tož sem zpět a doslova plný dojmů
- jednak se opět potvrdilo že driftování jde mé 6er velmi dobře i na okruhu v Sosnové - ani jedno přetočení

- druhak sem zjistil že je zbytečný při driftování držet volant oběma rukama, tak sem při poslední jízdě zajel dva okruhy s NONSTOP levou rukou venku a řídil sem pouze JEDNOU rukou a přitom sem se jedinkrát nepřetočil a jízda se divákům celkem líbila (BUDU RÁD ZA JAKÝKOLIV MATERIÁL Z TÉTO JÍZDY - FOTO ČI VIDEO)
- a poslední byla protože sem najednou v poslední zatáčce ztratil výkon, změnil se zvuk a z motoru se stal 5ti válec
následovala diagnostika chyby, při které mi pomohl Kalda, kterému tímto ještě jednou děkuji
po sundání ventildeklu byla diagnóza jasná - koníci na prvním válci nevydržely nápor a praskly
tak sem vše zase poskládal a jeli sme si dát obídek do Lípy, kde sme chtěli sehnat tyč nebo plaťák, což se nepovedlo - díky Ghostovi a Siby za poskytnutí ropného transportního prostředu 330Cd pro cesty po České Lípě, kterou už díky této Tour de Lípa známe zas o něco lépe
pak sme se vrátili na okruh a řešili sme co s s těžko pojízdným autem - odtah se mi platit nechtělo, plaťák jako napotvoru zrovna nebyl, tak zbývalo tam auto nechat nebo odtáhnout na laně
nakonec sme se s Alpem (mooooc díky) dohodli že to zkusíme odtáhnout, jelikož vize nechání auta v Sosně se nikomu moc nezamlouvala
následovala adrenalinová cesta po klikatých kopcovitých silničkách ze Sosnové, kdy Alpa bolela noha z toho jak moc musel šlapat na plyn a mě z toho jak sem musel brzdit naší 4 tunovou soupravičku brzdami bez posilovače (ještě teď z toho mam kreč v noze

)
každopádně se povedlo a auto sme dopravili do Prahy a myslím že bude zas brzo jezdit, protože výměna koníků by neměla být extra problémová
---
jinak byla akce celkem povedená, jezdilo se hodně, i chorvatský účastník se předvedl pěkně - na to že byl v Sosně poprvé si myslím vedl velmi dobře - taky měl ale trabl s přírubou výfuku, tak pak skončil
michal - bmwm3 úplně zářil, protože si to tam celý moc užil a auto mu pjekně fungovalo
matyas opět předvedl nádherné drifty se spoustou kouře leč bohužel měl taky trabl s uchycením motoru, tak jel domů také na laně
JFK s M3 E36 opět předvedl své zběsilé drifty se spoustou kouře
ale s množstvím kouře ho možná troufl řidič žlutého Porsche 928 S4, který zvolil opravdu mocně kouřící směs a výkon jeho motoru přes 300 koníků tomu samozřejmě mocně napomáhal...
celkově -> skvělá akce a dopadlo to myslím celkově ještě docela dobře
