inu koukám že už se to tady pěkně rozjelo
Organizace tohoto srazu pro nás hlavní organizátory začala v březnu a už od té doby sme zajišťovali všechny potřebné věci počínaje výběrem lokality, jejím pronájmem až po nákupy pytlů na odpadky (děkuji všem co je používali

) . Postupem času se dařilo stále přesněji ladit program a díky množství registrovaných sme si zhruba udělali představu kolik lidí by asi chtělo přijet.
A v pátek od rána to začlo odvozem všech věcí nashromážděných pro použití na sraz partou okolo Petra a Bodieho. Já s co-driverem Lupikem, Zuzkou a Evčou sme dorazili po třetí hodině. Založili sme první kempovací řadu a postupně sme se začali zabydlovat, leštit auta (holky odvedly skvělou práci

) a následně když začali jezdit první auta sme se přesunuli ke vjezdu, kde byl náš hlavní registrační post. Během pátku přijelo 72 aut což vyplívalo z registrací na internetu a mě osobně to příjemně překvapilo že si tolik lidí chce užít sraz opravdu celý včetně divoké první noci

. My u vjezdu sme neměli noc divokou ale pjekně ledovou hlavně díky větru, kterej se navečer rozfoukal, ale i přesto sme vydrželi a posledního účastníka sme zaregistrovali v půl jedenácté.
Poté následoval konečně přesun do centra dění kde se mi během pár hodin povedlo pokecat se známými. Všem, kteří mě zásobovali tekutým kabátem děkuji

Abych byl aspoň trochu použitelný druhý den, šel se si někdy mezi 1 a 2 hodinou raději lehnout a za duc buc techna od George a pokřikování Fikuxova sem usnul abych se zas mohl kolem půl pátý mohl probudit když si Fikux hlasitě stěžoval na zničenou vlajku, Magiccc na málo napsanejch céček na skle apod.

No podařilo se eště usnout abych mohl v půl sedmé vstanout, rozkoukat se a začít stavět RZetu.
Po stavbě RZety se výběrčí tým opět přesunul na předsunutoou hlídku a tam sme vydrželi až do pozdního odpoledne a to pořád na pekelnym sluníčku (no příště už si ten altánek vezmem

) Tady bych chtěl poděkovat všem kteří si na nás vzpomněli a přišli si i s námi pokecat, morálně i materiálně nás podpořit - byli sme moc rádi.
Již od rána začali jezdit další a další auta z čehož bylo 78 neregistrovaných, což nám ve finále udělalo trošku zmatek v registracích na RZetu a sprinty, protože se tím zkomplikovaly zápisy do systému časomíry. Snad se to podaří do příště nějak zjednodušit.
Celkově sme ve finále napočítali 189 aut a s VIP auty sme se přehoupli přes hranici 200, což bylo číslo, se kterým sme bohužel opravdu nepočitali. Tento nepoměr mezi registrovanými a lidmi, kteří nakonec přijeli se samozřejmě projevil ať už nedostatkem srazových samolepek, pytlů na odpadky či záchodovou kapacitou
ad. záchody - fakt to není levná sranda takže sme vycházeli z počtu registrovaných účastníků; ten byl ovšem znatelně překročen, takže se řešilo v sobotu kolem poledne aspoň vyčištění (jako na potvoru měli toi-toiáři hlavní akci na festu v Trutnově, tak trvalo 3 hoďky než se k nám dokodrcali) .
no abych se zas vrátil ke hlavnímu dění - dopledne se rozjela RZeta a z našeho místečka u vjezdu sem sledoval jak někteří jezdili na čas, někteří pro srandu ale všichni si to celkem uživali i navzodry vedru. I já sem si v přestávkách, kdy zrovna nikdo nepřijížděl vyměnil zadní kolesa na Eleanoře za driftovací a jel sem si vyzkoušet eRZetku - první dvě jízdy sem jel jen záměrně pro diváky s maximálními drifty a třetí sem si vyzkoušel na čas, ale přecejenom je to 1,5 tunová bestie a vzadu sem měl už jen zbytkový pneu, který drželi tak málo, že to klouzalo úplně samo

I přesto sem zajel aspoň 1:03,75 .
Pak byla trať eRZetky zpřístupněna pro volné jízdy a časomíra se přesunula na sprinty. Toho sem několikrát využil a povozil sem své i cizí slečny a kamarády. Trošku sme pogumovali povrch letiště obstarožní TRX gumou a pak sem se opět vrátil na své stanoviště, kde sme vydrželi ještě asi dvě hodiny a když už přestali jezdit nový účastníci a byla zastavena registrace do sprintů, tak sem přezul na road-legal kola na Mirasovo doporučení sme se ve stadiu těsně před fyzickými zhroucením jeli v pár lidech vykoupat do Jizery.
To se ukázalo jako velmi dobrý nápad a velmi nás to osvěžilo. Vrátili sme se přesně na poslední sprinty před vyhlašováním výsledků. Tady bohužel vznikl problém a vyhlášení výsledků bylo předčasně ohlášeno. Museli sme totiž přezkoumat všechny výsledky, rozdělit správně do skupin a vypsat podle toho diplomy (díky za ně Zuzy). Díky celodenní únavě sme bohužel přehlédli s Petrem PETův čas z jednoho sprintu a tímto se mu ještě jednou omlouváme. Byl odměněn následně - cenu nechť si vyzvedne u Mrcy

.
Po sprintech a vyhlášení přišla na řadu spanilka, na kterou sem se těšil nejvíc. A vskutku se vyvedla, až na jeden drobný trhanec sme se celou dobu udrželi pospolu a byl další pěkný zážitek zvlášť při otočce u hradu Kost. Těm kteří by si přáli delší spanilku se zatím omlouváme, ale netroufli sme si kvůli obavě o roztrhání kolony zatím na delší trasu přes větší město - ale zkusíme to asi příště.
Po spanilce většina lidí odjela, ale my a asi ještě dalších 30 aut vydrželo i přes pernou noc s deštěm
v neděli pak následoval úklid plochy, rozloučení se všemi, návštěva hradu Kost, obídek a pak cesta domů...