
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Přesné označení je VARTA BLUE DYNAMIC a to buď SP nebo HP (standard, nebo high)Petr237 píše:Ještě jsem zapoměl, že bude možnost nechat přeměřit autobaterie, případně zakoupit na místě nové. Jedná se o značku VARTA.
Případní zájemci nechť pošlou SZ s informacemi o požadované Ah.
Měly by být za akční ceny. 55Ah, 72Ah, 100Ah.... aj
Příklad: 12V 44Ah, běžná cena 1379,- , akční cena 1103,- (ceny bez DPH)
PS. jedná se o velice kvalitní baterie, VARTA by tam měla mít svůj firemní stánek + veškeré vybavení pro proměřování baterií.
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Teda co to slysim ??? 732iA je lina zalezitost a ze ji pojede 2,0 ?????
Tak panove uznavam, ze to neni zadnej zavodak, ale e30 325i me pojela pouze pokud byla v dobrym stavu a startovalo se z mista, pri startu treba ze 40 kmh rychlosti sem a tom byl dost podobne jako 325i... 320i nema zadnou sanci... neblaznete ta vaha tomu zas neubere tak moooc se 129ti konma v e30 nemuzete porazit 197k ani v tezky 7er a ten automat je nevyhoda jen pri startu pac zabira uz od spodnich otacek, ale pak uz svisti dobre, ma ostrejsi prevody nez manual a nedela chyby
Tak panove uznavam, ze to neni zadnej zavodak, ale e30 325i me pojela pouze pokud byla v dobrym stavu a startovalo se z mista, pri startu treba ze 40 kmh rychlosti sem a tom byl dost podobne jako 325i... 320i nema zadnou sanci... neblaznete ta vaha tomu zas neubere tak moooc se 129ti konma v e30 nemuzete porazit 197k ani v tezky 7er a ten automat je nevyhoda jen pri startu pac zabira uz od spodnich otacek, ale pak uz svisti dobre, ma ostrejsi prevody nez manual a nedela chyby
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, 535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
pamatuju Luboš, Hory a Vlčák...asi nejrychlejší ISaLukas-e21 píše:tvoje rozhodně ne.[CZ]Airwolf[OC] píše:Nemate nekdo poradi z minulych Plesnic sprintu ? Rad se podivam, jak iSa zatapely 2,5im.
ale Luboš co si tak vzpomínám nejel vůbec zle......
netvrdím, že ostaním to nejede, ale možná bude chyba v mezikusu (jak by řekl Max)
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring